Opinie użytkownika (12)

Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Patrycja_553

04.07.2017

TUI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Patrycja_553

04.07.2017

Rainbow

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Patrycja_553

04.07.2017

Travelplanet.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Patrycja_553

04.07.2017

Wizzair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Patrycja_553

04.07.2017

Sindbad

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Patrycja_553

04.07.2017

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Patrycja_553

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Patrycja_553

04.07.2017

Koleje Wielkopolskie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Patrycja_553

04.07.2017

Koleje Mazowieckie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Patrycja_553

04.07.2017

Arriva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Od progu zostałam...
Od progu zostałam przywitana i zaproszona do stanowiska obsługującego doradcy.Doradca przywitał mnie wstając z krzesła i uśmiechając się do mnie.Pracownik był zainteresowany moimi potrzebami i starał się odszukać dla mnie najlepsze rozwiązanie.Wygląd placówki oceniam jako bardzo dobry. Schludnie i czysto.Na widocznym miejscu były umieszczone ulotki z aktualnymi ofertami dla klienta.Całość tego spotkania mogę podsumować w słowach iż jestem bardzo zadowolona.

Patrycja_553

30.09.2012

Credit Agricole

Placówka

Chojnice, Młyńska 2

Nie zgadzam się (1)
Przede wszystkim już...
Przede wszystkim już na samym wejściu personel nie wywarł na mnie pozytywnego wrażenia, gdyż wchodząc do sklepu nikt nie raczył odpowiedzieć mi na ,,Dzień dobry".Następnie po ok. 7 min kręcenia się po sklepie bez okazania zainteresowania moją osobą przez personel postanowiłam sama poprosić kogoś z obsługi o pomoc.Mimo to pracownicy odsyłali mnie z kwitkiem od jednego kolegi do drugiego. Po jakimś czasie jednak znalazł się ktoś ,,traktujący swoją prace na poważnie".Sprzedawca okazał się doświadczonym i kompetentnym pracownikiem, uzyskałam odpowiedź na wszystkie nurtujące mnie pytania odnośnie sprzętu, który mnie zainteresował. Wgląd sprzedawcy oceniam na schludny i wiarygodny.Wygląd sklepu również oceniam jako dobry. Wszystko rozmieszczone w przejrzysty sposób. Nie miałam problemu w odnalezieniu tego czego szukałam.

Patrycja_553

30.09.2012

Media Expert

Placówka

Chojnice, Gdańska 56a

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi