Opinie użytkownika (5)

Obserwacja jaką za...
Obserwacja jaką za chwilę opiszę jest może być nieobiektywna z mojego punktu widzenia. A to z tego powodu że opisywana stacja bądź co bądź - paliw nie służy mi do uzupełniania paliwa ale innego z goła płynu... Kawy! Muszę to przyznać z pełną odpowiedzialnością i zapewne nie będę odosobniony w swojej opinii - kawa na Orlenie jest jak marzenie... rym przez przypadek. Gdyby nie jeden niuansik. Opisywana stacja paliw. Jak zwykle spragniony czarnego złota w płynie podjeżdżam radośnie pod stację. "Uderzam" śmiało do automatu samoobsługowego, współtowarzysz podróży w tym samym czasie symultanicznie płaci za dwie kawy przy kasie, biorę kubeczek, wybieram kawę, cappuccino, de facto - moja ulubiona, wciskam przycisk i słyszę coś co szokuje zapewne nie tylko mnie: "co pan robi!!!" krzyczy przez cały obiekt pani ekspedientka wysoka brunetka w okularach, nawet całkiem przystojna, "nie wie pan że najpierw się płaci a później robi kawę!!! teraz będzie pan musiał zapłacić za kawę która panu nie wyszła bo ten automat jest zepsuty a pan na pewno wybrał kawę której nie można robić bo słyszę że leci para a tam nie ma mleka i pan miał zapłacić za kawę a później ją dopiero robić to by się pan dowiedział że jest tylko czarna!!!" lub coś w tym stylu. Oczywiście nie byłem pani dłużny i odpowiedziałem że jako klient wymagam stałego komfortu obsługiwania a trudno czuć się komfortowo kiedy pani krzyczy do mnie jak do małego chłopca. To oczywiście nie koniec konwersacji i możecie się mi Państwo wierzyć że w końcu wyegzekwowałem na pani ekspedientce właściwe podejście do klienta. Niesmak pozostał. A wystarczyło powiesić małą karteczkę na automacie że automat jest chwilowo zepsuty i uprasza się szanownych klientów o płacenie za kawę gdzie otrzymają informację, która kawa może być serwowana przepraszając jednocześnie za utrudnienia. Uwielbiam pić kawę na stacjach Orlenu i chyba nic tego nie zmieni... Mam nadzieję...

Paweł_521

07.10.2009

ORLEN

Placówka

Konin, Kolska 85

Nie zgadzam się (31)
Dzisiejsza obserwacja jest...
Dzisiejsza obserwacja jest potwierdzeniem długoterminowego korzystania z usług Shell. Nie wygórowana cena za dobrą jakość paliwa. Bardzo atrakcyjne programy lojalnościowe. Czyste i schludne stacje. Znakomicie wytrenowana obsługa. Życzliwe podejście do klienta. Tak pokrótce mógłbym scharakteryzować ogólny odbiór stacji paliw Shell przez klientów, którzy na stałe związali się z tą firmą co niewątpliwie mogę powiedzieć o sobie. Jako firma globalna, działająca w Polsce głownie na zasadach franczyzy, stawia na audyt wewnętrzny, który każe jej pracownikom (i właścicielom stacji) po pierwsze nie chrzcić paliwa a po drugie dbać o dobre imię firmy i marek z nią związanych. W sumie opinia i ogólna ocena jakości obsługi dość lakoniczna gdyby nie jeden fakt. Daję minusa za celowe, jak mniemam, "zawłaszczanie" sobie rachunków za paliwo na duże - powyżej 100 złotych - kwoty. Klient, który tego nie zauważy po prostu nie dostanie rachunku tylko potwierdzenie operacji na karcie. A rachunek jest komuś potrzebny... Nie wiem po co i nawet nie chcę się domyślać... Przysłowiowa łyżka dziegciu w beczce miodu. Ale i tak pozdrawiam miłą i uśmiechniętą obsługę opisywanej stacji.

Paweł_521

24.09.2009

Shell

Placówka

Szczecin, Hieronima Derdowskiego 6

Nie zgadzam się (31)
Witam. Tak trochę...
Witam. Tak trochę na przekór samemu sobie piszę tą opinię ale w kontekście mojej bardzo dobrej oceny jakości obsługi w sklepach Biedronka (przynajmniej tych na terenie Szczecina) sieć Netto wypada naprawdę blado. Po pierwsze wszechobecny bród. Wchodzę do sklepu Netto i czuję melinę. Nie wiem czy to jest zasługa zabieganego personelu, który co jak co, ale rzeczywiście uwija się jak w ukropie i zapomina czasami przystanąć i pozbierać walające się wszędzie kartony, czy po prostu to jest dewiza firmy - BRUDNO ALE PRZYNAJMNIEJ SZYBKO. W mojej opinii w sklepie panuje atmosfera która każe mi jak najszybciej kupić i uciekać a raczej nie jest to odosobnione czy zwyczajnie subiektywne uczucie. Ostatecznie chodzę tam bo mam kilka ulubionych produktów, których gdzie indziej nie znajdę albo po prostu mam po drodze i wstępuję tam "na chwilę". Kierownicy tej sieci zapewne kiedyś zorientują się że czasami warto poświęcić trochę uwagi na to jak np. pachnie, w ich sklepie...

Paweł_521

24.09.2009

NETTO

Placówka

Szczecin, Modra 116

Nie zgadzam się (22)
Opisana jakość obsługi...
Opisana jakość obsługi dotyczy dłuższego okresu niż wskazany jako godzina obserwacji. Powyższy Urząd Pocztowy obsługuje ulice Bracką i od roku 2006 ulicę Gen. Sadowskiego w Szczecinie, która ma około 400 adresów. Od momentu przejęcia nowego rejonu odpowiedzialności tj. od 2006 roku, w tym urzędzie nie ma momentu bez kolejki kilku osób oczekujących na obsługę. W godzinach 17-19 kolejka sięga nawet 10-15 osób co daje zwykle czas oczekiwania około 20-30 minut. Pomieszczenie poczty jest ciasne i czasami zdarza się jej klientom wystawać na chodnik co jest uciążliwe nie tylko w zimowe wieczory. Często czynne jest tylko jedno z dwóch okienek. Wtedy to druga z pań przy okienku wykonuje tzw. "pracę własną" wzbudzając wzburzenie skazanych na monopolistę klientów. Obrazek rodem z PRL-u ale jak najbardziej teraźniejszy. I tu przechodzę do meritum. Poczta Polska cieszy się zrozumiałą popularnością z uwagi na wyłączność jeżeli chodzi o pewien asortyment. Mówiąc krótko - czasami jesteśmy skazani na tą firmę czy tego chcemy czy nie. To że musimy a nie chcemy korzystać z usług jest przyczyną stanu rzeczy, który nazywam biernym marketingiem. Bo co z tego że doszło im klientów? Co z tego że kolejki są o niebo za długie a organizacja pracy (której jest zapewne za dużo na dotychczasowy personel) wadliwa? Klienci i tak przyjdą... bo muszą! Taki stan rzeczy utrzyma się do momentu utraty monopolu przez Pocztę Polską. Czekam na ten dzień i chciałbym zobaczyć kolejne firmy, które wchodzą na rynek odpowiednio zinformatyzowane, gdzie czas obsługi klienta ma kluczowe znaczenie, gdzie personel nie jest wykończony po trzech godzinach pracy. Dlaczego napisałem tą opinię? Oto odpowiedź. Wchodzę do Urzędu Pocztowego o godzinie 11.00, czekam około 5 minut, przedstawiam awizo na przesyłkę poleconą, czekam około 15 minut obserwując przy tym miotające się "panie z poczty" szukające przesyłki. Efekt - "nie ma pana przesyłki i nie wiemy gdzie jest". "To ja wrócę o 19 zapytać co z przesyłką, ok?" "Dobrze proszę przyjść o 19"... Pozostawiam bez komentarza...

Paweł_521

22.09.2009

Poczta Polska

Placówka

Szczecin, Łukasińskiego 38c

Nie zgadzam się (28)
Od pewnego czasu...
Od pewnego czasu zauważyłem poprawę jakości obsługi w sklepach Biedronka w Szczecinie (nie tylko w sklepie przy ulicy Derdowskiego). W odróżnieniu np. od sieci sklepów Netto, menadżerowie Biedronki zdają sobie sprawę z pozytywnych efektów czystego i schludnego sklepu a także miłej i sympatycznej obsługi, która dziękuje za zrobione zakupy i zaprasza na kolejne. Nie jest to wymuszone ale wydawałoby się "spontaniczne" i bardzo przyjazne dziękuję. Gratulacje dla trenera personelu - kawał dobrej roboty! Osobiście lubię robić zakupy w Biedronce ze względu na relatywnie niską cenę za wysoką jakość (zwykle w Biedronce możemy znaleźć markowe produkty pod szyldem tzw. "biedronkowej" marki). Jedynym mankamentem może być odrobinę za długi czas oczekiwania na kasie. Jednakowoż, poprawa jakości obsługi sprawia że czasami przykry obowiązek staje się przyjemnością.

Paweł_521

21.09.2009

Biedronka

Placówka

Bydgoszcz, M. Konopnickiej 2

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi