Opinie użytkownika (14)

W dniu 25.01.2012...
W dniu 25.01.2012 będąc na ulicy Bernardyńskiej postanowiłam wstąpić do sklepu z odzieżą używaną MANGO mieszczącego się na tej właśnie ulicy. Witryna sklepu oraz tablica informacyjna nie była zachęcająca lecz mimo to postanowiłam odwiedzić sklep aby zobaczyć asortyment.Weszłam więc do środka sklepu pokonując wcześniej parę schodków ( dla matki z wózkiem było by to dość kłopotliwe).Przywitałam się ze sprzedawcą na co Pani obsługująca odpowiedziała bardzo aroganckim ,wyniosłym głosem.Po chwili zaczęłam rozglądać się po sklepie w celu zlokalizowania cennika tudzież ceny dnia za towar ponieważ odzież była umieszczona ciasno na wieszakach.Kłopotliwe było również rozpoznanie co znajduje się na wieszakach gdyż towar był nieposegregowany według kategorii.Pani obsługująca klientów bacznie mnie obserwując zadała pytanie:"Dlaczego Pani się tak rozgląda,szuka Pani czegoś?"Odpowiedziała "Szukam cennika lub ceny dnia".Na to ekspedientka tonem prześmiewczym odpowiedziała"Pomyliła Pani sklepy tutaj ceny są na metkach!". Przełknęłam ten jej ton bo zależało mi na zakupie towaru.Podeszłam wiec do wieszaków, na których znajdowały się spodnie damskie oraz męskie ( nieposegregowane) w celu zlokalizowania ceny.Okazało się ,że ceny nie znajdują się nie na metkach lecz bezpośrednio na odzieży napisane niebieskim długopisem.Byłam niemile zaskoczona brakiem adekwatności słów sprzedawcy ze stanem faktycznym.W miedzy czasie usłyszałam rozmowę sprzedawcy w klientką.Na pytanie o godzinę otwarcia handlowiec odpowiedział"Otwieram zazwyczaj o 8.30 ale zdarza się też ,że o 9 zależy jak mi się chce".Postanowiłam ,że opuszczę sklep bez wybrania i zakupu produktu.Nie doszłam jeszcze do drzwi gdy usłyszałam "Do widzenia Pani" .Nie będę odwiedzać tego sklepu a tym bardziej polecać go znajomym ponieważ niemiła atmosfera i brak zrozumienia potrzeb klienta nie zachęcają lecz odstraszają.

Nina_24

11.02.2012

Mango

Placówka

Rzeszów, Bernardyńska 8

Nie zgadzam się (0)
Daty wizyty w...
Daty wizyty w sklepie nie pamiętam wiec podaje datę przybliżoną.Wizyta w sklepie na długo pozostała mi w pamięci ponieważ: - gdy tylko weszłam do sklepu sprzedawca siedział za biurkiem i nawet nie odpowiedział na moje przywitanie(Pani była bardzo zajęta wypełnianiem dokumentów) - podczas 10 minut oglądania sukien ślubnych sprzedawca do mnie nie podszedł i nie zapytał czego potrzebuje - gdy postanowiłam zapytać sprzedawcę o cenę sukni akurat w tym czasie przyszła Klientka z suknia ślubną a sprzedawca całkowicie mnie ignorując zajął się rozmową z nowo przybyłą Klientką - gdy udało mi się nawiązać kontakt werbalny ze sprzedawcą odpowiedzi jakie uzyskiwałam były bardzo lakoniczne w ogóle nie zachęcające do zakupu Pomimo tego ,że w sklepie znajdowało się dużo sukien ślubnych to fasony i modele powtarzały się.Ceny sukien pozostawiały wiele do życzenia nie współgrały z jakością materiałową i ich minimalizmem.

Nina_24

12.12.2011

Magrarett

Placówka

Rzeszów, 3 maja 4

Nie zgadzam się (0)
W sklepie Sferis...
W sklepie Sferis dokonałam zakupu laptopa marki Acer.Zakup sprzętu oraz obsługę przez pracowników sklepu oceniam bardzo dobrze. Argumenty jakie przemawiają za taką ocena są następujące: - życzliwe i z uśmiechem przywitanie mnie przez pracownika sklepu - profesjonalne i kompleksowe doradztwo w sprawie szukanego przez mnie sprzętu komputerowego - szybkie i trafne rozpoznanie moich potrzeb zakupowych przez sprzedawce - brak nacisku w podejmowaniu decyzji - utrzymywanie dobrego i nieprzerwanego kontaktu przez sprzedawcę podczas oddania sprzętu do naprawy Wygląd sklepu i asortyment oceniam dobrze: - duża przestrzeż sklepowa - czyste i bogato wyposażone gabloty - ład i porządek w sklepie Na pewne będę sklep polecać rodzinie i znajomym.

Nina_24

12.12.2011

Sferis

Placówka

Rzeszów, Rejtana 65

Nie zgadzam się (1)
Do sklepu trafiłam...
Do sklepu trafiłam wracając po długim i wyczerpującym dniu odwiedzania innych salonów z odzieżą ślubną.Sklep mieści się blisko mojego miejsca zamieszkania.Sklep odwiedziłam kilkakrotnie. Data obserwacji jest datą zakupu sukni.Sklep jest powierzchniowo mały z dużą ilością asortymentu.Jestem pewna ,że każda przyszła panna młoda znalazła by coś dla siebie.Mam jednak zastrzeżenia do obsługi .Oto one: - sprzedawca nie potrafi doradzić jest mało komunikatywny - mam wrażenie ,że jedynym jej celem jest pozbycie się asortymentu ( w moim przypadku przymiarka sukni, która za bardzo uwydatniała moje walory-sprzedawca twierdził ,że jest idealna) - moim zdaniem Pani obsługująca klientów była mocno zmęczona swoją praca na 4 wizyty brak uśmiechu, brak chęci niesienia pomocy, - złe oszacowanie długości sukni (podczas wesela suknia opadła i trudno ją było później doczyścić) - o pieniążki zostałam poproszona będąc jeszcze w przymierzalni Myślę ,że po tych doświadczeniach nigdy nie zdecyduję się na ponowne odwiedzenie sklepu.

Nina_24

11.12.2011

Estera

Placówka

Rzeszów, Ks. Jałowego 13

Nie zgadzam się (1)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do Biedronki w celu zrobienia zakupów na kilka dni.Sklep oceniam następująco: Towary:przygniecione puszki,naderwane folie,brak tożsamości pomiędzy miejscem produktu a jego etykietą cenową.Świeże owoce po obraniu ze skórki okazały się być wcześniej mrożone( grejpfruty czerwone) Obsługa kas:Kasjerki prowadzące ożywione dyskusje na temat minionego weekendu( według mnie to nie miejsce i pora na takie dyskusje,10 osób przy kasie nie musi słyszeć jak owe Panie spędzały weekend),po raz kolejny został mi postawiony oczywiście błędny zarzut fałszywych banknotów ( 50zł wybrane 5 minut wcześniej z bankomatu oddalonego o 1 minute od sklepu) co spowolniło obsługę przy kasie i sprawiło ,że poczułam się bardzo niezręcznie.Bardzo mnie cieszy fakt szkolenia pracowników w tym zakresie ale nie chodzi tu chyba o zastraszanie Klientów.Brak wiedzy na temat produktów zapytałam pracownice, która akurat wykładała towar o polecenie mi wina wytrawnego.Nie potrafiła udzielić satysfakcjonującej mnie odpowiedzi.Nie dokonałam zakupu alkoholu. Myślę ,że będę rzadkim Klientem tego sklepu.

Nina_24

30.11.2011

Biedronka

Placówka

Żary, Artylerzystów 4

Nie zgadzam się (2)
Oto moje wrażenia...
Oto moje wrażenia z wizyt w gabinecie ginekologicznym Pani Joli. Poczekalnia: mało komfortowe i mała ilość miejsc do siedzenia(w porównaniu do ilości potencjalnych pacjentek),głośne radio.Podczas 2 wizyt zauważyłam w toalecie brak ręczników i mydła. Pani doktor uważam za osobę:arogancką i wywyższającą się,nie zorientowaną na potrzebach pacjenta,nie odpowiada na pytania wyczerpująco( na pytanie co oznacza NT odpowiedziała ,że powinnam poszukać w Internecie),nie potrafi udzielić wsparcia i pocieszyć(w moim przypadku strach przed porodem). Wyposażenie gabinetu dostateczne aczkolwiek nie za każdym razem można otrzymać zdjęcie usg gdyż jak twierdziła Pani doktor "sprzęt się akurat zaciął". Usługi:wywiad z pacjentem powierzchowny,wykonuje tylko to o co się ja poprosi sama niczego nie zasugeruje.Nie jest zadowolona gdy badania robi się w placówkach państwowych. Ceny drogie - zdjęcie szwów po CC( czas zabiegu 3 minuty) kosztuje tyle samo co kompleksowa wizyta.

Nina_24

25.11.2011

Prywatny gabinet ginekologiczny J.Pająk-Jachim

Placówka

Rzeszów, Jałowego 8a

Nie zgadzam się (4)
Korzystałam z usług...
Korzystałam z usług stomatologicznych jakie oferuje Pani doktor w swoim prywatnym gabinecie.Oto moje spostrzeżenia: Gabinet:sprzęt dostateczny uważam ,że gabinet powinien być wyposażony w nowoczesne i przyjazne pacjentowi rozwiązania technologiczne, mało komfortowy fotel dentystyczny,brak monitora(aby odwrócić uwagę podczas leczenia) Cechy jakie charakteryzują Panią doktor:opryskliwość( podczas leczenia nakrzyczała na mnie), brak empatii i zrozumienia( człowiek przed ,którym stoi perspektywa wyrwania 2 zębów ma prawo odczuwać strach),nie delikatna( leczenie bolesne, brak komfortu),zdawkowo odpowiada na pytania odnośnie przebiegu leczenia. Usługi stomatologiczne: ceny drogie i zmienne - w moim przypadku w ostatniej chwili zostałam poinformowana o wyższej kwocie jaką zapłacę za usługę stomatologiczną, brak zrozumienia potrzeb pacjenta, brak równowagi między ceną za usługi a jej jakością, długi czas leczenia.

Nina_24

25.11.2011

Prywatny gabinet stomatologiczny M.Gaweł

Placówka

Rzeszów, Pułaskiego 3

Nie zgadzam się (2)
Do Urzędu zgłosiłam...
Do Urzędu zgłosiłam się aby po raz kolejny Pani za biurkiem mogła przeczytać ogłoszenia pracy, które sama mogę przeczytać w domu.Pracownicy PUP nazywają to "szukaniem pracy".Poziom obsługi w tej instytucji jest na bardzo złym poziomie.Osoby tam pracujące mają ludzi czekających do rejestracji za "podludzi". Osoby takie uważane są za nieudaczników i nierobów.Da się to odczuć na każdym kroku.Ja osobiście rejestrując się zaraz po studiach zostałam sprowadzona "do parteru".Nie mogłam dogadać się z Panią co do nazwy uczelni jaką skończyłam.Na pytanie jaką uczelnie skończyłam odpowiedziałam ,że Politechnikę a Pani ,że chodziło o to czy techniczną .Żałuje bardzo ,że nie mam daru czytania w myślach.Moim zdaniem osoby,które tam pracują maja problemy gastryczne.Nie znam nikogo kto w przeciągu godziny będąc w pracy korzystałby z toalety 6 razy a do tego zaparzył 2 kawy.Udało mi się osobiście zaobserwować takiego pracownika.Dla mnie ta instytucja to jedno wielkie kumoterstwo .

Nina_24

24.11.2011
Nie zgadzam się (2)
Uczestniczyłam w 3...
Uczestniczyłam w 3 dniowym szkoleniu organizowanym w tym Pensjonacie.Sala szkoleniowa była mała, nie posiadała klimatyzacji.Warunki noclegowe oceniam bardzo kiepsko.Pokoje małe, brak środków czystości, pościel i ręczniki dość mocno zużyte..Brak wsparcia ze strony obsługi hotelu.Jedynym atutem jest dobre jedzenie.

Nina_24

21.11.2011

Adria

Placówka

Zakopane, Grunwaldzka 5

Nie zgadzam się (3)
Robiłam Chrzciny w...
Robiłam Chrzciny w tej restauracji na 20 osób.Sama organizacja była dość nieprzyjemna.Termin spotkania z Szefem kuchni przekładano na 2 razy po czym okazało się ,że Pani która udzielała takiej informacji była szefem kuchni.Jedzenie bardzo niesmaczne,porcje jak dla niemowlaka.Obsługa bez kultury osobistej.Goście nie zdarzyli zjeść a już zaczęto zbierać talerze.Nie było kelnera na sali więc aby o coś poprosić trzeba było przejść do innej sali.W zestawie zamówionych owoców było 80% winogron( nie w kiściach tylko oddzielone) reszta to klementynki oraz 2 banany! Nie zadbano o to aby stworzyć miejsce dla niemowlaka i karmiącej mamy( brak łóżeczka).Wystrój staromodny w kolorach ciemnych.

Nina_24

21.11.2011

Kleopatra

Placówka

Rzeszów, Krakowska 11c

Nie zgadzam się (1)
W hotelu Classic...
W hotelu Classic organizowaliśmy wesele.Przygotowanie i organizację (spisanie umowy, wybór jedzenia, ustawienia stołów itd)oceniam na bardzo wysokim poziomie.Szef kuchni i obsługa hotelu wykazali się dużym profesjonalizmem,życzliwością, kompleksowym doradztwem.Nic nie było nam narzucane a podczas wesela wszystko było z nami wcześniej ustalane.Wystrój hotelu był stylizowany bardzo nowocześnie,z duża ilością świeżych kwiatów.Zadbano o każdy najdrobniejszy szczegół.Apartament dla nowożeńców był kompleksowo wyposażony.Goście byli perfekcyjnie obsłużeni.

Nina_24

21.11.2011

Classic

Placówka

Rzeszów, Aleja Armii Krajowej 32

Nie zgadzam się (1)
Udałam się do...
Udałam się do sklepu w celu zakupu obuwia zimowego dla siebie oraz rocznej córeczki.W odniesieniu do poprzednich lat zauważyłam ,że kolekcje powtarzają się.Kiedy już odnalazłam interesujące mnie obuwie trudność sprawiło mi odnalezienie drugiej pary.Produkty nie były posegregowane.Na pólkach panował chaos.Po dłuższej chwili poprsiłam sprzedawce o pomoc.Byłam pewna ,że sprzedawca pomógł z wielką łaską ponieważ jego mowa niewerbalna na to wskazywała.Mina "cierpiętnicy", brak uśmiechu i kontaktu wzrokowego utwierdziły mnie w tym przekonaniu.Poczułam się bardzo niekomfortowo.Postanowiłam opuścić sklep. Przyczyną było zachowanie sprzedawcy.Bardzo żałuje ,że poziom obsługi tak się obniżył ponieważ byłam stałą Klientka sklepu.

Nina_24

21.11.2011

BOTI

Placówka

Rzeszów, Witosa 21

Nie zgadzam się (0)
Trafiłam do gabinetu...
Trafiłam do gabinetu z guzem w miejscu resekcji..Pani doktor otworzyła zęba i zaaplikowała antybiotyk oraz wypisała receptę na antybiotyk doustnie.Na kolejnych trzech wizytach zostały zaaplikowane kolejne antybiotyki do zęba.Po 4 wizytach usłyszałam ,że guza nie da się zlikwidować.Ząb kosztował mnie ponad 800zł a nie został wyleczony.

Nina_24

21.11.2011

Eurodent

Placówka

Rzeszów, Krośnieńska 17/3L

Nie zgadzam się (4)
Zakupiłam Sterylizator mikrofalowy...
Zakupiłam Sterylizator mikrofalowy firmy Avent.Sprzęt popsuł się jeszcze tego samego dnia.Zareklamowałam produkt w dniu zakupu.Czekałam ponad 2 tygodnie na odpowiedz z serwisu.Minął 3 tydzień gdy postanowiłam dowiedzieć się co się dzieje z produktem.Obsługa sklepu bardzo niechętnie udzieliła mi informacji.Serwis wystosował pismo ,że sprzęt popsuł się z mojej winy nie analizując wady.Sprawa trafiła do UOKiK. Sprawę wygraliśmy po 3 miesiącach.

Nina_24

21.11.2011

Mieszko

Placówka

Rzeszów, Okulickiego 6

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi