Opinie użytkownika (17)

Dobrze. Jakoś usługi...
Dobrze. Jakoś usługi i produktu oceniam na bardzo dobra. Lecz pani ubezpieczająca samochód chciała mnie naciągnąć na dodatkowe koszta, wmawiając ze zakup ubezpieczeni samochodowego o niższej cenie jest możliwy tylko i w wyłącznie momencie gdy zakupie dodatkowe ubezpieczenie na nieruchomość. Na szczęście pan przyjmujący płatność telefoniczna trzymaj rękę na pulsie i powiedział ze nie jest potrzebne ubezpieczenie domu by zakupić ubezpieczenie samochodu. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Piotr_2302

04.07.2017

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Bardzo ciekawa...
OK. Bardzo ciekawa oferta firmy. Ceny adekwatne do danego produktu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Piotr_2302

04.07.2017

Rainbow

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Wiedza i...
Dobrze. Wiedza i kompetencje personelu oceniam pozytywnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Piotr_2302

04.07.2017

Itaka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Wszystkie sprawy...
Dobrze. Wszystkie sprawy organizacyjne realizowałem poprzez internet. Wszystkie maile informacyjne jak i formularze biletowe w bardzo przejrzystej i zrozumiałem formie dla klienta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2302

04.07.2017

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Kontakt...
Tak sobie. Kontakt z obsługa bardzo dobry osobisty jak zarówno internetowy. Produkt firmy w bardzo dobrej cenie. Jestem w stanie polecić znajomym ta firmę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Piotr_2302

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Piotr_2302

13.06.2017

i-apteka.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2302

13.06.2017

Super-Pharm APTEKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2302

13.06.2017

Apteka Gemini

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2302

13.06.2017

LUX MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2302

13.06.2017

INTERSPORT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2302

13.06.2017

Sizeer

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2302

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2302

13.06.2017

4F

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Piotr_2302

13.06.2017

Fitness Academy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2302

13.06.2017

Fitness Platinium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsługa kompetentna.Na...
Dobrze. Obsługa kompetentna.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2302

13.06.2017

CityFit

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
mBank zasłużył według...
mBank zasłużył według mojej opinii na mocne 4 gwiazdy, ponieważ ludzie pracujący w tej placówce są bardzo przyjaznymi ludźmi, czuć dobro bijące w tamtym miejscu. Gdy ledwo. przekroczyłem próg banku, podeszła do mnie pani, zapytała w czym może pomóc i czy mam ochotę na kawę. Wydaje mi się to bardzo miłe i uprzejme, a co za tym idzie, że aż chce się tam jeszcze raz przyjść bez jakichkolwiek uprzedzeń

Piotr_2302

11.02.2015

mBank

Placówka

Kraków, Długa 1

Nie zgadzam się (0)
28.04.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Serdecznie dziękuję za podzielenie się z nami swoją opinią na temat jakości świadczonych przez mBank usług. Dbamy o to, aby nasi doradcy byli dobrze wyszkoleni oraz kompetentni, a także mogli służyć swoją wiedzą i doświadczeniem każdemu klientowi. Bardzo ważne jest dla nas, aby nasi klienci czuli się w naszych placówkach komfortowo. Tym bardziej się cieszę, że i w tym przypadku Oddział spełnił Pana oczekiwania. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie przebiegać co najmniej tak satysfakcjonująco jak do tej pory. Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach (http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/lokalizacja/) lub poprzez mLinię pod numerami telefonów: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Pozdrawiam Przemysław Tkacz, mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi