Opinia użytkownika: Tomasz_794
Dotycząca firmy: W-support
Treść opinii: Ze względu na awarię złącza w telefonie oddałem go do firmy w-support do naprawy w ramach gwarancji. Telefon oddałem w czwartek. W poniedziałek na stronie internetowej sprawdziłem status naprawy. Bardzo czytelnie opisana historia akcji jakie podjęto w celu naprawy telefonu (przyjęcie, wymiana poszczególnych części, informacja o odsyłce telefonu) zasługuje na pochwałę. Jednak sama informacja o odsyłce telefonu na adres zameldowania mnie zmartwiła gdyż chciałem odebrać go osobiście. Pojechałem więc do serwisu licząc że telefon jest jeszcze nie wysłany. Mimo że byłem 15 min po zamknięciu serwisant porozmawiał ze mną i szukał mojego telefonu około 20 minut za co również wielki plus dla niego. Okazało się że pod moim numerem zgłoszenia jest inna osoba i inny telefon więc zostałem poproszony o kontakt dnia następnego w celu wyjaśnienia. Na drugi dzień telefon na szczęście się znalazł został mi oddany naprawiony. Dodatkowo wielkim minusem była konieczność zapłaty 24zł za skopiowanie książki telefonicznej telefonu- bardzo wygórowana cena.