Opinia użytkownika: Nadia_8
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Obecnie jestem w posiadaniu kilku kont bankowych, jak zapewne nie jeden z nas. Postanowiłam więc uporządkować wszystko i pozamykać część z nich. W celu zdobycia informacji, jak wygląda procedura, gdy na koncie jest debet, zadzwoniłam do jednej z placówek na terenie Warszawy. Po opisaniu mojej sytuacji, pracownica podała mi bezpośredni numer telefonu osoby (dział windykacji), która wyjaśni mi całą procedurę. Zadzwoniłam więc zgodnie z sugestią do pracownika z innego oddziału, który miał mi wyjaśnić wszystko dokładnie. Kiedy pracownica odebrała mój telefon i dowiedziała się, w jakiej sprawie dzwonię, zaczęła głośno wypowiadać epitety na osobę, która podała mi jej numer i z pretensją krzyczeć i pytać, kto podał mi jej numer telefonu. No więc najpierw zwróciłam pracownicy uwagę, żeby nie podnosiła na mnie głosu a potem grzecznie podziękowałam za rozmowę za udzieloną mi pomoc.