Wraz z siostrą jesteśmy na etapie kupna telewizora. Odwiedzaąc różne sklepy ze sprzętem RTV weszłyśmy do sklepu RTV EURO AGD, bardzo duży wybór towaru, profesjonalna obsługa, wkazująca zalety kilku telewizorów, zarówno telewizorów LED jak i LCD. Pracownik sklepu polecił nie tylko zakup w sklepie, ale powiedział też o możliwości kupna przez internet, wtedy otrzymuje się dodatkowo rabat udzielany przez producenta, a towar odbiera się w sklepie. Pracownik nie był jednak natarczywy i nie narzucał swoją osobą zakupu tu i teraz, w profesjonalny i miły sposób rozmawiał tłumaczył, wskazywał plusy i niewielkie minusy sprzętu. Co prawda jeszcze się nie zdecydowałam na telewizor, ale z kilku sklepów w Kielcach ten gorąco polecam. Bardzo duży wybór towaru, towar łatwy do odnalezienia, poukładany, czysto. Super.
Idąc na kawę do koleżanki postanowiłam kupić cosś maleństwu. W tym sklepie ilość towaru przyprawia o zawrót głowy, poprosiłam więc ekspedientkę o pomoc. Kompetentna i miła sprzedawczyni wskazała mi kilka produktów, ich wady i zalety, ja zdecydowałam się na grzechotę - gryzak. Zakupiła ją i wiem, że maeństwu się podoba, chętnie się nią bawi. Miła i fachowa obsługa - polecam
Będąc w Tesco weszłam do sklepu Top Secret, w którym czasem robię zakupy. Sklep fejny, towar też, obsługa sama podchodzi do przymierzalni, poleca towar, wymienia rozmiary, informuje o promocjach. Fajny sklep, fejny i nawet nie bardzo drogi towat, profesjonalna obsluga. Gorąco wszystkim polecam. Kupuje tam od kilku lat.
Przechodząc ulicą Sienkiewicza postanowiłam wejśc do sklepi Ravel, czasem w nim bywałam, sklep nawet fajnie zaopatrzony, ale obsługa w nim taka sobie. Przeglądałam, przeglądałam towar i wyszukałam sobie kilka rzeczy. Oczywiście nikt z obsługi mi nie pomógł, ubrania przymierzyłam, nie było nikogo niestety w pobliżu przymierzalni, kto wymieniłby mi rozmiar, czy doradził. Z oglądanych rzeczy pasował mi fioletowy sweter, wiązany w pasie, więc go kupiłam, swetr fajnie się nosi. Ale pozostał mi mały niesmak, co do obsługi i jej pomocy klientowi.
Będąc w kieleckim Tesco, postanowiłam kupić pomadkę i jakieś fajne perfumy. Na samym poczatku długo bawiłam się pomadkami, błyszczykami, nikt z obsługi się mną nie zainteresował. Po kilku minutach znudziło mi się to i poprosiłam jedną z ekspedientek o pomoc , |Na początku pani była średnio miła, ale gdy powiedziałam, że oglądałam w otrzymanym katalogu pomadkę i nad nią się zastanawiam, to ekspedientka zmieniła podejście do mnie. Widząc moje zainteresowanie zaczęła mi doradzć i wybrałam rewelacyjna pomadkę firmy L'OREAL, która długo utrzymuje się na ustach.Potem już naprawdę profesjonalnie dobrałyśmy perfumy - NOA. podsumowując: gdy sprzedawczyni widziała, że towar kupuję, jestem klientem Douglas, to wykazała się dużą wiedzą i życzliwościa .
W październiku br. wybrałam sie na zakupy do Sklepu Go Sport w Kielcach. Sklep super towar równiez , ale niestety jakość obslugi w tym dniu fatalna. Nie wiem, czy powodem złej obsługi była duża ilośc klientów, a mała sprzedawców, czy co innego. Niemniej jednak nikt mi nie pomógł w odszukaniu poszukiwanej przeze mnie bluzy. Sama dłuższą chwilę zmagałam się nim stwierdziłam, czy to co szukam to jest damska, czy męska bluza. kupiłam bluzę, jestem z niej zadowolona, super sprawdza sie na wycieczkach, ale do dziś mam nadzieję, że kupiłam wersje damską. Po za tym warto wybrać się do sklepu, szczegulnie, gdy nie liczy sie na pomoc sprzedawcy, tylko na siebie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.