Odwiedziłem dziś salon Audi na ulicy Połczyńskiej w celu dorobienia zapasowego kluczyka do mojego samochodu. Salon prezentuje się świetnie, przejeżdżając obok nie sposób nie odwrócić wzroku w jego kierunku, jednak jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Po pierwsze - zainteresowanie klientem, a w zasadzie jego brak. Kilkanaście minut chodziłem po salonie, oglądałem samochody, i nikt nie podszedł z propozycją pomocy. Kwestia 2 - wiedza personelu pozostawia wiele do życzenia. Pracownik działu części musiał skorzystać z katalogu, aby w ogóle zorientować się czy mają w ofercie kluczyki zapasowe do samochodów Audi, i zajęło mu to na prawdę sporo czasu. Pracownicy byli jednak uprzejmi, i starali się odpowiadać na każde zadane przeze mnie pytanie. Wnętrze salonu zadbane, zachęcające do zakupu.
Tankowałem paliwo na stacji shell w Łukowie. Jestem bardzo miło zaskoczony jakością obsługi. Na żadnej innej stacji w Łukowie nikt nie udziela pomocy przy tankowaniu, na shell'u mimo dużego ruchu od razu po podjechaniu do dystrybutora podszedł chłopak który zalał paliwo do baku, dzięki czemu nie musiałem brudzić sobie rąk. Sama stacja zadbana, obsługa miła, czynne obie kasy dzięki czemu nie musiałem stać w kolejce po fakturę. Dodatkowo obecnie stacja oferuje rabaty dla stałych klientów.
Z czystym sumieniem polecam sklep. Ubrania dobre jakościowo, lokal zadbany i bardzo przyjemnie urządzony. Obsługa perfekcyjna, bardzo pomocna i rzeczowa. Bez grymasów panie ekspedientki pomogły w znalezieniu sukienki, a gdy okazało się że w tym sklepie rozmiar M był niedostępny, same zatroszczyły się o znalezienie innego sklepu w warszawie, gdzie ten rozmiar był dostępny. Jedynym mankamentem jest nie najlepiej działający system informacji o dostępności produktów. I na to radzę uważać. System informował o dostępnych kilku sztukach szukanej przeze mnie sukienki, a na wieszaku została tylko jedna. Warto upewniać się telefonicznie o dostępności danego produktu.
Szczerze nie polecam. oddałem kurtkę do pralni, plama nie była wcale trudna, ale nie chciałem jej prać samemu gdyż nie mam doświadczenia w praniu takich ubrań. Kurtka wróciła brudna. Może nie tak jak na początku, ale plama nie została sprana. Dodatkowo była pognieciona, a miała być wyprasowana przed odbiorem. Na szczęście udało mi się zareklamować usługę. Ale mimo to nie polecam.
Nie mogę pochwalić tego sklepu, chociaż jakość wyrobów Vistuli jest bardzo wysoka. Obsługa chodzi swoimi ścieżkami, klienci swoimi. Zanim ktoś zaproponował mi pomoc, minęło dobrych kilka minut. Poszukiwania mojego rozmiaru koszuli w magazynie też trwały długo, stanowczo za długo. Ostatecznie okazało się że koszula gdzieś się zawieruszyła. Ale krawaty mają świetne, szkoda tylko że takie drogie.
zasłużona 5! Perfumeria wizualnie zachęca klientów do kupna, przyciąga wzrok od razu po wejściu do galerii. Wewnątrz panuje bardzo przyjemny zapach mieszanki perfum. Obsługa rewelacja! dosłownie chwilkę po wejściu do sklepu podeszła do mnie pani z obsługi z propozycją pomocy. Bez kłopotu znalazła szukane przeze mnie perfumy, była przy tym niezwykle uprzejma. Ceny dosyć wysokie, ale biorąc pod uwagę jakość obsługi i usytuowanie lokalu - do przyjęcia.
sklep zaopatrzony bardzo przyzwoicie, ale mam pewne zastrzeżenia co do obsługi. Szukałem laptopa i etui do ipoda, do pomocy w wyborze potrzebowałem któregoś z pracowników. co najmniej kilka minut zajęło mi odnalezienie osoby odpowiedzialnej za dany dział produktów. Tak być nie powinno, i za to minus. + za korzystne jak na warszawę ceny i szeroki wybór produktów.
Obsługa w sklepie bardzo wysokiej jakości, właściwie nie ma na co narzekać, poza tym że wystrój w sklepie nie specjalnie przyciąga uwagę. Pracownicy bardzo dobrze wyszkoleni, znają się na sprzęcie elektronicznym. Pracownik doradzał mi w sprawie zakupu laptopa, nie polecał najdroższych modeli, ale takie które spełnią moje oczekiwania za rozsądną cenę. To się chwali. Zdziwiło mnie jednak to że w sklepie w centrum warszawy, na towar trzeba czekać do 2 dni roboczych, ale to da się przeżyć.
Moja ostatnia wizyta w Tesco nie należała do udanych. Już przed wejściem zauważyć się dało porozstawiane bez ładu i składu wózki na zakupy. Szukałem młynka do kawy, znalazłem go bez większych problemów, ale ku mojemu zdziwieniu, obok niego leżała paczka podpasek i 2 cytryny. Mimo że pracownicy przechodzili między półkami, nikt nie zatroszczył się o odstawienie towaru na należyte miejsce. Kolejka do kasy spora, kilkuminutowa. Przy kasie okazało się że na młynku nie ma naklejki z kodem. Kilka dobrych minut zajeło kasjerce znalezienie do niego kodu, a przez caly ten czas blokowałem kase. nie usłyszałem też ani "dzień dobry", ani "do widzenia", za to także minusik.
Ogólne wrażenia bardzo pozytywne. Lokal czysty, zadbany, ładnie urządzony. Obsługa bardzo miła i uśmiechnięta, na pizze czekałem ok 12 minut, tak więc trochę za długo. Stoliki i krzesełka czyste. W tle przyjemna muzyka. Pizza z jednej strony miała przypaloną końcówkę, ale nie na tyle żeby nie dało się jej zjeść. ogólnie bardzo pozytywnie, polecam. Ja na pewno będę jadał tam częściej :)
Lokal zadbany, czysty. Wnętrze urządzone bardzo przyjemnie dla oka, pracownicy ubrani odpowiednio do pracy w banku. Obsługa troszkę zbyt wolna. przed godziną 18 obecna tylko jedna kasjerka, przez co czas oczekiwania na obsługę był dosyć długi (ok 10 minut w kolejce). Kasjerkaa miała jakiś mały problem z obsługą systemu, ale inna pracownica podeszła i pomogła go rozwiązać. + za wygodne krzesełka na których można było poczekać na swoją kolejkę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.