NEOBUS

(3.03)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (14 z 22)

Wszystko w najlepszym...
Wszystko w najlepszym porządku punktualność, kultura panów kierowców, komfort jazdy, ceny przystępne, bilety kupiłem rano odjazd popołudniu. Szok co do punktualności, tak jak pan kierowca przewidywał było co do minut. Polecam dziwie się co do negatywnych opinii no cóż nie mnie oceniać trasa WROCLAW MEDYKA jeśli chodzi o mnie polecam nie pierwszy raz jechałem warto

Niezweryfikowany Klient_diAg

09.03.2022

Placówka

Wrocław, Krzywoustego

Nie zgadzam się (0)
bilet u kierowcy...
bilet u kierowcy drozszy o 300% niz na stronie internetowej!!! opoznienie ponad godzine - trasa kraków kołobrzeg

Niezweryfikowany Klient_T7Er

03.09.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam! Mimo...
Nie polecam! Mimo opóźnienia relacji Warszawa-Rzeszów o 20 minut, kierowca robi 15 minutową przerwę w Kunowie, gdzie PKS w Ostrowcu Św. jest 5 minut stąd. Ludzie, którzy wysiadają w Ostrowcu mają przez to około 40 minut opóźnienia, jakby nie można było zatrzymać się na dworcu w Ostrowcu. Nie wspomnę o cenach z kosmosu.

Niezweryfikowany Klient_wR6x

10.08.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Autobus zapchany i...
Autobus zapchany i bardzo niewygodny, wygląda na to że dołożono kolejne siedzienia. Nie wyobrażam sobie jak wytrzymują dalsze podróże ludzie wysocy lub o większej wadze! Jazda tym autobusem to prawdziwa droga przez mękę. Nie dość że w Krakowie autobus miał 15 minut opóźnienia, to na dodatek, w Rzeszowie, po 15 min postoju i przy absolutnie wszystkich miejscach zajętych, kierowca ogłosił następne 15 minut postoju, bo podobno dyspozytor kazał czekać na autobus z Warszawy, nie wiadomo po co... miejsc wolnych już nie było, igły nie dałoby się wcisnąć!Może dyspozytor chciał zeby coś dla niego zabrać i dlatego autobus z prawie setką ludzi czekał razem pół godziny w Rzeszowie? Internet, podobno jest, gdy zapytałam kierowców o hasło, popatrzyli znacząco na siebie i hasło podali, jednak po kwadransie prób gdy w końcu udało się zalogować, prawie natychmiast rozłączyło... Nie polecam, jak tylko się da, omijać!

Qwerty_7

26.07.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
super
super

Niezweryfikowany Klient_RRCT

25.07.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wszystko w jak...
Wszystko w jak najlepszym porządku

Niezweryfikowany Klient_H0YH

25.07.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zamiast opinii zgodnie...
Zamiast opinii zgodnie z informacją przekazaną do firmy Neobus przedstawiam korespondencję mailową dotyczącą",rezerwacji" biletów i deklarowanej zniżki dla dzieci. Z uwagi na regulamin usunąłem z korespondencji dane personalne. Witam Niestety nie spotkałem się z żadną reakcją Waszej firmy na mój mail. Z uwagi na powyższe mogę uznać, że opisana sytuacja jest celowym działaniem i wymaga upublicznienia przeze mnie w internecie korespondencji dotyczącej przedmiotowej sprawy Tomasz Wysłano z telefonu komórkowego Huawei -------- Wiadomość oryginalna -------- Temat: Odp: RE: Neobus - Formularz - Kontaktowy Od: Do: NEOBUS DW: Witam Jestem bardzo rozczarowany sposobem załatwienia sprawy. W dniu 13 stycznia br zarezerwowałem bilety na przejazd dla mnie i dla mojego dziecka na trasie Warszawa Zachodnia- Sanok- Warszawa Zachodnia z uwagi na brak możliwości zakupu biletu ze zniżką poprzez stronę internetową Waszej firmy. Niestety w dniu wyjazdu spotkała mnie bardzo niemiła sytuacja. Okazało się , że ta pesudo"rezerwacja" jest zwykłym naciąganiem ( raczej wypadało by tu użyć mocniejszych słów). Zamiast spodziewanej przeze mnie opłaty w kwocie około 60 złotych (39 złotych bilet normalny +20 złotych bilet z 50% ulgą) kierowca zażądał ode mnie kwotę 105 złotych( 70 złotych bilet normalny+ 35 złotych bilet z 50% ulgą). W czasie rozmowy stwierdziłem, że jest to nieuczciwe załatwienie sprawy na, co pan kierowca odpowiedział mi "to weź pan im to napisz", co też niniejszym czynię. Gdybym wiedział, że rezerwacja wygląda właśnie w ten sposób, to najzwyczajniej kupiłbym dwa normalne bilety za kwotę 80 złotych. Nie wiem dlaczego brak możliwości zakupu przez stronę internetową biletu z ulgą powoduje konieczność zakupu biletów po maksymalnej cenie. Wielokrotnie korzystałem z usług Waszej firmy i uważam, że takie postępowanie niezbyt korzystnie wpływa na Wasz wizerunek. Taka pseudo "oszczędność" dotycząca naprawdę małej ilości dzieci uprawnionych do tej zniżki jest w mojej ocenie na żenującym poziomie. Z uwagi na to przykre doświadczenie niezwłocznie zapłaciłem za swój bilet powrotny przez internet, a za dziecko znowu u kierowcy musiałem zapłacić połowę najwyższej ceny biletu. Myślę, że dla takiej firmy jak Neobus dodanie możliwości zakupu biletów zniżkowych w "cywilizowanej" formie nie powinno stanowić zbytniego problemu i traktuję to jako zwykłe niedopatrzenie, a nie celowe działanie. Przynajmniej taką mam taką nadzieję. Pozdrawiam Tomasz ..... Dnia 13 stycznia 2019 17:11 NEOBUS napisał(a): Witam, Potwierdzam rezerwację na nazwisko Tomasz ..... dla dwóch osób na 24.01. oraz 31.01. Pozdrawiam, M. K....... NEOBUS NEOBUS POLSKA Sp. z o.o. Sp.k. 38-114 Niebylec 163 NIP: 8191664145 logo NEOBUS (1) From:.......wp.pl <.....wp.pl> Sent: Sunday, January 13, 2019 4:45 PM To: NEOBUS Subject: OD: Neobus - Formularz - Kontaktowy Poproszę o rezerwację dla mnie i dla dziecka. Wtedy będę mógł opłacić bilet u kierowcy. Przejazd z Warszawy Zachodniej do Sanoka ul. Dworcowa 24 stycznia 20.40 i powrót 31 stycznia 23.50 z Sanoka ul. Dworcowa do Warszawy Zachodniej. Dziękuje za pomoc Pozdrawiam serdecznie Tomasz ..... Wysłano z telefonu komórkowego Huawei -------- Wiadomość oryginalna -------- Temat: RE: Neobus - Formularz - Kontaktowy Od: NEOBUS Do: 'Tomasz.....' DW: Witam, Czym mam dokonać rezerwacji dla dziecka z ulga 50%? To ma być Sanok ul. Dworcowa, Krakowska czy Staszica? Pozdrawiam, M. K..... NEOBUS NEOBUS POLSKA Sp. z o.o. Sp.k. 38-114 Niebylec 163 NIP: 8191664145 logo NEOBUS (1) From: Tomasz Sent: Sunday, January 13, 2019 3:59 PM To: kontakt@neobus.pl Subject: Neobus - Formularz - Kontaktowy Nadawca: Tomasz ......wp.pl Wiadomość: Witam Wielokrotnie korzystałem z przejazdów Państwa firmą. Pierwszy raz będę podróżował z dzieckiem w wieku 4 lata. Niestety na stronie podczas zakupu biletów nie ma możliwości uwzględnienia zniżki 50% na bilet dla dziecka. Proszę o wskazówkę co zrobić, żeby rabat został uwzględniony. Wyjazd 24 stycznia o 20.40 z Warszawy Zachodniej do Sanoka i powrót 31 stycznia ze Sanoka o 23.50 do Warszawy. Pozdrawiam Tomasz ..

Niezweryfikowany Klient_FEBu

12.02.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio przestałam jeździć...
Ostatnio przestałam jeździć tymi przewoźnikami ponieważ nie podobało mi się ,że jeźdząc z dzieckiem często miało miejsce że nie było miejsc dwóch obok siebie, pasażerowie mimo próśb że jestem z dzieckiem -nie chcieli się przesiąść, czasami nawet dochodziło do pyskówek z nimi. Mimo podejść do kierowców i ich próśb żeby kogoś poprosili o zmianę miejsc byli na to obojętni. Więc poprzestało na tym że kilka razy z siedmiolatka jechała u mnie na kolanach przez 3, 5 h. Dla mnie każde wejście to stres czy znajdę dla siebie i dziecka miejsca.

Katarzyna_4852

04.01.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i kompetentna obsługa. Pani na infolinii szybko i szczegółowo odpowiedziała na wszystkie zadane pytania. Dodatkowo była na tyle pomocna, że pomogła w ustaleniu dalszej części podróży, co nie należało już do jej obowiązków. Używając przy tym standardowych zwrotów grzecznościowych sprawiła, że z przyjemnością będę korzystał z usług transportowych firmy "Neobus".

Tomasz_2171

19.02.2015

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bez zarzutu. Terminowo,...
Bez zarzutu. Terminowo, bezpiecznie, no i to ciastko :)

Magdalena_2634

29.08.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Neobusem podróżowałam już...
Neobusem podróżowałam już 3 razy, jestem bardzo zadowolona z usług firmy, autokary są czyste, wygodne, przy każdym siedzeniu znajdują się torebki jednorazowe do, których należy wrzucać śmieci. Bardzo podoba mi się darmowy poczęstunek oferowany dla pasażerów, w autokarach nie jest gorąca ani zimno. Infolinia dostępna jest przez całą dobę i obsługa jest miła i pomaga w rozwiązaniu problemu. Bilety, które zamawiam płacę o wiele mniej niż w innych konkurencyjnych liniach. Częste kursy o różnych porach również są bardzo zadowalające. Podróżując korzystam z darmowego dostępu do WiFi oraz gniazdka, dzięki któremu mogę ładować telefon. Polecam wszystkim :)

Patrycja_744

05.08.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Neobusem jeździłem już...
Neobusem jeździłem już nieraz. Dużym plusem jest cena (po uprzednio wczesnym zakupie biletów online, można je nabyć w bardzo niskiej cenie) oraz znaczna częstotliwość kursów. Obsługa również na odpowiednim poziomie. Minusem był jednak wyjątkowo długi czas przejazdu, który wynikał zarówno ze wzmożonego ruchu drogowego jak i opieszałości kierowcy.

Maciej_997

10.05.2014

Placówka

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 144

Nie zgadzam się (1)
Wygodne połączenie i...
Wygodne połączenie i atrakcyjne ceny. Autobusy komfortowe. Punktualnie i wygodne połączenia.

Andrzej_684

29.08.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Miałem okazję wracać...
Miałem okazję wracać wraz ze swoimi 3 znajomymi z Sanoka do Rzeszowa busem firmy NEOBUS w sobotę o dość późnej porze, o 23.55. Cztery godziny wcześniej dokonaliśmy rezerwacji telefonicznej. Bus przyjechał spóźniony jakieś 5 min. Szybkie ładowanie bagażów do przyczepki i już mieliśmy nadzieję na bezproblemowe ulokowanie się w pojeździe, gdy to grubiańskie i ostentacyjne zachowanie pana kierowca na dobre zniesmaczyło nam podróż. A było to tak: Kolega, który pierwszy wsiadał do pojazdu, podał nazwisko rezerwacji oraz pkt docelowy - Rzeszów. Po szybkim sprawdzeniu listy kierowca zaczął dosłownie wykłócać się, iż na to nazwisko rezerwowany był kurs do Warszawy. Kolega zdziwiony, w końcu to on osobiście rezerwacji dokonywał, kategorycznie zaprzeczył i stwierdził, iż widocznie zaszła pomyłka. Kierowca nie dał za wygraną, bronił nieomylności swoich współpracowników, a wszystko to dość nieuprzejmym i lekceważącym tonem. Ostatecznie udało się nam kupić bilety, gdy to kolega zażądał nazwiska od kierowcy i postawił sprawę jasno - "Wpuści pan nas w końcu czy nie"? Ja, jako ostatni wsiadający usłyszałem, że "jeżeli tak to ma wyglądać, to następnym razem proszę sobie jechać stopem i zwolnić miejsce prawdziwym pasażerom". Jak dla mnie - chamstwo. Na uwagę zasługuje czas przejazdu - 75km w 45min. Po drogach krajowych. Czystość i estetyka pojazdu, z uwagi na późną porę i zmęczenie, nieocenione. Ale chyba bez większych uchybień.

zarejestrowany-uzytkownik

01.11.2010

Placówka

Sanok, ul. Dworcowa

Nie zgadzam się (10)

NEOBUS

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż NEOBUS?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.