Odwiedziłam perfumerię Douglas w godzinach przedpołudniowych. Na witrynie wystawione były eleganckie perfumy Armaniego, które mnie zainteresowały. Po wejściu zostałam przywitana przez ochroniarza a następnie przez Konsultantkę w rudych, kręconych włosach, która ustawiała pudełka z zestawami perfum na środku sklepu. W tle grała przyjemna, cicha muzyka. Udałam się na dział damski, ale nie mogłam zlokalizować wystawionych perfum. Na szczęście podeszła do mnie inna Konsultantka i zaproponowała pomoc. Była wysoka, szczupła, miała krótkie blond włosy obcięte na "męsko". Miała nie więcej niż 35 lat. Zapytałam o poszukiwany zapach i od razu wskazała mi właściwą półkę. Wskazała na tester i opowiedziała trochę o zapachu. Zaproponowała jeszcze kilka perfum w podobnej nucie, zauważyłam przy tym, że niektóre testery są puste lub ich brak. Nie zdecydowałam się na zakup perfum, ze względu na wysoka cenę, ale moją uwagę przykuły kolorowe płyny do kąpieli. Były w rozmaitych butelkach i o różnych zapachach, niestety nie było możliwości, żeby je powąchać. Ostatecznie wybrałam płyn o bezpiecznym zapachu waniliowym. Pani proponowała mi jeszcze inne produkty podobnego typu, ale podziękowałam. Udałyśmy się do kasy i zostałam od razu obsłużona. Konsultantka zaproponowała mi Kartę Douglas, jednak nie skorzystałam z propozycji. Chętnie natomiast przystałam na profesjonalne zapakowanie prezentu. Przy dodatkowym stoliku przy kasie młoda dziewczyna zrobiła to błyskawicznie i bardzo gustownie. Wyszłam bardzo zadowolona z zakupu i obsługi, nieco mniej z powodu braku możliwości sprawdzenia wszystkich zapachów na terenie perfumerii. Miłe wrażenie pozostawił również sam sklep - był czysty, dobrze oświetlony, na półkach panował porządek a produkty kąpielowe były poustawiane w różnych miejscach wg tonacji kolorystycznych.
Sympatyczna i kompetentna obsługa, tylko trochę mały wybór odzieży damskiej - sklep ma mały metraż i odnoszę wrażenie, że większość rzeczy przeznaczona jest dla mężczyzn.
Na samym wejściu zostałam przywitana przez Pana ochroniarza. Bez problemu znalazłam poszukiwaną markę kosmetyków - na sklepie panował porządek, były duże przestrzenie między alejkami i swoboda w przechodzeniu między nimi. Przy kasie zapytałam o jeszcze jedną rzecz, miła Pani wyszła zza kasy i poprowadziła mnie do właściwego regału. Reasumując - pełen profesjonalizm, sympatyczna, kompetentna i szybka obsługa.
Na sali sprzedaży panował porządek, także na stołach z rzeczami poukładanymi w stosy. Poprosiłam o pomoc w wyborze koszuli, spotkałam się z sympatyczną reakcją i fachową pomocą. Pani ekspedientka wybrała mi kilka modeli, służyła również radą przy dokonywaniu wyboru. W sklepie było czysto, w tle grała przyjemna muzyka, w przymierzalni były wieszaki na zawieszenie rzeczy oraz półka na torbę. Przy kasie zaproponowano mi kartę Promod. Jestem bardzo zadowolona z obsługi i wrócę tam z przyjemnością.
Kupowałam strój do pracy, wybrałam kilka rzeczy i udałam się do szatni. Stała tam miła Pani, która podała odpowiedni numerek. Przy kasie zrobiłam zakupy na 99,95 i czekając na akceptacje transakcji zauważyłam ulotki informujące o loterii, która obowiązuje od zakupów powyżej 100 zł! Żałuję, że nie zostałam o niej poinformowana, nawet jak zainteresowałam się ulotką.
Robiłam zakupy w godzinach popołudniowych. Na wejściu nie widziałam koszyków, musiałam przejść do końca kas żeby znaleźć wolny. Małego wózka pod koszyk już niestety nie znalazłam. Na terenie sklepu panował porządek, na stoisku z owocami były torebki jednorazowe. Na dziale odzieży F&F otrzymałam wyczerpujące informacje na zadane pytania. W kolejce przede mną stała jedna osoba, obsłużyłam się sprawnie na kasie samoobsługowej.
Brak ulotek na wejściu, w koszyku na górze stosu były jakieś śmieci. Poza tym nie mam zastrzeżeń. Nie brakowało torebek jednorazowych, owoce i warzywa uporządkowane, bardzo sympatyczna obsługa przy kasie.
Sala sprzedaży była czysta, jednorazowe torebki foliowe dostępne przy warzywach i owocach, na pólkach panował porządek. Zostałam szybko i miło obsłużona przy kasie, nie mogę mieć żadnych zastrzeżeń.
Czekaliśmy w ogródku około 15-20 minut na samo podejście Kelnerki z menu! Ludzi nie było zbyt dużo a 3 lub 4 Kelnerki bardziej interesowały się sobą niż Klientami. Dość szybko otrzymaliśmy złożone zamówienie, ale na tym dobra obsługa już się skończyła. Nikt z Kebab House nie zauważył pustych kufli na naszym stole, trzeba było dość długo wypatrywać Kelnerki, żeby ją poprosić. Kolega 2 razy prosił o popielniczkę, bo Kelnerka zapomniała przynieść ... Obsługa tragiczna.
Robiłam zakupy w Hebe w godzinach popołudniowych. + na wejściu zostałam przywitana przez ochroniarza+ za drzwiami były wystawione aktualne gazetki promocyjne + w sklepie panował porządek+ rozglądając się między regałami zostałam zapytana czy potrzebuję pomocy- długa kolejka (około 5-6 osób), dopiero po dość długim czasie otwarto nową kasę- cena jednego produktu okazała się inna (niższa!) - chociaż miło było zapłacić mniej to traktuję to jako minus, ponieważ promocja nie została oznaczona, nie wiem ile kosmetyków może być w atrakcyjnych cenach skoro brak rzetelnej informacji
+ Na stoisku z warzywami panował porządek, były dostępne torebki foliowe. + Kiedy przy kasie powstała kolejka szybko otwarto następną kasę.+ Zostałam miło obsłużona, kulturalnie przywitana i pożegnana.- W koszyku który brałam była zaschnięta biała plama niewiadomego pochodzenia. - Na półce z sokami była lepka maź.
Spacerując alejkami sklepowymi zostałam miło przywitana przez Ekspedientkę, nie miałam problemów ze znalezieniem odpowiednich butów - wszystkie były posegregowane i poukładane we właściwym porządku.
Podeszłam do punktu z reklamacjami gdzie przy obydwu wydawałoby się otwartych stanowiskach pracowały panie. Na moje "Dzień dobry" usłyszałam tylko "Nie nie, proszę do koleżanki", a robiąca coś przy komputerze pani nawet nie raczyła na mnie spojrzeć. Rozumiem, że ta pani była bardzo zajęta czymś innym, ale chyba kultura w takim miejscu również obowiązuje?
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.