Eurodent

(2.88)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 6)

Zdecydowanie polecam ten...
Zdecydowanie polecam ten Gabinet Stomatologiczny!!!

Łukasz_2154

03.06.2015

Placówka

Gdańsk, Noskowskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Jak najbardziej polecam...
Jak najbardziej polecam to centrum stomatologiczne. Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Nigdy nie czeka się na wejście do gabinetu. Zawsze można przerejestrować się na inny, bardziej pasujący termin. Wysoki poziom leczenia. Ceny nie są najniższe, ale za to odpowiednie do jakości świadczonych usług. Stomatolog poświęca pacjentowi tyle czasu, ile jest potrzebne i nigdzie się nie spieszy.

zarejestrowany-uzytkownik

22.08.2013

Placówka

Gdańsk, Chałubińskiego 24

Nie zgadzam się (0)
Trafiłam do gabinetu...
Trafiłam do gabinetu z guzem w miejscu resekcji..Pani doktor otworzyła zęba i zaaplikowała antybiotyk oraz wypisała receptę na antybiotyk doustnie.Na kolejnych trzech wizytach zostały zaaplikowane kolejne antybiotyki do zęba.Po 4 wizytach usłyszałam ,że guza nie da się zlikwidować.Ząb kosztował mnie ponad 800zł a nie został wyleczony.

Nina_24

21.11.2011

Placówka

Rzeszów, Krośnieńska 17/3L

Nie zgadzam się (4)
Mam pecha. W...
Mam pecha. W ciągu miesiąca zaczęło mi poważnie niedomagać aż 5 zębów. Nic, nic i nagle łup! W Radzyniu pomoc "niespodziewanemu przypadkowi" - czyli osobie, która nie umawiała się na wizytę, a przychodzi z bólem - nierzadko graniczy z cudem. Zlitowała się nade mną i przyjęła mnie pani Z., pracująca - również w ramach NFZ - pod szyldem Eurodentu. Weszłam do poczekalni. Czysto, jasno, na ścianie dwie akwarele. W głębi, tuż przy suficie, podwieszono płaskoekranowy telewizor, wyświetlający kanał Discovery. Mimo że było przede mną sporo ludzi, nie odczułam specjalnie nadmiaru czasu, ponieważ, wraz z pozostałymi pacjentami, oglądałam TV. Weszłam do gabinetu i ulokowałam się wygodnie na fotelu. W tle brzęczało radio. W pomieszczeniu było sterylnie czysto. Obserwowałam nowoczesny sprzęt. Na wyświetlaczu obok mnie - zdjęcia rentgenowskie dwóch zębów. Podeszła do mnie pani Z., której wytłumaczyłam, z czym przyszłam. Obejrzała, co się dzieje, ponakłuwała, poskrobała i zabrała się do roboty. Powiedziała, że zrobi jednocześnie i górną i dolną ósemkę, bo dolna też wkrótce zacznie boleć. Nie przejmowała się zbytnio tym, czy właściciel zębów coś czuje, czy miota się na fotelu, czy nie, tylko ciiiiiiiiach, ciach ciach, ciiiiaaach - po jakichś (góra siedmiu) minutach skończyła. Odeszła i zasiadła przy biurku. Siedzę, siedzę. "Yyy... czy to już koniec?" - zapytałam się pleców pani Z. "Tak." - odpowiedziały plecy. "Ale któryś jest trochę za wysoko zrobiony i mi przeszkadza..." - powiedziałam. "Na górze założyłam fleczer, to się wygryzie" - plecy były nieustępliwe i bały się kalki atykulacyjnej, jak gromu z jasnego nieba. Próbowałam jeszcze raz poprosić, ale pani Z. (ani też jej plecy) nie miała już dla mnie czasu - byłam ostatnią pacjentką i nie zmieściłabym się w czasie pozostałym do końca dnia pracy. Cóż tu po mnie? Wstałam i wyszłam. Hehe. Wygryzie się. No ciekawe, bo w takim razie musi "się wygryźć" albo stała plomba w dolnym zębie, albo kawałek górnego. Czy naprawdę tak ma być, że jako pacjentka, przychodząca niezapowiedzianie z prośbą o pomoc mam być traktowana "na odczepne"? Przecież gdybym mogła to znieść, nie zawracałabym nikomu głowy i umówiłabym się na wizytę (często trzeba czekać nawet miesiąc). Szczerze mówiąc, czego innego spodziewałam się po wyglądzie przychodni, niezłym sprzęcie, a przede wszystkim po nazwie: EUROdent.

zarejestrowany-uzytkownik

08.03.2011

Placówka

Radzyń Podlaski, Warszawska 63

Nie zgadzam się (3)

Eurodent

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Eurodent?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo.
Słabo.