Dzisiejsze zakupy nie należały do najprzyjemniejszych w sklepie było bardzo brudno, podłoga kleiła się, kartony po owocach leżały porozrzucane, obsługa również pozostawiała wiele do życzenia, zapytałam o cenę towaru jednak nie doczekałam się pomocy, przy kasie czekałam również bardzo długo przede mną stało 7 osób i po około dwóch prośbach kasjerka zadzwoniła po pomoc.
Obsługa na wysokim poziomie, jedyną wadą był brak towaru promowany w gazetce, a specjalnie do sklepu po ten produkt zajechałam. Natomiast obsługa i wiedza personelu na bardzo wysokim poziomie. Brak towaru nie jest winą personelu bo jak się dowiedziałam zatowarowanie promocyjne przychodzi odgórnie, może warto ustalić limity promocyjnych produktów, żeby nie kupowali dużych ilości przedsiębiorcy, a klienci indywidualni. Dzięki temu inni klienci tak jak ja nie opuszczą sklepu zawiedzeni.
Obsługa szybko sprawnie, w dniu dzisiejszym super fachowa pomoc na sali sprzedażowej, oraz szybka obsługa przy kasie. Oferta cenowa widoczna, towar poukładany, ceny na miejscu, czysto ciepło na prawdę miło!
Obsługa masakra, chłopak Daniel ( lub Damian kasa pierwsza około godziny 13 ) upychał frytki rękami do zestawu dla dzieci, na prośbę moją o wyeksponowanie kubka dla dzieci powiedział taki jak w gablocie. Nieprzyjemnie niemiło niefachowo.
Ogólna obsługa wyposażenie OK jedyny zarzut to brak towaru w promocyjnej cenie,oraz brak obsługi pomocy na sklepie, biorąc poduszkę dekoracyjną nad którą widniała cena z wielką strzałką 8,50 zł przy kasie dowidziałam się, że tych promocyjnych już nie ma ktoś nie zdjął ceny a za tę muszę zapłacić 35 zł, towar oczywiście odłożyłam.Opuściłam placówkę z poczuciem niesmaku.
Dziś sklep wyglądał jak magazyn wszędzie kartony z towarem, nie wyłożony towar na wieszakach brakowało odzieży, dużo ludzi według mnie za mało osób w tym sklepie jest zatrudnionych, ponieważ ewidentnie widać, że pracownicy nie wyrabiają się z wykładanie towaru, oraz obsługą klienta.
Obsługa w Multikinie bardzo dobra, rzetelna obsługa, polecenie dodatkowo zestawu, poświecenie i skupienie czasu na kliencie, mimo że z boku próbował przeszkadzać niecierpliwy klient, nie rozproszył sprzedawcy. Bardzo dobrze, a nie rewelacyjnie tylko dlatego, że stanowisko pracy było trochę zagracone.
W dniu 13.02.2014 r. dokonałam zakupu w powyższym markecie, kasjerka która mnie obsługiwała, zachowywała się nie właściwie. Nie poprosiła mnie o kartę klienta, w momencie kiedy otworzyłam portfel w celu dokonania płatności, kasjerka obsługująca kasę 18 o godz. 12.04 ( dane z paragonu)widząc kart e klienta w moim portfelu ziewając nie zakrywając przy tym ust powiedziała " aaaa da Pani tą karte klienta" po czym oddała, ponownie ziewając. Wyczułam ogromne znużenie i ignorancję. Bardzo słaba jakość obsługi.
W aptece zawsze jest kolejka z uwagi chyba na lokalizacje i cenę leków, niestety stoi się tam bardzo długo i mimo że jest 4-5 kas fiskalnych, obsługują nie ważne ilu jest klientów z reguły tylko dwie farmaceutki reszta wykłada leki lub robi specyfiki. Często w kolejce stoją kobiety w ciąży lub matki z dziećmi. Robiłam zakupy w dniu 08.02.2014 Pani farmaceutka poleciła mi zamiennik droższy niż oryginalny lek, poza tym poprosiła o VIT D również otrzymałam z górnej półki cenowej za około 17 zł poprosiłam o tańszą otrzymałam za 9,90 zł. Widnieje informacja, że pracownicy mają obowiązek informować o tańszych lekach, jednak nie jest to respektowane.
W dniu 10.02.2014 r dokonałam zakupów, zostałam obsłużona w rewelacyjny sposób przez młoda do 30 lat Panią, włosy do ramion brązowe, obsługującą na ostatniej kasie około godziny 11:30. Pani wykazała się ogromna wiedzą i kompetencją przy tym była niesamowicie miła.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.