Opinia użytkownika: Tomasz_794
Dotycząca firmy: Komputronik
Treść opinii: Zamówiłem przez internet dysk który na stronie był oznaczony jako dostępny w salonie na szczytnickiej. Kiedy przyszedłem po odbiór towaru sprzedawca stwierdził że nie widzi mojego zamówienia. Kiedy powiedziałem jaki dysk mnie interesuje dokładne dane i pojemność i cenę jakie były na stronie on stwierdził że nie on w systemie nie widzi takiego towaru. Zwątpiłem czy faktycznie udało mi się zamówić towar- wróciłem do domu i ponownie sprawdziłem w internecie czy podałem dobrą charakterystykę zamówionego produktu. Wszystko było ok. Wydrukowałem potwierdzenie zamówienia i pojechałem drugi raz do salonu. Sprzedawca widząc wydruk ze strony internetowej nie mógł już mówić że coś pomyliłem i stwierdził tylko że nie mają tego dysku i będę musiał czekać na dostawę- może też się okazać że już tego dysku w ofercie nie będzie i i tak będę musiał zamówić inny.