W-support

(1.27)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (12 z 23)

tragedia, zwalają winę...
tragedia, zwalają winę na konsumenta a koszt naprawy to jakiś kosmos. Nie polecam

niezalogowany-uzytkownik

06.08.2018

Placówka

Wrocław, Armii Krajowej 61

Nie zgadzam się (0)
3 naprawa w...
3 naprawa w tym serwisie i znowu ten sam problem. Na zgłoszeniu zaznaczony odbiór osobisty, a firma i tak wysyła telefon po naprawie. Nie pomogły nawet 3 telefony w ciągu jednego dnia, gdzie za pierwszym razem usłyszałem, że w dniu dzisiejszym nie będzie naprawiony telefon, a odbiór osobisty jest zaznaczony. Za godzinę okazało się, że telefon jest już naprawiony i przechodzi ostatnie testy i dostanę sms, że zapraszają po odbiór telefonu w dniu dzisiejszym. Po 2 godzinach telefon został wysłany....

Paweł_1970

31.08.2017

Placówka

Wrocław, Armii Krajowej 61

Nie zgadzam się (1)
Trzeba się zebrać...
Trzeba się zebrać w kupę i doprowadzić do zamknięcia tego pseudo serwisu !Wystrzegajcie się tego pseudo wsupport serwisu , zapierajcie nogami i rękami przed naprawą u nich , wysłałem sprawny telefon z paskiem na wyświetlaczu dostałem z powrotem nie czytający kart SIM i każą mi płacić za naprawę , kartę wyjąłem przy pracowniku T-Mobile z telefonu bo sprawdzał usterkę .. naciągają na płatne naprawy może myśląc że są bezkarni .

norbastik

21.07.2017

Placówka

Wrocław, Armii Krajowej 61

Nie zgadzam się (2)
prosze wszystkich poszkodowany...
prosze wszystkich poszkodowany przez w-support rzekomymy uszkodzeniami mechanicznymi lub ingerencjami o kontakt powstaje grupa i na fb jest specjalna recezja opisujace jak to wyludzaja pieniadze i odrzucaja gwarancje. zamierzamy wkoncu zrobic porzadek z ta firma jezeli zajdzie potrzeba pozwem grupowym do sony i sadu

swerwisant82

18.05.2017

Placówka

Wrocław, Armii Krajowej 61

Nie zgadzam się (2)
Dostałam namiary z...
Dostałam namiary z infolinii Sony.Telefon mam na gwarancji i byłam pewna, że naprawa potrwa około miesiąca, gdyż mąż tak długo czekał na naprawę gwarancyjną. Moje zdziwienie było ogromne, gdy po tygodniu przed drzwiami zobaczyłam kuriera z moim telefonem.Polecam wszystkim!

Becia_3

25.05.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (10)
Naprawdę dawno nikt...
Naprawdę dawno nikt mnie tak nie rozśmieszył. Indolencja kompletna. Dostałem mailem kosztorys naprawy, który wypełniłem, zeskanowałem (tif) i wysłałem zwrotnie mailem. Po pięciu ! dniach dostaję odpowiedż "Dzień dobry, Brak możliwości otworzenia załącznika.Pozdrawiam......Specjalista ds. obsługi klienta" Sprawdzam w mojej poczcie jest tif, otwiera się. Dzwonię - pani z w-support mówi mi że może powinienem przesłać plik w "bardziej znanym rozszerzeniu" - chyba nie muszę tego komentować........

zarejestrowany-uzytkownik

19.08.2015

Placówka

Wrocław, Armii Krajowej 61

Nie zgadzam się (1)
Serwis zbywa klienta....
Serwis zbywa klienta. Bardzo ciężko się dodzwonić. Na odpowiedź na pismo czekam dwa tygodnie. Serwis twierdzi, że zalałam wodoszczelny telefon komórkowy, gdzie wadą jest wodoszczelność zaślepek. Walczę od 1,5 miesiąca o swój telefon. Czuję, że sprawa skończy się w sądzie.

Ruda_10

29.07.2015

Placówka

Wrocław, Armii Krajowej 61

Nie zgadzam się (3)
Źle. Trudno znaleść...
Źle. Trudno znaleść firmę wśród kilku budynków, i wielu firm znajdujących się w okolicy(pkt, hilti, Komsa, hurtownia części samoch. itd) Miejsca na parkingu dla klientów tego serwisu też nie zauwazylem-ale dla pracowników są. Wygląd-sztucznie adptowane miejsce z okienkiem, dzwonkiem po obsługę, przy halach na których pracują serwisanci.Znajduje się ono na 2-gim piętrze bez windy więc niepełnosprawny nic nie załatwi. Sprawa moich telefonow-oddawalem też telefony znjomego to poprostu katorga-po naprawie okazywało się, że albo coś nie dziala, a jeden nawet zacząl się resetować po tygodniu (w595 gdzie niby płytę wymienili) Na każdą naprawę składałem reklamację i dopiero wtedy telefon był dobrze napawiony. Faktycznie mozna na stronie zobaczyć status, ale strona archaiczna a za naprawę biorą się dopiero po kilku dniach i moze to się przedłużyć jak u mnie do ponad 2 tygodni (obiecanych przez producenta jako czas na naprawę). Na minus: sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo.

Grzegorz_1043

03.07.2013

Placówka

Wrocław, Armii Krajowej 61

Nie zgadzam się (1)
Beznadziejny serwis. Mój...
Beznadziejny serwis. Mój telefon pojechał już tam trzeci raz w ciągu trzech miesięcy. Po ostatniej naprawie (wymiana płyty głównej) działał tylko do rozładowania baterii, później Xperia Neo V stała się martwa - nie można włączyć, nie można naładować, na nic nie reaguje. Ponoć po każdym serwisie przeprowadzają test podzespołów, ciekawe jak to się ma do tego przypadku, że co miesiąc wysyłam im telefon do naprawy... SE powinno zabrać im autoryzację serwisową. Najlepiej by wszyscy niezadowoleni pisali do Sony o problemach z tym serwisem questions.pl@support.sonymobile.com

Niezweryfikowany TomekPolska

08.03.2013

Placówka

Wrocław, Armii Krajowej 61

Nie zgadzam się (1)
NIE DAWAJCIE TU...
NIE DAWAJCIE TU SWOICH TELEFONÓW!!! oddałem im telefon z uszkodzonym akcelometrem (tak to wszystko działało w 99%) oddali mi całego w kleju nie naprawionego JEZELI NIE CHCECIE TRACIĆ PIENIĘDZY NIE ODDAWAJCIE TU TELEFONÓW ci z licencją do okradania szkoda mi tylko 1600 zł które zapłaciłem za ten telefon

zarejestrowany-uzytkownik

09.02.2013

Placówka

Wrocław, Armii Krajowej 61

Nie zgadzam się (1)
Nie polecam tego...
Nie polecam tego serwisu po 1 telefon roczny po 5 naprawach i rzekomej wymianie na nowy ciąglę ma tą samą usterkę. Po 2 obsługa klienta zostawia wiele do życzenia konsultantki są nie miłe. Serwis nie maja pojęcia o jakichkolwiek naprawach ogólnie tragedia !

zarejestrowany-uzytkownik

24.05.2012

Placówka

Wrocław, Armii Krajowej 61

Nie zgadzam się (2)
Ze względu na...
Ze względu na awarię złącza w telefonie oddałem go do firmy w-support do naprawy w ramach gwarancji. Telefon oddałem w czwartek. W poniedziałek na stronie internetowej sprawdziłem status naprawy. Bardzo czytelnie opisana historia akcji jakie podjęto w celu naprawy telefonu (przyjęcie, wymiana poszczególnych części, informacja o odsyłce telefonu) zasługuje na pochwałę. Jednak sama informacja o odsyłce telefonu na adres zameldowania mnie zmartwiła gdyż chciałem odebrać go osobiście. Pojechałem więc do serwisu licząc że telefon jest jeszcze nie wysłany. Mimo że byłem 15 min po zamknięciu serwisant porozmawiał ze mną i szukał mojego telefonu około 20 minut za co również wielki plus dla niego. Okazało się że pod moim numerem zgłoszenia jest inna osoba i inny telefon więc zostałem poproszony o kontakt dnia następnego w celu wyjaśnienia. Na drugi dzień telefon na szczęście się znalazł został mi oddany naprawiony. Dodatkowo wielkim minusem była konieczność zapłaty 24zł za skopiowanie książki telefonicznej telefonu- bardzo wygórowana cena.

Tomasz_794

06.05.2011

Placówka

Wrocław, Armii Krajowej 61

Nie zgadzam się (28)

W-support

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż W-support?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.