Chciałem przenieść dwa numery do innej sieci gdyż mój dotychczasowy operator - PLAY nie spełnia moich oczekiwań odnośnie zasięgu. Byłem zainteresowany ofertą T - mobile gdyż jest to nowość na polski rynku. Za 45zł dostaję tylko 200 minut w abonamencie to stanowczo za mało. Obsługa była miła i kulturalna może oprócz tego że pani doradca klienta na wszelkie sposoby starała się mnie przekonać ( miała dużą wiedzę odnośnie oferty ) że ich oferta jest super. Obsługa była szybka. W punkcie panował porządek.
Moja żona często tankuje na Lotosach gdyż zbiera tam punkty navigator. Zwykle robi to w Gdańsku ale we wtorek byliśmy w drodze. Na tej stacji było o 3 gr droższe paliwo niż w Gdańsku personel działał wolniej. Było czysto ale bez przesady. Personel był uprzejmy i pomocny. Nikt do nas nie podszedł by nalać paliwo.
Ta restauracja znajduje się w Gdańskiej Galerii Bałtyckiej wśród innych punktów gastronomicznych ale ma bardzo dużą klientelę. Lokal - stoisko jest czyste a personel schludnie ubrany. Widać że pracownicy bardzo się starają by jedzenie było szybko podane. W tym punkcie przydała by się jeszcze jedna kasa by kolejki były mniejsze - tym bardziej że jest na to miejsce. Cenowo jest dobrze w porównaniu z innymi tergo typu restauracjami
Restauracja bardzo oblegana ( przynajmniej w niedzielę ). Bardzo smaczna kuchnia chińska. Personel stanowią tylko panowie - mili i skłonni do polecania dobrych potraw. Jest tylko jeden mały problem z kelnerami, mianowicie szybkość obsługi. Dostałem 7 upa bez gazu ale podobno syrop się skończył i szybko przyniesiono mi nowy napój. Lokal wygląda dość przeciętnie ( między Sfinksem a Dagrasso). Lokal cenowo przystępny - zestaw obiadowy 22 zł. Jedzenie bardzo smaczne jeżeli ktoś lubi orientalną kuchnię.
Wczoraj byliśmy z żoną w TK Maxx w Gdańsku Matarnia. Sieć tą znamy a Anglii gdzie pewien czas pracowaliśmy i często w niej robiliśmy zakupy. W Gdańsku rozczarowały nas ceny. Sklep bardzo brudny pełno kłaków z kurzu na podłodze w szczególności na pierwszym piętrze. Personel bardzo miły i pomocny. Towar poukładany intuicyjnie - wszystko łatwo znaleźć. Duży wybór zabawek
W ostatnim czasie byłem częstym klientem tego sklepu z tego względu, że mam za sobą wizyty wielu gości a ten sklep był po drodze na plażę. Co trzeci dzień odwiedzałam ten sklep od miesiąca. Nawet nie chcę myśleć ile pieniędzy tam zostawiłem:) Powinienem być ich stałym klientem i mieć jakiś dożywotni rabat na cały asortyment. Sklep ten jest wyjątkowo mały i słabo wyposażony. Jego mocnymi stronami jest czystość i duży parking. Ze względu na małą powierzchnię łatwo wszystko znaleźć ( w innym przypadku obsługa wskazuje miejsce). Obsługa jest miła. Do kasy są kolejki które długo trwają
Stacja czysta, bardzo miły personel są tylko dwa problemy. Ostatni dystrybutor nie działa jeżeli nie pójdziemy na stację i nie poprosimy personelu o włączenie. Dodatkowo nie znalazłem na stacji mapy trójmiasta - personel przeprosił za dystrybutor i mapę wskazali mi miejsce do którego podążałem. Bardzo szybka obsługa. Mają bardzo dokładną myjnię automatyczną. POLECAM
Kilka dni temu dzwoniłem na infolinię w celu wyjaśnienia faktury. Pani tam pracująca nie potrafiła udzielić mi rzetelnych informacji natomiast odebrałem że ma jeden cel - sprzedać mi dodatkową usługę w postaci dodatkowego abonamentu który jest mi zbędny. Gdy odmówiłem była bardzo nie grzeczna i powiedziała mi że nie potrafię myśleć logicznie skoro nie skorzystałem z takiej wspaniałej oferty
Nie miła obsługa, nie udzielono mi informacji odnośnie szukanej prasy. punkt czysty. Personel ładnie ubrany. Uwaga bardzo wysokie ceny - za słodycze kilka razy wyższe niż w Realu na przeciwko. Papierosy w tych samych cenach. Punkt bardzo obszerny jak na salonik prasowy. Szeroki asortyment. Gdyby nie tylko problemy z obsługą :(
Etap w Szczecinie to bardzo tani i przyjemny hotel. Nie ważne od ilości osób (max 3 ) zawsze ta sama cena - 125zł za pokój. Za śniadanie jedynie 20 zł - bufet otwarty. Bardzo profesjonalna obsługa mówiąca także w języku angielskim i niemieckim. Pokoje czyste z TV ale bez telefonu.
Kilka razy w tygodniu jeżdżę Szybko Koleją Miejską. Zawsze kupuję prasę na peronie SKM w Relayu. Pani tam obsługująca posiada olbrzymi asortyment gazet oraz wiedzę dzięki której pomaga w wyborze. Jeżeli posiadam problem natury prawniczej wyciąga odpowiednią gazetę. Lubię numizmatykę i też dla mnie coś znajdzie. Pełna profesjonalistka w swoim fachu. Zawsze szybko czysto i miło
Byłem zainteresowany jednym z modeli marki Renault. Postanowiłem odwiedzić salon w Gdyni. Z racji na mój wiek nikt nie przyszedł mi pomóc - mam 25 lat. Gdy sam podszedłem do sprzedawcy ten odpowiedział mi wymijająco na kilka pytań. Po chwili odszedł mówiąc że zaraz wróci. Po czekaniu ok 15 min wyszedłem z salonu
Nie można znaleźć cen mrożonek. Gdyby nie czytniki kodów kreskowych trzeba było by kupować nie znając ceny. Po 5 minutach noszenia mrożonek do znajdującego na innym dziale czytnika było mi bardzo zimno w ręce. Stojąc w kolejce przy kasie zauważyłem napis „Każdy, kto czeka do kasy dłużej niż 5 minut, a nie wszystkie kasy są czynne, w ramach przeprosin otrzyma od nas 5 złotych” i zacząłem liczyć czas. W kolejce czekałem 13 minut 40 sekund i tylko 2 kasy obsługiwały . Płacąc za zakupy dowiedziałem się że gwarantowane 5 zł dostanę w informacji. Kolejne rozczarowanie prosząc panią z informacji o wypłacenie mi pieniędzy dowiedziałem się że „dzisiaj nie wypłacamy”. Przy arogancji ekspedientki stałem się pośmiewiskiem kolejki czekającej do informacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.