Opinia użytkownika: Nadia_8
Dotycząca firmy: Brico Depot
Treść opinii: Brico Depot dotychczas odwiedziłam zaledwie kilka razy i już pierwszy zakup był niestety nieudany. Ponieważ otrzymałam zapakowany oryginalnie uszkodzony element zamówionego zestawu, wypełniłam protokół reklamacyjny. Moja reklamacja została jednak odrzucona i na tym etapie pośrednictwo sklepu normalnie by się zakończyło, jednak pracownik działu obsługi klienta nie zostawił sprawy nierozwiązanej. Spytał, jak dokładnie wygląda uszkodzony element i czy rzeczywiście, żeby upewnić się, czy rzeczywiście ten konkretny przypadek nie podlega reklamacji. Pozostaję z pracownikiem sklepu w kontakcie, gdyż może uda się sprowadzić element w rozsądnej cenie, nie przekraczającej wartości całego zestawu. Podoba mi się podejście wspomnianego pracownika, gdyż ma się wrażenie, że zależy mu na pozytywnym wizerunku firmy.