Sklep Lidl Gdańsku Wrzeszczu przy ul. Grunwaldzkiej 102 jest sklepem gdzie jest dużo klientów. Dzielnica gdzie on się mieści jest duża.
Jest zaopatrzony dobrze, choć jakość obsługi budzi kontrowersje. Kasjerzy są nie mili a pytając się wielokrotnie o położenie asortymentu lub dostępność, nie otrzymałem informacji. Ignorancja do klienta.
Ten sklep potrzebuje zmiany i odnowienia personalnego.
Potrzebuje nowych szans na rozwój, bo potencjał w firmie na pewno jest.
Jest w sklepie duży nie porządek i bałagan.
Będąc w sklepie Polomarket w Gdańsku po raz kolejny zostałem zawiedziony jakością produktów art. świeżych - warzywa: ziemniaki i marchew oraz pomidory.
Obsługa przy kasie była odmienna od standardów obsługi klienta, np. brak zachęcenia do zakupu art. promocyjnych czy impulsywnych przy kasie. Brak zapytania o aplikację czy kartę lojalnościową.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.