Opinia użytkownika: Nina_24
Dotycząca firmy: BOTI
Treść opinii: Udałam się do sklepu w celu zakupu obuwia zimowego dla siebie oraz rocznej córeczki.W odniesieniu do poprzednich lat zauważyłam ,że kolekcje powtarzają się.Kiedy już odnalazłam interesujące mnie obuwie trudność sprawiło mi odnalezienie drugiej pary.Produkty nie były posegregowane.Na pólkach panował chaos.Po dłuższej chwili poprsiłam sprzedawce o pomoc.Byłam pewna ,że sprzedawca pomógł z wielką łaską ponieważ jego mowa niewerbalna na to wskazywała.Mina "cierpiętnicy", brak uśmiechu i kontaktu wzrokowego utwierdziły mnie w tym przekonaniu.Poczułam się bardzo niekomfortowo.Postanowiłam opuścić sklep. Przyczyną było zachowanie sprzedawcy.Bardzo żałuje ,że poziom obsługi tak się obniżył ponieważ byłam stałą Klientka sklepu.