Dzwoniąc na infolinię Orange miałam nietypową prośbę o wskazówki ustawienia powitania na poczcie głosowej, przebywając z telefonem na abonament za granicą - a co gorsza: poza granicami Unii Europejskiej. Po przejściu przez 'siatkę' możliwości połączeń z odpowiednimi doradcami, sugerowanych przez automatyczną sekretarkę, pomyślnie połączyłam się z doradcą. Mało komfortową wstępną automatyczną sekretarkę zastąpił wyjątkowo kompetentny i rzetelny doradca, który konkretnie i bez zbędnych ubarwnień odpowiadał na moje (pewnie dziwne) pytania. Cierpliwie wysłuchał przedstawionego przeze mnie problemu i możliwie jak najszybciej, ale jednocześnie rzeczowo odpowiadał na zadane pytania. Nigdy na żadnej innej infolinii nie zostałam tak perfekcyjnie obsłużona, w dodatku w tak krótkim czasie i w tak wysokiej kulturze rozmowy. Cenne wskazówki oczywiście otrzymałam, powitanie na poczcie ustawione - nawet będąc na końcu świata! Pół gwiazdeczki odjęte za konieczność przejścia (zdającej się nie kończyć) 'siatki' stworzonej przez powitalny automat ("jeśli jesteś klientem abonamentowym - wybierz 9, jeśli interesuje cię oferta Internetu - wybierz 5, jeśli poszukujesz informacji handlowych o nowych pakietach - wybierz 3 itd. ...).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.