Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.
W dniu 26.03.2011 byłam klientem restauracji ,, ZOCHLINA ,, w Rumi ,bardzo miło tam spożyć każdy posiłek,jedzenie bardzo smaczne, polecam o nazwie ,,swojskie jadło,, w czasie oczekiwania na zamówiony posiłek częstuje się gości swojskim smalcem wraz z pysznym wiejskim chlebem , obsługa bardzo serdeczna i uśmiechnięta , bardzo polecam tą restaurację .
W dniu 10.03.2011 byłam klientem stacji za kasami były dwie młode panie, oprócz tego ,że dość sprawnie obsługiwały klientów zachowywały się jak automaty, nie poprosiły o kartę na którą zbiera się punkty za tankowanie nie mówiąc o zaproponowaniu produktu,nie które towary nie posiadały ceny np.chipsy .
W tym dniu jechałam autobusem nr 8 z przystanku w Wejherowie Śmiechowie z córką i wnuczką ,przy wsiadaniu do autobusu był problem z wózkiem dziecka ,ponieważ zalegała zaspa śniegu przy krawężniku,zgłosiłam ten problem kierowcy w odpowiedzi usłyszałam ,, to ja mam wziąć łopatę i pani odśnieżyć.. odpowiedziałam ,że nie ale mógłby pan to zgłosić w firmie przez radiotelefon i była odpowiedź ,,sama pani sobie zadzwoni ,, był to autobus o nr 408 .
Robię w tym markecie od 3 miesięcy prawie codziennie zakupy, obsługa bardzo miła, chętna zawsze do pomocy , towar może nie zawsze swieży szczególnie warzywa , ale ceny prawidłowo pod każdym wystawionym towarem.Gdy nie ma pełnej obsługi na kasach wówczas można podejść do bardzo miłej pani na osobnym stoisku monopolowym i jest się obsłużonym, zawsze zapyta czy coś oprócz tych zakupów podać z jej stoiska. Jestem zadowolona z pobytu w tym małym markecie i robienia tam zakupów.
Zakupiliśmy paliwo pracownik podjazdu młody mężczyzna nie posiadał plakietki więc nie wiem jak miał na imię nie otrzymał napiwku więc na moje dziękuje odpowiedział coś ,, pod nosem ,, niezrozumiałego, kasjerka o czarnych włosach i długich paznokciach również z odwróconą plakietką na ,, smyczy ,, obslużyła rozmawiając jednocześnie przez telefon.
Przed dniem dziecka chieliśmy zakupić dla wnuczki prezent na Dzień Dziecka,była to zabawka interaktywna .Poszukanie pracownika danego działu wymagało oczekiwania pow.15 minut, sprawdzenie zabawki polegało na zakupie jej i odpowiednich baterii ,póżniej udanie się do działu reklamacji z paragonem aby tam ją sprawdzić .Oceniam taką organizację pracy za bardzo zlą
W dniach 18/04/2010 i 27/04.2010 byłam klientem (pasażerem ) wspomnianej firmy w drodze do Niemiec i spowrotem. Obsługa dobra , bardzo drogie napoje ( 0,5 l wody 4zł lub 1 euro, kawa , herbata - 2zł lub 50 eurocent).Emitowano w czasie podróży filmy do późnych godzin nocnych ( 23.45) nie pytając się pasażerów czy tego sobie życzą, pozatym w filmy były z przekleństwami , a również pasażerami były dzieci .Niedogodnością były dwie przesiadki na trasie Wejherowo- Monchengladbach a podróż trwała 24 godziny w jedną stronę .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.