Rewelacyjna strona internetowa, niezwykle przejrzysta, zawiera mnóstwo informacji, łatwo sie na niej 'poruszać', do tego serwis transakcyjny - nowoczesny, przyjazny i cieszy oko. Polecam!
Witam. Bardzo dziękuję, że podzieliła się Pani z nami swoimi wrażeniami. Zależy nam, aby korzystanie z usług mBanku spotykało się z zadowoleniem naszych klientów. Cieszę się, że zarówno strona internetowa, jak i serwis transakcyjny jest dla Pani wygodny, przejrzysty i intuicyjny w obsłudze. Pragnę podkreślić, że każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom sprawną i profesjonalną obsługę. Tym bardziej jest nam miło czytać pozytywne opinie, ponieważ to one najlepiej motywują nas do ciągłego dbania o satysfakcję naszych klientów. Jestem przekonana, że dalsza współpraca z mBankiem będzie dla Pani równie satysfakcjonująca. Pozdrawiam Michał Sadowski, mBank
Korzystam ze specjalnego...
Korzystam ze specjalnego panelu transakcyjnego dla posiadaczy firm z rozbudowaną strukturą produktów bankowych. Cenie bardzo swój czas, a niestety tracę go w dużej ilości na próby wykonania transakcji bankowych, ponieważ serwis ing działa niezwykle powoli! To nie jest wina połączenia internetowego, tylko serwera ing - opinia informatyka. Co więcej, serwis ten wymaga zaktualizowanej wersji Javy, tak więc co miesiąc muszę wykonywać update, co jest niezwykle irytujące. A czas to pieniądz!
Jestem bardzo niezadowolona z jakości obsługi w erobanku, doradca popełnił błąd na wydruku umowy kredytowej, obiecał że zostanie to przez niego skorygowane, a nie zostało. Po 2 miesiącach otrzymałam telefon z centrali banku i byłam zmuszona do podpisania aneksu korygującego błąd pracownika, za który musiałam zapłacić 250zł! Mimo mojej reklamacji środki za podpisanie aneksu nie zostały mi zwrócone. Nigdy nie wierzcie w obietnice doradcy w eurobanku!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.