W okolicy parkingu , wejścia do sklepu, przy koszu na śmieci oraz przy wózkach brak papierków lub innych śmieci. Kosze przed wejściem były opróżnione oraz czyste. Drzwi jak i witryny sklepu były czyste oraz zadbane. Strefa wejścia, strefa przed wejściem na salę sprzedażową oraz przed bramkami była czysta. Przed bramkami w podajnikachg znajdowały się aktualne ulotki promocyjne. Przed wejściem znajdowały się aktualne plakaty reklamowe. Podłoga w sklepie jak i na sali sprzedażowej była czysta. Po sklepie można było swobodnie się poruszać. Stoisko warzywa - owoce wyglądało świerzo oraz asortyment ładnie poukładany. Waga przy stoisku była czysta, zaś ceny odpowiadały danym produktom. Reklamówki foliowe oraz rękawice były dostępne przy stoisku z pieczywem oraz warzywa-owoce. Produkty sprawdzane z gazetki promocyjnej to "olej,pampersy oraz nektarynki". Ceny na sali sprzedażowej tych srawdzanych produktów odpowiadały cenom z gazetki promocyjnej. Na sali sprzedażowej były czynne czytniki cen. Produkt sprawdzany w czytniku to makaron nitki. Stoły sportowe wyglądały schludnie. Towar poukładany estetycznie, zaś ceny zgadzały się z towarem. Podchodząc do pracownika sklepu ,który wykładał towar zapytałem "Przepraszam, gdzie znajdę makaron nitki?". pracownik z uśmiechem na twarzy zaprowadził mnie do alejki z makaronami po czym wskazał produkt o ,który pytałem. W boksie przykasowym znajdowały się produkty ze sprzedaży przykasowej. Atrapy papierosów były widoczne oraz ceny czytelne. Boksy były czyste. Byłem 3 osobą w kolejce. Pracownik przywitał mnie słowami "dzień dobry". Wypowiedział kwotę do zapłaty bardzo wyraźnie. Produkty zostały zapłacone za pomocą karty płatniczej. Pracownik przekazał paragon oraz dowód płatności kartą na tackę. Pracownik pożegnał mnie słowami "do wiedzenia".
Wizyta przeprowadzona w dniu 27/06/2014 o godzinie 11.00.Budynek czysty ,świeżo wyglądający.Wózki uporządkowane w miejscu do tego przeznaczonym,kosz na śmieci czysty oraz świeżo założony worek.Gablota z promocjami na bieżący tydzień aktualna oraz czysta.Parking posprzątany bez papierków czy innych śmieci.Drzwi wejściowe oklejone reklamami ,czyste i przejrzyste.Podłoga zadbana oraz czysta.Towar poukładany na swoim miejscu.Poszukiwany był produkt nowy energy drink o smaku pomarańczowym,pracownik pomógł mi odszukać produkt z uśmiechem na twarzy.Pracownik był ubrany w strój firmowy czyli koszula oraz fartuch wraz z identyfikatorem z widocznym imieniem.Brak kolejek przy kasach.Czynne były 2 kasy.Kasjerka z uśmiechem na twarzy obsługiwała klientów wypowiadając słowa Dzień dobry,Do widzenia oraz Zapraszamy ponownie.
Stacja czysta z zewnątrz bez plam po paliwach czy śmieci.Dystrybutory czyste i zadbane ,wszystkie działające.Dodatkowy plus za nowość jaką wprowadziła sieć samodzielne tankowanie gazu do pojazdu.Toalety czyste i pachnące.Płyn do rąk uzupełniony jak i papier oraz ręczniki papierowe.Grill pełny różnych parówek oraz tortilli.Obsługa miłą,życzliwa oraz schludnie ubrana.Propozycja płynu do spryskiwaczy oraz pytanie o kartę na punkty.Życzliwe pożegnanie.
Przychodnia Promed w Jeleniej Górze.Budynek świerzo po remoncie zewnętrznym jak i wewnętrznym.Dodatkowy plus dla przychodni ,która mieści się na 1 piętrze za windę dla niepełnosprawnych.W przychodni czysto i świerzo.Fakt kolejki co ie miara do lekarzy,lecz osobiście korzystałem z pakietu LUX MED,który posiadam w pracy.Czas oczekiwania do okulisty 2 dni na dogodną godzinę.Personel wykwalifikowany i doświadczony.System oczekwania w kolejce po numerkach otrzymywanych przy potwierdzeniu wuzyty.Przed gabinetami czytelne duże monitory na ,których wyświetlane numerki z godziną i kolejnością przyjmowanych pacjentów.
Udałem się na stację w celu zatankowania 10 litrów paliwa.Wjazd skoszony bez papierków lecz baner z reklamą Red Bulla zerwany w górnej części ,lecz pracownik zaraz to zauważył i pośpieszył to naprawić.Czekałem w kolejce na zatankowanie jako 4.Podjazdowy bardzo szybko i sprawnie rozładowali kolejkę.Podjazdowy Krzysztof taką miał plakietkę pokierował mnie na stanowisko tankowania.Zaproponował mi mocniejsze paliwo w bardzo dobrej cenie miałem kupić 10 litrów,a namówił m,nie na 20 litrów z obniżką.Zaproponował płyn do spryskiwaczy,sprawdzenie poziomu oleju jak i mycie przedniej szyby.Podjazd miał stare plamy po oleju na jednym ze stanowisk do tankowania.Wchodząc do sklepu podłoga była świeżo myta lecz stała informacja 'UWAGA ŚLISKO'. Kasjer Marcin zaproponował mi katalog Go Smart oraz kawę w promocji.Toaleta była czysta oraz w środku ładny zapach.Plac z tyłu z odkurzaczami był czysty.Bardzo miła i sympatyczna obsługa.
W słoneczną pogodę wybrałem się na stację zakupić płyn do spryskiwaczy oraz zatankować paliwo do kosiarki.Wjeżdżając na stację podjazd bardzo czysty bez papierków i plam po paliwach.Dystrybutory czyste jak i śmietniki puste.Podjazdowy od razu mnie zauważył i zapytał czy zatankować.Pokazałem mu kanister i,że potrzebuję paliwo do kosiarki.Zaproponował to lepsze jak i od razu poinformował mnie o aktualnej promocji paliwowej.Zarazem zaproponował płyn do spryskiwaczy co od razu skorzystałem.W sklepie także zostałem o wszystkim poinformowany.Sklep czysty a towaru nie brakowało na półkach.Na pewno tu wrócę dla tak miłej obsługi.
W piękną pogodę postanowiłem wybrać się na jedną ze stacji paliwowych w Jeleniej Górze mianowicie stację Orlen w Cieplicach.Przed 17 podjechałem pod dystrybutor gazu ,który znajdował się obok stacji.Wjeżdżając na stację zauważyłem ,że podjazdowy siedział w środku rozmawiając z kasjerką.Postanowiłem poczekać 2 minuty może mnie zauważy ,że podjechałem , lecz nic mylnego stałem tylko i rozglądałem się wokół na czystość stacji.Trawnik skoszony,śmieci wokół nie było zaś dystrybutory również czyste.Postanowiłem zadzwonić dzwonkiem po gaz.Na podjazdowego czekałem ponad 1minutę.Nad dystrybutorem od gadu była zamontowana kamera ,która pokazuje iż klient podjechał pod gaz.Podjazdowy zatankował gaz za poproszoną o mnie kwotę i udał się spowrotem do środka.W tym czasie nie było nikogo na podjeździe.Wchodząc do środka była czynna jedna kasa.Podchodząc do kasy zauważyłem ,że kasjerka ma podgląd na gaz z kamerą.Pani zaproponowała mi obecną promocję.sklepie było czysto i bez kolejki.
W godzinie szczytowej będąc w mieście zajrzałem do salonu T-Mobile aby zobaczyć jaką mają obecnie ofertę dla nowych klientów ,którzy mają zamiar przenieść swój numer.Wchodząc do salonu wybrałem temat rozmowy przy komputerze i musiałem poczekać około 7minut ,aż 5 osób które były przede mną zostaną obsłużone przez konsultantów.Gdy nastała moja kolej Pani wstając powitała mnie i zaprosiła do swojego stanowiska.Zapytała w czym może mi pomóc,jaki mam abonament i czego oczekuję przenosząc numer.Przedstawiła mi bardzo ciekawą ofertę z telefonem i zaprezentowała 2 telefony.Przedstawiła je bardzo szczegółowo omawiając ich zalety.Zaoferowała również internet z notebookiem czy laptopem.Obsługa była bardzo przyjemna i sympatyczna.Można było zauważyć ,że bardzo dobrze zna promocję jak i właściwości telefonów.Wizyta odbyła się w miłej atmosferze.
19.04.2012 postanowiłem odwiedzić bar szybkiej obsługi mianowicie Mc Donald's (MC DRIVE).Siedziba znajduje się przy głównej ruchliwej drodze.Parking ,który znajduje się przy restauracji jest mały lecz zadbany.Trawnik wokół był posprzątany od papierków czy torebek po jedzeniu.Podjeżdżając do mikrofonu złożyłem zamówienie mianowicie jednego BiG MACA oraz SHAKE truskawkowego dużego.Przede mną były 3 samochody w kolejce po odbiór jedzenia.Pani w pierwszym okienku co przyjmowała zapłatę miała brudną koszulkę lecz posiadała identyfikator.Pani wydała paragon i zaprosiła do okienka nr 2 po odbiór jedzenia.Czekając 4-5min w kolejce nadeszła moja pora i podjeżdżając otrzymałem dwie kanapki.Niestety kanapka była letnia.Pani posiadała czysty strój i identyfikator,okienko było czyste.
Podjazd czysty od plam po oleju napędowym czy benzynie oraz papierków.Pracownik stacji tankował gaz w okularach oraz rękawicach ochronnych oraz kazał każdemu opuścić pojazd.Dystrybutory jak i pistolety czyste.Na sklepie czysto i przejrzyście,w toaletach pachnący zapach oraz czyste pisuary.Pracownik zaproponował kawę oraz kartę na punkty.
Tu niestety brak podjazdowego na peronie.Peron w plamach po ropie prawdopodobnie oraz kosze na śmieci przepełnione.Przy kasie płacąc za paliwo spotkałem się z bardzo dziwnym podejściem do klienta,mianowicie płacąc kartą kasjer powiedział"Proszę wbić pinicho oraz walnąć go zielonym".Toalety były czyste zarówno damska jak i męska.Jednak obsługa na tej stacji pozostawia wiele do życzenia.
Podjazd czysty od plam oraz papierków,jeden samochód tankujący się.Podjazdowy mile przywitał oraz zaproponował lepszą benzynę wraz z płynem do spryskiwaczy.W sklepie było 2 klientów ,którym kasjerki zaproponowały hot doga z kawą ,również mi mi to zostało zaproponowane.Toaleta męska była pachnąca oraz czysta.Jedynym minusem było brak identyfikatora z imieniem podjazdowego.
Dziś odwiedziłem stację benzynową BP w celu zatankowania gazu do samochodu osobowego.Podjeżdżając pod dystrybutor do gazu po naciśnięciu przycisku informującego kasjera,że chcę zatankować gaz czekałem na niego 4minuty.Kolejki na sklepie nie było ani na peronie.Jeden kasjer był na sklepie drugi zaś na zapleczu.Tankując gaz nie założył okularów ochronnych ani rękawic,pachołek postawił przed samochodem informując innych ,że gaz jest tankowany.W sklepie kasjer poinformował mnie o promocji która trwa oraz zaproponował zapach do samochodu.W sklepie podłoga była czysta oraz pracownicy schludnie ubrani.Podjazd czysty od papierków i plam na peronie lecz dystrybutory strasznie brudne.
Kupując najwyższy program do mycia samochodu na stacji benzynowej Shell w Jeleniej Górze myślałem ,że samochód będę miał porządnie wymyty wydając 20,90 byłem bardzo zaskoczony faktem iż podczas mycia samochodu myjnie nie myła z lewej strony kół.Po myciu podszedłem do kasjerki wyjaśnić zaistniałą sytuację gdyż lewa strona kół nie została w ogóle umyta.Kasjerka zapomniała mnie poinformować ,że od miesiąca silnik jest uszkodzony i nie myje kół z lewej strony.Zaproponowałem więc obniżenie ceny programu ,lecz kasjerka powiedziała ,że nie ma takiej możliwości.
Podczas wizyty na stacji benzynowej Orlen zostałem miło przywitany przez pracownika podjazdu,który zaproponował mi lepsze paliwo oraz płyn do spryskiwaczy.Chcąc zapłacić za zatankowane paliwo kasjerka zapytała tylko o kartę na punkty lecz nie powiedziała o bieżącej promocji tu minusik dla niej.Czystość toalet była w porządku.Podjazd na stację był czysty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.