Super. Pracownicy banku, są uprzejmi i pomocni w stosunku do klienta, bank wygląda czysto a otoczenie jest estetyczne, w oddziałach jest wystarczająca ilość miejsc siedzących, jest system jednej kolejki, ale zazwyczaj nie ma tak wielu osób do obsłużenia. Wygląd pracowników jest estetyczny i wzbudza zaufanie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Biorąc pod uwagę typ restauracji i serwowane menu McDonald's jest bezkonkurencyjny w swoim segmencie. Jakość obsługi klienta jest na najwyższym poziomie. Personel jest zaangażowany, pomocny i uprzejmy. Otoczenie restauracji jest czyste, higieniczne, miłe i funkcjonalne. Jedzenie spełnią zawsze założone przez firmę standardy jest we wszystkich restauracjach takie samo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Na stacji benzynowej staram się spędzać jak najmniej czasu jest to konieczny, ale mało lubiany element podróży. Obsługa na stacjach Orlen, przebiega sprawnie, personel jest kompetentny. Otoczenie i wystrój jest higieniczne i przejrzyste. Ceny paliwa są konkurencyjne. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus:
Rewelacyjnie. Sklepy coccodrillo mają w swym asortymencie estetyczne ubrania dla dzieci w dobrych cenach. Pracownicy są zaangażowani w pomoc klientowi i zawsze służą pomocą, nie boją się wyjść z inicjatywą ale i nie są nachalna. Sklepy urządzone są w sposób ułatwiający odnalezienie produkty chociaż najczęściej mają małą powierzchnię i trudno jest wjechać do środka wózkiem dziecięcym. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Lubię sklepy CCC ponieważ można kupić dobre jakościowo, ładne buty w przystępnej cenie ( marka Lasocki) i do tego są dostępne w rozmiarze 35, który noszę. Obsługa w sklepie jest profesjonalna, pracownicy są uprzejmi i pomocni, potrafią dobrze doradzić. Sklep jest czysty i dobrze zorganizowany. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Jest to najlepsza samoobsługowa restauracja w jakiej do tej pory byłam. Jedzenie w niej podawane jest zdrowe, różnorodne, smaczne i tanie. Miejsce ma miły wystrój i jest czyste. Obsługujący pracownicy są mili i uśmiechnięci. Obsługa przy kasie jest sprawna nawet jak jest bardzo długa kolejka. Jest to świetne miejsce na rodzinny obiad ponieważ są foteliki dla małych dzieci i przystosowane łazienki do przewijania niemowląt.
W sklepach CCC często kupuję buty. Produkty mają dobry stosunek jakości do ceny. Sklep ma na prawdę szeroki asortyment. Podoba mi się wystrój sklepu i sposób zagospodarowania przestrzeni. Nie mam problemu z poruszaniem się po sklepie nawet z dziecięcym wózkiem. Gdy byłam rozejrzeć się za butami na lato od razu podszedł do mnie sprzedawca i zapytał w czym może mi pomóc. Poproszony o wskazanie mi modeli w moim rozmiarze bez problemu udzielił mi pomocy. Tym razem akurat chciałam się tylko zapoznać tylko z ofertą więc jak poinformowałam o tym pracownika nie był nachalny tylko pożegnał mnie i odszedł
Czasami zaglądam do tego sklepu gdy wracam do domu. Muszę przyznać, że nie robi on na mnie wielkiego wrażenie. Towary w nim sprzedawane są dość drogie. Wystrój jest zupełnie przeciętny i nie robi wrażenia ani dobrego ani złego, czasami również podłoga nie jest najczystsza. Obsługujące Panie są generalnie uprzejme. Nie mam zastrzeżeń do obsługii przy kasie. Obsługujące pracownice zawsze witają klienta mówiąc "dzień dobry" i informują o kwocie do zapłaty oraz o kwocie reszty.
W sklepie Szachownica byłam po raz pierwszy. Była to marka do tej pory zupełnie mi nie znana. Od razu rzucił mi się w oczy młodzieżowy krój odzieży i żywe kolory. Sklep ma na prawdę duży wybór odzieży. Ceny są również bardzo konkurencyjne na tle innych sklepów. Ubrania są estetycznie ułożone na półkach i powieszone na wieszakach. Obsługa robi również bardzo dobre wrażenie. Zaraz po wejściu zostałam uprzejmie przywitana przez sprzedawczynię. Po kilku minutach mojej obecności w sklepie podeszła do mnie pracownica zapytała czy może mi jakoś pomóc. Gdy powiedziałam, że na razie się tylko rozglądam, poinformowała mnie iż gdybym potrzebowała coś przymierzyć albo chciała bym o coś zapytać to służy mi pomocą.
Pojawiłam się w sklepie Fresh w celu zakupu soku, lodów i owoców. W sklepie panuje ład i porządek. Wszystkie towary są opatrzone ceną i ładnie wyeksponowane. Owoce i warzywa na stoisku wyglądają ładnie i świeżo. W sklepie jest odpowiednio zagospodarowana przestrzeń i nie utrudia poruszania się . Podłogi i regały są czyste. Gdy podeszłam do kasy powitały mnie uprzejmie dwie młode sprzedawczynie. Jedna kasowała mój towar a druga pakowała go do foliowej torebki. Następnie jedna z pracownic poinformowała mnie o kwocie do zapłaty. Żadko noszę ze sobą gotówkę więc jak zwykle wyciągnęłam kartę i wtedy nastąpiła "niespodzianka" i pracownica poinformowała mnie, że terminal do obsługi kart nie działa. Niestety często się to zdarza w tym sklepie i jest jego dużym minusem.
Odwiedziłam sklep Pepco w celu zakupienia kilku drobiazgów w tym skarpet dla dzieci. Obsługę zrobiła na mnie dobre wrażenie. Od razu gdy weszłam do sklepu zostałam przywitana przez kasjerkę uśmiechem i zwrotem dzień dobry. Podoba mi się rozkład sklepu, w którym szybko odnalazłam interesujący mnie towar. Sklep wyglądał czysto i estetycznie. Pewien minus stanowił fakt, że na stoisku z obuwiem, zawieszki przyczepione do butów miały mylące oznakowania rozmiarów np. buty w rozmiarze 36 posiadały zawieszkę z rozmiarem 22. Zainteresowałam się jednym z modeli obuwia ale przez, to że były tak oznakowane nie mogłam znaleźć swojego rozmiaru. Poprosiłam pracownicę wykładającą towar na pólki o pomoc. Pracownica pospiesznie poinformowała mnie o tym ,że nie ma butów w moim rozmiarze (35) i wróciła do swoich obowiązków. Tak więc zrezygnowałam z dalszych poszukiwańń i udałam się do kasy. Kasjerka przywitała mnie ciepło, strefa kas wyglądała czysto. Pracownica poinformowała mnie o kwocie jaką muszę zapłacić i o reszcie następnie zapytała czy zapakować w płatną reklamówkę i na końcu pożegnała i zaprosiła do ponowego odwiedzenia sklepu.
Odwiedziłam Delikatesy Piotr i Paweł w sobotę około godziny 13:00. Jakość obsługi oceniam pozytywnie. Sklep ten robi od samego wejścia dobre wrażenie. W sklepie jest czysto, wszystkie wózki i koszyki są sprawne. Najpierw odwiedziłam stoisko z owocami i warzywami, Wszystkie produkty tam są ładnie ułożone i wyeksponowane. Warzywa i owoce wyglądają świeżo i smakowicie, przy stoisku są dostępne foliowe torebki do pakowania zakupów. Przestrzeń w sklepie jest odpowiednio rozplanowana i umożliwia swobodne przemieszczanie się. Podoba mi się również oświetlenie o ciepłej barwie, które sprawia, że towary jeszcze lepiej wyglądają. Obsługa przy kasie przebiega bardzo sprawnie. Otwarta była wystarczająca ilość kas by nie powstawały dłiugie kolejki. Kasjerka obsługująca mnie była uprzejma i uśmiechnięta. Przywitała się mówiąc "dzień dobry" i pożegnała zapraszając do ponownego odwiedzenia sklepu. Podczas obsługi poinformowała mnnie o kwocie jaką muszę zapłacić za zakupy oraz o wysokośći reszty, a także o tym że foliowe reklamówki są darmowe.
Personel jest młody, otwarty na klienta, Jest duży wybór, zarówno dostępne leki na receptę jak i bez recepty, kosmetyki, suplementy. Ceny są bardzo konkurencyjne, niektóre produkty nawet 10 zł taniej niż w innych aptekach. Przy każdym zakupie dodawane są próbki i gratisy.
Odwiedziłam salony meblowe Dek w Kielcach w poszukiwaniu mebli do pokoju dziecięcego. Sklep jest podzielony na salony z meblami różnych typów i kategorii. Salon z meblami przeznaczonymi dla dzieci i młodzieży ma nr 8. W salonie jest dostępny szeroki wybór biurek, łóżek, szaf, meblościanek, regałów i foteli w różnych stylach i kolorach. W salonie panuje ład i porządek, ekspozycja jest czysta i nigdzie nie widać śladów kurzu. Rozglądałam się kilka minut, po czym czym podeszła do mnie sprzedawczyni i zapytała czym może mi pomóc. Opisałam jej dokładnie swoje potrzeby ( poszukiwałam szafy i łóżka do pokoju dziecięcego). Pani była uprzejma i zaangażowana w swoją pracę przedstawiła mi kilka modeli zarówno łóżek jak i szaf, poinformowała mnie o dostępnych wariantach kolorystycznych. Sprzedawczyni udzieliła mi informacji o darmowym transporcie i montażu u klienta. Gdy mimo wszystko nie zdecydowałam się na zakup, bo stwierdziłam, że muszę się jeszcze zastanowić Pani zachwaliła mi jakość sprzedawanego towaru i zapewniła o wartości marki. Na koniec pożegnała mnie ciepło i zaprosiła do ponownego odwiedzenia sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.