Opinie użytkownika (8)

Obsługa miła i...
Obsługa miła i kulturalna. Dwie Panie, które w danym momencie przebywały w sklepie chętnie służyły pomocą, ale nie narzucały się.

Tomasz_2171

19.02.2015

Diverse

Placówka

Radom, Grzecznarowskiego 28

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i kompetentna obsługa. Pani na infolinii szybko i szczegółowo odpowiedziała na wszystkie zadane pytania. Dodatkowo była na tyle pomocna, że pomogła w ustaleniu dalszej części podróży, co nie należało już do jej obowiązków. Używając przy tym standardowych zwrotów grzecznościowych sprawiła, że z przyjemnością będę korzystał z usług transportowych firmy "Neobus".

Tomasz_2171

19.02.2015

NEOBUS

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłem bilet na...
Zakupiłem bilet na autokar, który 16.02.2015 miał jechać z Radomia do Lwowa. Odjazd planowy był na godzinę 21:45. Na miejsce postoju postoju przyszedłem o godzinie 21:20 i na przyjazd autobusu cierpliwie czekałem do godziny 22. Zaniepokojony spóźnieniem postanowiłem zadzwonić na infolinię. Telefon odebrała kobieta, która nawet w minimalnym stopniu nie wyraziła chęci pomocy, a jej wiedza i kompetencje były równe zeru. Na zadane pytania otrzymałem usłyszałem, że nie posiada informacji, dlaczego autokar się spóźnia, gdzie w danej chwili się znajduje, czy wyjechał i czy w ogóle się pojawi. Kazano mi dzwonić do kierowcy pod 2 numery wskazane na bilecie, ale obydwa numery były nieaktywne. Rozmowa z konsultantką trwała około pół godziny i nic z niej nie wynikło. W żaden sposób nie próbowano mi pomóc. Wręcz przeciwnie, odpowiedzi były chamskie i zbywalne. Otrzymałem również informację, że mogę sobie czekać do rana albo pojechać innego dnia. Tak bezczelnej odpowiedzi nigdy bym się nie podziewał. Zażenowany zaistniałą sytuacją postanowiłem na własną rękę poszukać innego połączenia.

Tomasz_2171

19.02.2015

Sindbad

Placówka

Opole, Rynek 8

Nie zgadzam się (1)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi.

Tomasz_2171

24.01.2015

empik

Placówka

Radom, Grzecznarowskiego 28

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na plus:...
Słabo. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2171

24.01.2015

HUZAR

Placówka

Radom, Domagalskiego

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2171

24.01.2015

Strefa G2

Placówka

Radom, Grzecznarowskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na minus: sprawność obsługi, oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2171

24.01.2015

PKP Intercity

Placówka

Radom, Prażmowskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Wizytę w supermarkecie...
Wizytę w supermarkecie "Stokrotka" odbyłem późnym wieczorem około godziny 20. Przy wejściu krążył ochroniarz, który zajęty był układaniem koszyków i nie zauważył mojego wejścia. Celem moich zakupów były banany oraz grzyby boczniaki. Z odnalezieniem bananów nie miałem problemu natomiast boczniaków nie udało mi się kupić. Oczywiście na półce wisiała karteczka z ceną, ale miejsce, w którym powinny być boczniaki było puste. Nie widząc nikogo z obsługi sklepu zapytał ochroniarza, który był najbliżej. Na pytanie "Czy są może boczniaki?" odparł krótkim "Nie."Po zważeniu bananów udałem się wprost do kasy. Czynna była tylko jedna, ale nie było to problem ponieważ w sklepie nie było dużo ludzi i nie musiałem stać w kolejce.Pani przy kasie ubrana w zieloną koszulkę z nazwa firmy grzecznie mnie przywitała słowami "Dzień Dobry". Następnie zostałem zapytany o reklamówkę i poproszony o skorzystanie z oferty specjalnej (chusteczki higieniczne w niższej cenie). Do zapłaty miałem 4,06 zł. Wręczyłem banknot 50 zł na co otrzymałem Pytanie "Nie ma Pan drobniej?", a gdy odparłem, że nie mam Pani zadała kolejne pytanie "Czy nie ma Pan chociaż 6 groszy?". Kolejny raz odparłem, że nie, wtedy kasjerka wzięła ode mnie banknot, wydała resztę, podziękowała i zaprosiła ponownie.Mimo, że nie udało mi się zakupić wszystkich towarów, po które przyszedłem to wizytę oceniam pozytywnie. Szybka i miła obsługa, bez kolejek.

Tomasz_2171

22.01.2015

Stokrotka

Placówka

Radom, Al. Grzecznarowskiego 17

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi