Kelnerki bardzo miłe, nawiązują kontakt z gośćmi. Doradzają i są zawsze do dyspozycji. Dobra organizacja pracy, w razie większej liczby gości system kolejkowy, który zapobiega nieprzyjemnym sytuacjom. Przyjazna atmosfera i bardzo ładne wnętrza. Obsługa zasługująca na napiwki.
Bardzo dobre miejsce na zakupy. Zawsze dostępny i świeży asortyment. Obsługa miła i zaangażowana w pracę. W porównaniu do innych sklepów tego typu bardzo mili pracownicy, sprawiający wrażenie że znajdują się w sklepie "dla klienta" a nie klient dla nich.
Bardzo dobra organizacja. Personel zaangażowany w pracę. Pracownik spytał czy pomóc w zatankowaniu paliwa co ostatnio zdarza się coraz rzadziej na stacjach paliw. Bogaty asortyment sklepu i dostępne przekąski w barze.
Po wejściu do restauracji okazało się że wszystkie stoliki są zajęte. Restauracja nie prowadzi żadnej kolejki ani ewidencji gości, aby zająć miejsce trzeba było stać nad głową gościom i czekać aż wstaną od stolika, wedle zasady "kto pierwszy, ten lepszy". Kiedy już zajęliśmy miejsce przy "wywalczonym" stoliku, musieliśmy czekać na złożenie zamówienia, mimo że kelnerka która nie była zajęta niczym innym, stała i patrzyła w naszą stronę. Mimo uchybień w jakości obsługi potrawy były bardzo dobre i w przystępnych cenach.
Kawiarnia bardzo zadbana i schludna. Jedno co mnie zdziwiło, to że zabrakło asortymentu. Zamawiając deser, kelnerka uprzejmie uprzedziła, że skończyły się dwa smaki lodów. Zamówienie zostało dostarczone bardzo szybko. Obsługa była miła i z pewnością zasłużyła na napiwek.
Jakiś czas temu zakupiłem w owym salonie buty. Dosyć szybko uległy uszkodzeniu, więc postanowiłem je zareklamować. Reklamacja przebiegła pomyślnie, buty zostały sklejone. Po niespełna dwóch miesiącach buty uległy uszkodzeniu w miejscu poprzedniej naprawy, toteż udałem się do salonu reklamować je po raz drugi. Sprzedawczyni zapytała mnie, czy żądam zwrotu pieniędzy, czy zgadzam się na naprawę. Kiedy oświadczyłem, że wybieram zwrot gotówki, sprzedawczyni oznajmiła że i tak serwis ma prawo naprawiać buty dowolną ilość razy, dając mi do zrozumienia, że tak naprawdę nie ja o tym decyduje. Później dodała nawet, że po prostu "coś musi do dokumentów wpisać". Pomimo iż sprzedawczyni starała się być miła, z punktu widzenia klienta mogę powiedzieć, że poczułem się zbywany, a moja opinia została zlekceważona. Jeśli zdecyduje się na kolejne zakupy w tej sieci, prawdopodobnie wybiorę inny salon.
Po zatankowaniu paliwa chciałem użyć bonu towarowego. Dwóch pracowników obsługi przez 10 minut myślało czy mogą zrealizować mój bon. W końcu się zgodzili choć do końca nie mieli pewności czy mogą.
Witryna, drzwi i podjazd dla inwalidów zadbane i bez zarzutów. Trzy stanowiska kasowe w trakcie pracy. 7 osób w kolejce. Kasjerki czynnie zapraszały do podchodzenia do kasy. Zostałem przywitany i poproszony o złożenie zamówienia. Po złożeniu zamówienia kasjerka poleciła mi zestaw promocyjny oraz coś do picia. Kiedy odmówiłem powiedziała że będę musiał chwilę poczekać oraz poprosiła abym się przesunął i zaczęła obsługiwać kolejnego klienta. Na zamówienie czekałem ok 5 minut. Kasjerka była ubrana schludnie, miała plakietkę z imieniem i czapkę. Toaleta w lokalu była czysta i pachnąca. Kiedy siedziałem przy stoliku, jeden z pracowników zaczął myć podłogę wokół mnie co wzbudzało irytację moją i innych klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.