Dobrze. Jak na operatora bankowego należącego do telekomu to jakość w ich oddziałach jest dobra, raczej sporadycznie chodzę coś załatwiać osobiście, ale jeśli już mam ku temu okazję, to zawsze moja sprawa jest szybko rozwiązywana.
Tak sobie. Zdarzyło mi się mieć negatywne doświadczenia w obsłudze przez telefon, gdy konsultant nie informował mnie o wszystkich szczegółach umowy, w tym np. fakcie, że telefon, który dostałem w ramach przedłużenia abonamentu jest tańszy, niż wynika to z wyceny i faktury wystawionej przez operatora.
Świetnie. Zawsze lubię kupować w IKEA, gdyż wiem, że obsługa będzie w stanie pomóc mi dobrać dokładnie takie meble lub dodatki, które są mi naprawdę potrzebne.
Dobrze. Obsługa sklepu stacjonarnego w sytuacji, gdy reklamowałem zakupione u nich buty, przyjęła je, a później dostałem możliwość wybrania nowych w podobnej cenie.
Rewelacyjnie. Obsługa w sklepie pomogła mi odnaleźć buty, które były już prawie wysprzedane w innym ich oddziale, gdzie kupiłem później ostatnią dostępną sztukę.
Super. W BZ WBK mam w tej chwili moje główne konto i jestem zadowolony z braku opłat za jego prowadzenie. Miałem okazję kontaktować się z pracownikami banku w placówce niedaleko mojego domu, aby zamawiać pewne dokumenty i zdarzyło się, że po dłuższym czasie ich nie otrzymałem, co wymagało złożenia reklamacji. Proces ten w oddziale przebiegł sprawnie, pracownik sam podyktował treść pisma, które zostało złożone w formie elektronicznej. Przy innej okazji miałem sposobność przejść się do jednego z oddziałó Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Moja wizyta w Open Finance była związana z chęcią otworzenia lokaty. Czytałem w Internecie, że mają w ofercie dobrze oprocentowane tego typu usługi. Jednak na miejscu okazało się, że są to lokaty z funduszem inwestycyjnym i dlatego mają wyższe oprocentowanie. Pracownik, z którym rozmawiałem chciał mi sprzedać jak najwięcej usług i był nachalny. Największym plusem był sam oddział, który był elegancki. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Wittchen to Polska firma sprzedająca wysokiej jakości produkty skórzane. Miałem okazję kupić teczkę dla siebie i jestem bardzo zadowolony z jakości wyrobu, jak i obsługi w sklepie. Personel dobrze sobie radził z obsługą, potrafił skutecznie doradzić w wyborze. Sklepy tej marki są zlokalizowane w dobrych punktach, w centrach handlowych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Firma CCC, której skrót jest rozszyfrowywany jako Cena Czyni Cuda, sprzedaje raczej tańsze obuwie, którego jakość niekiedy bywa słaba. Miałem okazję kilka razy reklamować zakupione buty jeszcze w czasie trwania gwarancji i raczej zawsze moje uwagi były uznawane, choć znam przypadki innych osób, którym CCC odrzucało roszczenia. W ich sklepach, które są w wielu dużych centrach handlowych, personel jest generalnie dobrze wyszkolony. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Największym plusem North Fish jest dogodna lokalizacja restauracji, przeważnie w dużych centrach handlowych oraz przystępne ceny i skład menu, które jest zdrowsze niż w większości fast foodów. Co do pracowników, to Ci, z którymi miałem styczność byli bierni w obsłudze i raczej oczekiwali, że klient sam sobie wybierze coś do jedzenia. Na niektóre pytania pracownicy mieli problem z odpowiedzą. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.
Bardzo dobrze. Stacje Circle K - kiedyś Statoil mają przeważnie jedne z najwyższych cen paliw na rynku i raczej prawie w ogóle tam nie tankuję - chyba że na małych stacjach pod nazwą 1-2-3, gdzie ceny są o wiele niższe, niż na "dużych" Circle K - Statoil. Obsługa prawie zawsze zachęca do dodatkowych zakupów, co bywa irytujące. Stacje są przeważnie dobrze ulokowane. Wygląd małych stacji Circle K 1-2-3 jest skromny, ale dlatego chyba ceny są tam niższe. Na dużych stacjach Circle K są różne usługi premium, które Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Delikatesy Centrum są ogólnospożywczym sklepem, dobrze zlokalizowany, przy ulicy Brzozowej, biegnącej w kierunku Komorowa. Dookoła są osiedla, których mieszkańcy chętnie robią tu zakupy. Generalnie w dni robocze jest umiarkowany ruch. Najwięcej klientów można spotkać w piątki wieczorem oraz w weekendy. Wokół sklepu jest niewielki parking, na kilka aut i przeważnie jest problem z pozostawieniem samochodu, dlatego lepiej przyjść pieszo. Jest też stojak na rowery. Co do asortymentu, to sklep co tydzień wydaje gazetę z ofertą, w tym z promocjami. Można więc często kupić produkty w naprawdę dobrych cenach. Regularnie są promocje na piwo, które można kupić w bardzo okazyjnych cenach. Co ważne, butelki zwrotne można oddać na miejscu. Obsługa sklepu jest bardzo miła i zawsze jest gotowa pomóc w zakupach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.