Opinia użytkownika: Robert_621
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy całokształtu doświadczeń z bankiem Getin Bank. Jestem związany z bankiem dwiema usługami, nad czym niezmiernie ubolewam. Pierwszą usługą jest kredyt, drugą do wczoraj konto bankowe firmowe. Używając łagodnego języka jestem bardzo nie zadowolony z infolinii tegoż banku, poziomu wyszkolenia jego pracowników i procedur dotyczących zakończenia współpracy. Aby zakończyć korzystanie z usługi konta bankowego na firmę musiałem wykonać uwaga: 8 telefonów, 2 wizyty w placówce w Żyrardowie oraz 2 wizyty w placówce w Warszawie. Takich cyrków jeszcze chyba świat nie widział...niekompetentni pracownicy i ich przełożeni odsyłali mnie na infolinię, na infolinii odsylali mnie do placówki i tak w kółko...Mimo poniesionych kosztów dojazdu i straconego czasu musiałem ponieść karę pieniężną, o której nie zostałem poinformowany ani na etapie otwierania rachunku ani w późniejszym czasie. Z całą pewnością nie polecam nikomu usług tego banku i z pewnością odradzam ten bank wszystkim swoim znajomym.