Obecnie jestem w posiadaniu kilku kont bankowych, jak zapewne nie jeden z nas. Postanowiłam więc uporządkować wszystko i pozamykać część z nich. W celu zdobycia informacji, jak wygląda procedura, gdy na koncie jest debet, zadzwoniłam do jednej z placówek na terenie Warszawy. Po opisaniu mojej sytuacji, pracownica podała mi bezpośredni numer telefonu osoby (dział windykacji), która wyjaśni mi całą procedurę. Zadzwoniłam więc zgodnie z sugestią do pracownika z innego oddziału, który miał mi wyjaśnić wszystko dokładnie. Kiedy pracownica odebrała mój telefon i dowiedziała się, w jakiej sprawie dzwonię, zaczęła głośno wypowiadać epitety na osobę, która podała mi jej numer i z pretensją krzyczeć i pytać, kto podał mi jej numer telefonu. No więc najpierw zwróciłam pracownicy uwagę, żeby nie podnosiła na mnie głosu a potem grzecznie podziękowałam za rozmowę za udzieloną mi pomoc.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Do restauracji Bollywood...
Do restauracji Bollywood Lounge wybrałam się z koleżankami w godzinach wieczornych. Ponieważ w tym miejscu byłam po raz pierwszy, moją uwagę zwrócił bogaty wystrój, bardzo klimatyczny. Wszystkie właściwie elementy współgrały z kulturą Indii. Nawet ubiór kelnerek pasował do panującej atmosfery. Pierwsze wrażenie naprawdę imponujące. Szkoda tylko, że wychodząc z restauracji nie czułam się podobnie. Od początku kelnerka była zainteresowana nami, zaprowadziła do stolika, zostawiła karty, powiedziała o aktualnej promocji, i wreszcie przyjęła zamówienie. W karcie nie było drinka, na który akurat miałam ochotę i spytałam, czy jest możliwość przygotowania go. Kelnerka odparła, że tak, bo mają wszystkie składniki. Ponadto zamówiłam deser. Koleżanki zamówiły drinki z karty. Pierwsze, co mnie zastanowiło to, że kelnerka nie przynosi drink,ów razem dla każdej z nas, tylko partiami. Najpierw drinka dostała jedna koleżanka, potem druga, następnie ja dostałam deser a drinka już nie. Kiedy już kończyłam deser podeszła kelnerka, spytała czy mi smakuje a jedna z koleżanek zasugerowała kelnerce, że nie otrzymałam zamówionego drinka. Popatrzyła na nas ze zdziwieniem i odpowiedziała, że nic na ten temat nie wie. Nie wiedziała, chociaż drink zamówiony był właśnie u niej. Mogła zapomnieć, ale skoro nawet nie dopytywała, postanowiłam skończyć rozmowę.
Brico Depot dotychczas odwiedziłam zaledwie kilka razy i już pierwszy zakup był niestety nieudany. Ponieważ otrzymałam zapakowany oryginalnie uszkodzony element zamówionego zestawu, wypełniłam protokół reklamacyjny. Moja reklamacja została jednak odrzucona i na tym etapie pośrednictwo sklepu normalnie by się zakończyło, jednak pracownik działu obsługi klienta nie zostawił sprawy nierozwiązanej. Spytał, jak dokładnie wygląda uszkodzony element i czy rzeczywiście, żeby upewnić się, czy rzeczywiście ten konkretny przypadek nie podlega reklamacji. Pozostaję z pracownikiem sklepu w kontakcie, gdyż może uda się sprowadzić element w rozsądnej cenie, nie przekraczającej wartości całego zestawu. Podoba mi się podejście wspomnianego pracownika, gdyż ma się wrażenie, że zależy mu na pozytywnym wizerunku firmy.
Expander świadczy usługi doradztwa finansowego bezpłatnie, ale to wcale nie oznacza, że pracownicy nie przykładają się do wykonywanej pracy. Wręcz przeciwnie. Moje doświadczenie pokazuje, że niekoniecznie interes doradcy (prowizja, jaką otrzyma) jedynie się liczy. Doradca, który pomagał mi w zdobyciu kredytu mieszkaniowego, był wobec mnie niezwykle rzetelny i przedstawił mi wszystkie możliwe wyjścia. Dodam, że miesiąc wcześniej byłam w dwóch konkurencyjnych agencjach i okazało się, że jestem praktycznie bez szans na zdobycie środków na upragnione własne M. Z perspektywy czasu mam wrażenie, że byłam zbywana przez innych doradców kredytowych. Doradca z Expandera, co prawda poświęcił mi prawie 2 miesiące, codzienne rozmowy telefoniczne, spotkania kilka razy w tygodniu, ale zawsze z pozytywnym nastawieniem, co dawało poczucie pewności, że się uda, chociaż w rzeczywistości było to wątpliwe. Od pierwszej wizyty zostałam przyjęta z dużym profesjonalizmem, spokojem i otwartością. Moja sprawa została doprowadzona do samego końca z pozytywnym rezultatem, chociaż nie była to łatwa droga do przejścia. Jestem bardzo zadowolona z obsługi tej firmy i szczerze polecam ją każdemu.
Do Media Markt wybrałam się w celu zorientowania się w ofercie anten tv do odbioru telewizji cyfrowej. Sklep ma duża powierzchnię i kierując się własną intuicją podążyłam w stronę działu z telewizorami. Okazało się jednak, że produkt, który mnie interesował, znajdował się w dziale akcesoriów. O pomoc poprosiłam pracownika tego działu, ponieważ kompletnie się nie orientuję na sprzęcie RTV. Pracownik zalecił przed zakupem anteny sprawdzenie funkcji telewizora. Wytłumaczył, na co powinnam zwrócić szczególną uwagę i pokazał ewentualne produkty. Pomimo, iż wiadomo było, że nie zdecyduję się od razu na konkretny produkt, pracownik nie potraktował mnie obojętnie.
Do Golden Rose zajrzałam skuszona promocją lakierów do paznokci. Ceny rzeczywiście były konkurencyjne. W sklepie wszystko było estetycznie poukładane, kosmetyki posegregowane pod względem przeznaczenia. Przy wejściu przywitała mnie młoda sympatyczna ekspedientka, która na szczęście nie chodziła za mną krok w krok. Po chwili uprzejmie spytała, czy nie potrzebuję pomocy w wyborze lakieru. Gdy podziękowałam, wróciła w kierunku kasy. Podczas płacenia za wybrany towar, zachęciła mnie do ponownego zakupu.
Jeszcze przed okresem urlopowym wybrałam się do fryzjera, żeby zmienić kolor włosów. Wybrałam salon Perfect You tylko dlatego, że mieszkałam w okolicy. Mój wybór okazał się trafny, pomimo, iż moje doświadczenia z fryzjerami, nawet z polecenia, były różne. Salon łatwo zlokalizować, gdyż już z ulicy widać wielką reklamę w oknach. Już w samym wejściu miałam pozytywne odczucie, ponieważ w salonie było elegancko i czysto. Przywitała mnie uprzejma recepcjonistka. Zaraz podeszła fryzjerka, która zaproponowała mi kolor, który wydawał się dla mnie zbyt ciemny. Jednak jej spokój i pogodne usposobienie zdecydowało o tym, że zaryzykowałam. W rezultacie wyszłam bardzo zadowolona.
Na początku muszę zaznaczyć, że mam za sobą mój pierwszy generalny remont mieszkania. Dotychczas nie miałam pojęcia, że będę klientem sklepu Obi niemal codziennie przez prawie miesiąc. W celu nabycia materiałów udałam się do Obi, gdyż z moich osobistych obserwacji wynika, iż ma najbardziej korzystną ofertę cenową. Pomimo naprawdę dużego ruchu w sklepie, zawsze udawało mi się spytać jakiegoś pracownika o radę podczas zakupu. Warto było czasem poczekać nawet 10 minut na pracownika, bo za każdym była to uprzejma i fachowa pomoc.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.