Opinie użytkownika (14)

Obsługa bardzo szybka...
Obsługa bardzo szybka i konkretna. Bywałem tam kilka razy i za każdym razem jest czysto, półki w sklepiku zawsze schludne i porządnie poukładane. W upalne dni działa klimatyzacja.

Robert_621

18.07.2014

ORLEN

Placówka

Żyrardów, Mickiewicza 43

Nie zgadzam się (0)
Odwiedzałem MB Eat...
Odwiedzałem MB Eat kilka razy, za każdym razem byłem mile zaskoczony. Kanapki i inne produkty bardzo smaczne i zawsze świeże. Ceny dosyć wysokie, jednak produkty dosyć syte. Pyszny mrożony jogurt, chłodnik i inne zupki. Obsługa młoda, zawsze schludna i niezwykle miła. Bardzo dobre miejsce aby przekąsić coś w trakcie dnia.

Robert_621

16.11.2012

Mg eat

Placówka

Warszawa, ul. Chmielna 32

Nie zgadzam się (0)
Bywam czasami w...
Bywam czasami w pizzerii Da Grasso i jestem bardzo mile zaskoczony tym, że za każdym razem jest zachowywana powtarzalność produktów. Moja pizza za każdym razem jest tak samo dobra i świeża. Lokal jest niewielki jednak bardzo przytulny. Jedynym zastrzeżeniem może być obsługa, która nie jest zbyt miła.

Robert_621

07.11.2012

Da Grasso

Placówka

Żyrardów, Aleja Partyzantów 7

Nie zgadzam się (1)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy całokształtu doświadczeń z bankiem Getin Bank. Jestem związany z bankiem dwiema usługami, nad czym niezmiernie ubolewam. Pierwszą usługą jest kredyt, drugą do wczoraj konto bankowe firmowe. Używając łagodnego języka jestem bardzo nie zadowolony z infolinii tegoż banku, poziomu wyszkolenia jego pracowników i procedur dotyczących zakończenia współpracy. Aby zakończyć korzystanie z usługi konta bankowego na firmę musiałem wykonać uwaga: 8 telefonów, 2 wizyty w placówce w Żyrardowie oraz 2 wizyty w placówce w Warszawie. Takich cyrków jeszcze chyba świat nie widział...niekompetentni pracownicy i ich przełożeni odsyłali mnie na infolinię, na infolinii odsylali mnie do placówki i tak w kółko...Mimo poniesionych kosztów dojazdu i straconego czasu musiałem ponieść karę pieniężną, o której nie zostałem poinformowany ani na etapie otwierania rachunku ani w późniejszym czasie. Z całą pewnością nie polecam nikomu usług tego banku i z pewnością odradzam ten bank wszystkim swoim znajomym.

Robert_621

07.11.2012
Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo mile...
Jestem bardzo mile zaskoczony ofertą i jakością obsługi w Krakowskim Kredensie w Żyrardowie. Lokal mimo niewielkich rozmiarów posiada bogata ofertę przetworów i wyrobów garmażeryjnych. Ceny w stosunku do jakości produktów nie są bardzo wygórowane. Personel zawsze uśmiechnięty i pełny gotowości do obsługi klienta.

Robert_621

07.11.2012

Krakowski Kredens

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy całokształtu obsługi i jakości świadczonych usług przez firmę Netia. Korzystam z dwóch produktów Netii i jestem bardzo zadowolony z jakości. Dostęp do internetu wbrew opinii wielu moich znajomych jest bardzo stabilny i szybki. Kontakt za pomocą infolinii jest zawsze rzeczowy i profesjonalny.

Robert_621

07.11.2012

Netia

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Pomimo dosyć mało...
Pomimo dosyć mało atrakcyjnej lokalizacji lokal w środku zaprezentował się bardzo dobrze. Ciekawy klimat sprzyjający wielogodzinnym rozmowom i biesiadowaniu przy piwie. Bardzo dobre oświetlenie, ciekawa muzyka i bardzo przyjazny barman, który doskonale pasował do tego lokalu. Ceny w normie jak na te okolice. Lokal przyjazny i tolerancyjny dla każdego.

Robert_621

09.10.2012

Pub Orange

Placówka

Warszawa, Nowy Świat

Nie zgadzam się (0)
Podczas częstych odwiedzin...
Podczas częstych odwiedzin zauważyłem pewną zależność w tym sklepie Pepco. Jest bardzo dobra organizacja pracy, dobra oferta produktowa, jednak jest niesamowity bałagan na sklepie. Towary nie posiadają odpowiedniego miejsca, brak cen, zakurzone regały i ogólny chaos. Mimo wszystko jakoś można się w tym wszystkim odnaleźć.

Robert_621

09.10.2012

PEPCO

Placówka

Żyrardów, 1-go Maja 43

Nie zgadzam się (0)
Była to moja...
Była to moja któraś z kolei wizyta w tej restauracji i nie wątpliwie najgorsza. Na obsługę kelnera musiałem czekać ponad 15 min, podane danie nie zgadzało się z kartą a w dodatku było zimne. Na domiar złego kelner był bardzo nie uprzejmy. Bardzo kiepska atmosfera i jakość obsługi. Być może delikatnym usprawiedliwieniem jest dosyć spory ruch w restauracji.

Robert_621

06.10.2012

Sphinx

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 179 148

Nie zgadzam się (0)
08.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za przekazanie obserwacji na temat wizyty w restauracji Sphinx. Wszystkie przesłane opinie Gości są dla nas bardzo cenne, dlatego analizujemy je z uwagą i staramy się wyciągać z nich wnioski. Przykro nam, że nie sprostaliśmy Pana oczekiwaniom podczas wizyty w naszej restauracji. Celem naszego działania jest zachowanie wysokich standardów Obsługi Gościa jak również dostarczenie Gościom dań o jak najwyższej jakości. Jednocześnie zapewniamy, że szanując czas naszych Gości wymagamy by kelnerzy przestrzegali standardów dotyczących czasu obsługi Gościa natomiast od kucharzy by w sposób szczególny przywiązywali wagę do prawidłowego przygotowywania serwowanych dań. Dodatkowo nadmieniamy, iż każda uwaga Gościa odnośnie serwowanych dań jest na bieżąco w restauracji weryfikowana w celu zapewnienia dań zgodnie z przyjętymi recepturami i oczekiwaniami Gości. Zapewniamy, że opisana sytuacja nie powinna mieć miejsca, dlatego zwrócimy szczególną uwagę w tej właśnie restauracji na opisane przez Pana kwestie. Serdecznie zapraszamy do sieci restauracji SPHINX. Pozdrawiam, Sfinks Polska S.A.
Chciałem dowiedzieć się...
Chciałem dowiedzieć się kilka istotnych rzeczy na temat mojej usługi. Zostałem profesjonalnie poinformowany o wszystkich rzeczach, które mnie interesowały. Obsługa była bardzo miła, uśmiechnięta i używała języka dopasowanego do mnie. Salon był zadbany, było czysto i schludnie. Oferta bardzo atrakcyjna.

Robert_621

04.10.2012

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)
10.04.2022
Odpowiedź firmy
Szanowny Panie Robercie, serdecznie dziękujemy za wyrażenie pozytywnej opinii na temat naszej sieci i jednego z naszych punktów. W swoim komentarzu wspomina Pan o kilku istotnych czynnikach, do których przykładamy w naszej działalności wielką wagę. Urządzamy nasze salony, tak, aby były miejscami komfortowymi i przyjaznymi Klientowi. Zatrudniamy w nich kompetentny i otwarty personel, który służy fachową radą i pomocą w każdej sytuacji. Dążymy do tego, aby oczekiwania związane z kontaktem z naszą firmą, były spełnione w każdym przypadku. Zapraszamy na nasze strony internetowe: http://www.facebook.com/Play oraz http://blogplay.pl
Dziś odwiedziłem Mc...
Dziś odwiedziłem Mc Donald's w Żyrardowie w systemie Drive. Mimo bardzo dużej ilości gości obsługa przebiegała szybko i sprawnie. Posiłki wydawane były natychmiast po dojechaniu do okienka. Posiłki były dobrze przyrządzone i ciepłe, z czym czasami są problemy gdy zamawiamy za pomocą Drive. Obsługa była profesjonalna, jednak zabrakło trochę zwrotów grzecznościowych.

Robert_621

03.10.2012

McDonald's

Placówka

Żyrardów, Władysława Reymonta 2

Nie zgadzam się (1)
Korzystam z kilku...
Korzystam z kilku produktów mBanku i jestem bardzo zadowolony. Serwis transakcyjny jest przejrzysty i bardzo funkcjonalny. Jest dużo opcji, które zostały stworzone specjalnie dla wygody klienta. Wszystko mogę załatwić przez internet, nie trzeba korzystać z mLinii. Do minusów można zaliczyć trochę zbyt częste telefony z ofertą różnych produktów.

Robert_621

02.10.2012

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (0)
23.05.2021
Odpowiedź firmy
Witam. Dziękuję serdecznie za przychylną opinię dotyczącą świadczonych przez nas usług. Dla nas, jako pracowników mBanku opinie naszych Klientów to niezmiernie ważna i wnikliwie analizowana informacja zwrotna. Przykładamy dużą wagę do polepszenia jakości obsługi, usprawniania serwisu transakcyjnego oraz mLinii. Tym samym jest mi niezmiernie miło, że jest Pan zadowolony z jakości naszych usług oraz funkcjonalności serwisu traksancyjnego. Odnosiąc się do Pańskiej opinii o częstotliwości telefonów, chciałabym dodać, że mBank stale wzbogaca i udoskonala swoją ofertę produktową. Dlatego też, kiedy pojawia się nowa propozycja bądź oferta spersonalizowana, nasi doradcy z Call Center dzwonią do Klientów informując ich o nowych możliwościach. Telefony wykonywane są tylko do osób, które wyraziły zgodę na przetwarzanie danych osobowych (zgodę taką podpisuje się przy zakładaniu rachunku). Oczywiście Klientowi przysługuje prawo do zmiany wyrażonej wcześniejszej zgody. W tym celu należy zadzwonić na mLinię i złożyć stosowną dyspozycję. Dodam, iż na bieżąco prowadzimy szkolenia pracowników w celu podnoszenia ich kwalifikacji zawodowych oraz poprawy poziomu obsługi. Dokładamy także wszelkich starań, aby nasi pracownicy swoją wiedzą i fachowością przyczyniali się do jak najlepszej obsługi Klientów mBanku. Tym samym, mam nadzieję, że również dalsze kontakty z mBankiem będą źródłem satysfakcji. Zachęcam Pana do aktywnego korzystania z naszych usług i wyrażania dalszych opinii. Przypominam, iż pozostajemy do Pańskiej dyspozycji w placówkach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie mBanku: http://www.mbank.pl/przewodnik/punkty_naziemne/ oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiam Marta Kaźmierczak, mBank
Porządek na sklepie,...
Porządek na sklepie, towary poukładane, dobrze oznaczone. Duży wybór i różnorodność cen. Obsługa miła, profesjonalna i pomocna. Przy kasie brak kolejki. Na półkach dobre oznakowanie towarów, ceny mniej więcej pasowały do swoich produktów. Jedyne zastrzeżenie to brak jasnego, klarownego rozdzielenia produktów dla mężczyzn od produktów dla kobiet (np. szampony, żele pod prysznic itp.)

Robert_621

02.10.2012

Hebe

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Sklep w dosyć...
Sklep w dosyć dużym nie ładzie. W całym markecie były może 3 osoby pracujące, jedna kasa czynna, brak osoby na sklepie, która udzieliłaby jakiejkolwiek informacji o lokalizacji szukanego przeze mnie produktu. Wiele cen nie na swoim miejscu. Do plusów można zaliczyć obsługę przy kasie, która mimo dużego natłoku klientów była zorganizowana i miła.

Robert_621

02.10.2012

POLOmarket

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi