Opinia użytkownika: Tomasz_2171
Dotycząca firmy: Sindbad
Treść opinii: Zakupiłem bilet na autokar, który 16.02.2015 miał jechać z Radomia do Lwowa. Odjazd planowy był na godzinę 21:45. Na miejsce postoju postoju przyszedłem o godzinie 21:20 i na przyjazd autobusu cierpliwie czekałem do godziny 22. Zaniepokojony spóźnieniem postanowiłem zadzwonić na infolinię. Telefon odebrała kobieta, która nawet w minimalnym stopniu nie wyraziła chęci pomocy, a jej wiedza i kompetencje były równe zeru. Na zadane pytania otrzymałem usłyszałem, że nie posiada informacji, dlaczego autokar się spóźnia, gdzie w danej chwili się znajduje, czy wyjechał i czy w ogóle się pojawi. Kazano mi dzwonić do kierowcy pod 2 numery wskazane na bilecie, ale obydwa numery były nieaktywne. Rozmowa z konsultantką trwała około pół godziny i nic z niej nie wynikło. W żaden sposób nie próbowano mi pomóc. Wręcz przeciwnie, odpowiedzi były chamskie i zbywalne. Otrzymałem również informację, że mogę sobie czekać do rana albo pojechać innego dnia. Tak bezczelnej odpowiedzi nigdy bym się nie podziewał. Zażenowany zaistniałą sytuacją postanowiłem na własną rękę poszukać innego połączenia.