Opinia użytkownika: Piotr_1680
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: W okolicy parkingu , wejścia do sklepu, przy koszu na śmieci oraz przy wózkach brak papierków lub innych śmieci. Kosze przed wejściem były opróżnione oraz czyste. Drzwi jak i witryny sklepu były czyste oraz zadbane. Strefa wejścia, strefa przed wejściem na salę sprzedażową oraz przed bramkami była czysta. Przed bramkami w podajnikachg znajdowały się aktualne ulotki promocyjne. Przed wejściem znajdowały się aktualne plakaty reklamowe. Podłoga w sklepie jak i na sali sprzedażowej była czysta. Po sklepie można było swobodnie się poruszać. Stoisko warzywa - owoce wyglądało świerzo oraz asortyment ładnie poukładany. Waga przy stoisku była czysta, zaś ceny odpowiadały danym produktom. Reklamówki foliowe oraz rękawice były dostępne przy stoisku z pieczywem oraz warzywa-owoce. Produkty sprawdzane z gazetki promocyjnej to "olej,pampersy oraz nektarynki". Ceny na sali sprzedażowej tych srawdzanych produktów odpowiadały cenom z gazetki promocyjnej. Na sali sprzedażowej były czynne czytniki cen. Produkt sprawdzany w czytniku to makaron nitki. Stoły sportowe wyglądały schludnie. Towar poukładany estetycznie, zaś ceny zgadzały się z towarem. Podchodząc do pracownika sklepu ,który wykładał towar zapytałem "Przepraszam, gdzie znajdę makaron nitki?". pracownik z uśmiechem na twarzy zaprowadził mnie do alejki z makaronami po czym wskazał produkt o ,który pytałem. W boksie przykasowym znajdowały się produkty ze sprzedaży przykasowej. Atrapy papierosów były widoczne oraz ceny czytelne. Boksy były czyste. Byłem 3 osobą w kolejce. Pracownik przywitał mnie słowami "dzień dobry". Wypowiedział kwotę do zapłaty bardzo wyraźnie. Produkty zostały zapłacone za pomocą karty płatniczej. Pracownik przekazał paragon oraz dowód płatności kartą na tackę. Pracownik pożegnał mnie słowami "do wiedzenia".