Grot

(3.28)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (18 z 35)

Tuż przed świętami...
Tuż przed świętami panie sprzedały mi zieloną szynkę kruchą grotowską.

niezalogowany-uzytkownik

28.12.2023

Placówka

Warszawa, Rakowiecka 1/3

Nie zgadzam się (1)
Panie w sklepie...
Panie w sklepie sprzedawały ludziom przed świętami przeterminowane wędliny. Mnie sprzedały zieloną szynkę kruchą za ok. 70 zł za kilogram. Pasztet był dobry.

niezalogowany-uzytkownik

28.12.2023

Placówka

Warszawa, Rakowiecka 1/3

Nie zgadzam się (0)
Obsługa do bani.......
Obsługa do bani.... odnoszę wrażenie, że Panie nie słuchają tego co się mówi. Dzisiaj skusiłem się na wędlinkę, która soczyście wyglądała, ale niestety dostałem plasterki z innego kawałka pokrojonego wcześniej (zauważyłem to dopiero w domu :( ). Szkoda trochę bo kupowałem tam regularnie, ale chyba już tam nie wrócę. Paniom obsługującym polecam więcej uśmiechu albo...... niech zmienią pracę.

Niezweryfikowany Klient_TKvQ

13.08.2020

Placówka

Warszawa, Czumy 3b

Nie zgadzam się (0)
Mila obsługa, duży...
Mila obsługa, duży asortyment, czysto, dobre podejście do klienta.

zalogowany_użytkownik

27.02.2018

Placówka

Łódź, Tatrzańska 42/44

Nie zgadzam się (0)
W tym sklepie...
W tym sklepie jedyną pozytywną cechą jest duży wybór produktów oraz schludny wygląd miejsca obsługi. Z kolei personel jest bardzo niesympatyczny w stosunku do klienta. Za jednym razem zostałam oszukana o całe 10zł, ponieważ Pani pracownik policzyła mi na paragonie adekwatnie większą wagę zakupionego przeze mnie mięsa, niż w rzeczywistości. Za drugim razem w czwartek sprzedano mi nieświeże mięso (widocznie chciano się go już pozbyć wraz z nadchodzącym końcem tygodnia). Panie, pracujące w tym sklepie, odnoszą się do klienta, jakby były niezadowolone z pracy i zirytowane nią oraz kontaktem z drugim człowiekiem. Na dodatek, ceny w tym sklepie są stanowczo zbyt wysokie. Z powyższych powodów nie planuję kontynuować tutaj zakupów i stanowczo odradzam ten sklep innym klientom.

Agata_925

06.08.2016

Placówka

Warszawa, Czumy 3b

Nie zgadzam się (10)
Obsługa dba o...
Obsługa dba o czystość, szybka obsługa, nienachalna sprzedaż.

Justyna_1828

03.03.2016

Placówka

Łódź, Traktorowa 67

Nie zgadzam się (1)
+ Duży wybór...
+ Duży wybór wędlin.+ Miła obsługa.+ Brak kolejki - kilka obsługujących pań.+ Szybkie zakupy.

Monika_5

04.09.2014

Placówka

Łódź, Tatrzańska 42/44

Nie zgadzam się (1)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i sprawna obsługa, pomocna w wyborze wędlin. Teren sklepu czysty, zadbany, duży wybór produktów.

zalogowany_użytkownik

23.08.2014

Placówka

Łódź, Tatrzańska 42/44

Nie zgadzam się (0)
Ocena Pana Michała...
Ocena Pana Michała wynika chyba z kompleksów albo faktu, iż pracuje dla konkurencji. Nie ma możliwości by jak to twierdzi Pan Michał "pierogi nałożone do woreczka były obeschnięte", z prostej przyczyny, pierogów nie sprzedaje się na sztuki tylko w hermetycznie zapakowanych opakowaniach :DCo do wędliny to także jest ona cięta zawsze tego samego dnia i trzymana w ladach chłodzących więc wątpliwe by obeschła.

Sylwia1985

24.04.2014

Placówka

Łódź, Nastrojowa 58

Nie zgadzam się (1)
Robię zakupy na...
Robię zakupy na Rydzowej. Sklep dobrze zaopatrzony i co najważniejsze świeży towar!!! Jestem wybredna w kwestiach mięska i dlatego zawsze wybieram najlepsze i najchudsze produkty. Pozdrawiam Panie z Rydzowej, które nigdy nie robią problemów aby wyszukać dla mnie najładniejszy kawałek mięska :)

salutownik

18.04.2014

Placówka

Łódź, Rydzowa 20

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi w...
Jakość obsługi w sklepie na pierwszy rzut oka wydaje się być dobra, mankamentem jest jednak to, iż jest zbyt szybka. Nie ma czasu, aby zastanowić się nad wyborem towaru. Niestety Panie również wciskają wcześniej pokrojone i obeschnięte plasterki wędlin, między świeże gdy nie patrzy im się na ręce. Trzeba również sprawdzać wagę asortymentu, gdyż zdarzyło się, iż na paragonie nabita waga była zawyżona w stosunku do tej rzeczywistej. Sklep kreuje atmosferę "targowego" zamętu - kto inny obsługuje, kto inny przyjmuje pieniądze. Po wizycie musiałem niestety oddać pierogi, które nałożone do woreczka przez pracownika odwróconego plecami, okazały się być obeschnięte. Zdecydowanie nie polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

10.04.2014

Placówka

Łódź, Nastrojowa 58

Nie zgadzam się (4)
Sklep spożywczy z...
Sklep spożywczy z przewagą wyrobów mięsnych i garmażeryjnych. Sklep trochę kiepsko oznakowany nie z każdego kierunku widać jego lokalizację. Sklep przestronny utrzymany w należytej czystości i porządku. Każdy z klientów przed obsługą zostaje kulturalnie przywitani prze obsługę. Szybka obsługa klienta oraz szybka obsługa kasowa.

zarejestrowany-uzytkownik

13.07.2012

Placówka

Łódź, Zamenhofa 5

Nie zgadzam się (1)
Obierając kierunek na...
Obierając kierunek na sklep spożywczy mijam prowizoryczny punk promocyjny z grillem na którym przygotowywane są plasterki kiełbaski i kaszaneczki firmy Grot.Sklep firmowy tej firmy jest zaraz za tym stoiskiem i ma zachęcać do wejścia i do zapoznania się z ich ofertą.Pan przy stoisku jest bardzo nonszalancki i nie wczuwa się za bardzo w swoją rolę.Brakuje mu polotu, motywacji by z większym zaangażowaniem wykonywać zadanie promotora.W pewnym momencie całkowicie go pochłania konsultacja z obwoźnym sprzedawcą perfum.Oj chyba nie tak rola panu została powierzona.

zarejestrowany-uzytkownik

02.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wracając do domu...
Wracając do domu ze spaceru, mijałem delikatesy mięsne „Grot”. W związku z tym, że uwielbiam świeżą i soczystą szyneczkę, na pieczywo postanowiłem wstąpić. Przed wejściem do sklepu było czysto. Świetnie utrzymane szyby i okna powodowały, że warto było zerknąć przynajmniej przez okna do sklepu. Większość tych szyb i okien fachowo oklejona naklejkami informującymi nas, że mamy do czynienia z niedużym sklepem firmowym „Delikatesy mięsne – marki Grot”. Na drzwiach wejściowych można dostrzec godziny otwarcia. Można tu nabyć szeroką gamę prawdziwych tradycyjnych wędlin, mięs wołowych, cielęcych, wieprzowych oraz drobiu. Szczególnie polecana jest marka własna pod nazwą Beczka Grotowska. Ponadto można tu dodatkowo nabyć różnego rodzaju sałatki oraz surówki. Wszystkie te produkty umieszczone są w dobrze przygotowanych lodówkach – chłodniach, których szyby są niezwykle czyste. Lodówki te ciągną się przez całą długość sklepu. Naprawdę jest w czym wybierać. Każdy produkt starannie ułożony, opisany ceną i nazwą. Ponadto poza typowymi rzeczami w tym sklepie, dodatkowo możemy się tu zaopatrzyć w podstawowe produkty tj. napoje, przyprawy głównie „Prymat”, makarony, mąki itp. Wszystkie pracownice były ubrane w białe fartuchy, a na głowach miały symboliczny daszek na gumce w kolorze żółtym i nazwą sklepu „Grot”. Dwie ekspedientki obsługiwały dwóch klientów, w tym mnie, a trzecia pani cały czas próbowała sprzątać, chociaż jak dla mnie to nie było już czego tam sprzątać, ponieważ sklep utrzymany był doskonale. Wszędzie panował ład i porządek. Zapytałem więc panią o dobrą szynkę bez konserwantów, dodatkowo aby była soczysta. Poleciła mi więc firmową polędwicę z beczki, która była w cenie 39,95 zł za kg. Trochę dużo, ale prawdziwa szynka musi być w cenie. Wziąłem więc 20 dkg. Tak na marginesie po powrocie do domu okazało się, że jest wręcz wyśmienita w smaku, a dodatkowo soczysta. Pani elegancko zapakowała wszystkie pokrojone kawałki najpierw w papier firmowy „Grot”, a następnie zapakowała do reklamówki foliowej. Nadmienić muszę, że w dbałości o czystość i higienę sprzedaży ekspedientka wszystkie czynności tj. krojenie, pakowanie itp. wykonywała w rękawiczkach foliowych. Po skasowaniu mnie odpowiednią kwotą, którą wyraźnie podała, życzyła smacznego i zaprosiła mnie ponownie na zakupy do tego sklepu.

Krzysztof_1186

23.03.2012

Placówka

Opole, Niemodlińska

Nie zgadzam się (4)
Ogólnie nie jestem...
Ogólnie nie jestem zadowolona. Taka a nie inna ocena to wynik zakupu, jakiego dokonałam. Poszłam tam specjalnie po wędlinę drobiową, nastałam się w kolejce, wybór akurat wędlin drobiowych nie za duży, właściwie to żaden. Ceny dużo wyższe niż w innych sklepach (wydaje się, że do ceny produktów w Grocie doliczona jest cena za markę, gdyż w Łodzi panuje ogólne przekonanie, że w Grocie wędliny są najlepsze). Niemniej jednak, nie dość, że przepłaciłam, to jeszcze zakupiona wędlina pełna była wody (tak jakby była wcześniej zamrożona, a potem rozmrożona). Jedyny plus w tym sklepie, to miłe, bardzo obrotne panie, które z uśmiechem na twarzy szybciutko obsługują klientów. A kolejka zawsze długa. Może wynika to z faktu, że wygląd sklepu nie budzi żadnych zastrzeżeń, jest czysto, a obsługa odziana jak należy, zawsze w rękawiczkach.

Jolanta_367

22.11.2011

Placówka

Łódź, Pomorska 67

Nie zgadzam się (2)
Przechodząc ulicą Pijarską...
Przechodząc ulicą Pijarską zwróciłam uwagę na nowy sklep spożywczy, który pod tym adresem musiał funkcjonować od bardzo niedawna. Weszłam do środka, aby zrobić zakupy, koszyki dostępne, sklep czysty, niewiele osób w środku. Niewygodne wejście na drugą sale, stromy zjazd i schodki. Stoisko nabiał, wędliny czyste. zaciekawiła mnie reklama wywieszona do pakowania próżniowego wędlin, mięsa. Była wieczorna pora, nie było dużego wyboru pieczywa, oprócz firmowego drogich producentów, pakowanego. Bułki kilkanaście w pojemnikach do tego przeznaczonych, ale trudno zorientować się w cenach. Pozostałe artykuły ceny umieszczone na półkach. Obsługa przy kasie miła,szybka bardzo przyjazna do klienta. Polecała gazetkę promocyjną, zachęcała do udziału w konkursie organizowanym przez sklep, podziękowanie za zakupy. Paragon dostałam, siateczkę jednorazówkę też. Przy kasie niewygodnie się poruszać, ale wynika to z wąskiego ustawienia kas i tak wkomponowanego przejścia.

czystairlandia

30.11.2010

Placówka

Kraków, Szpitalna 40 - Pijarska 23

Nie zgadzam się (0)
I. Obserwacja wstępna: Sklep...
I. Obserwacja wstępna: Sklep firmowy mieszczący się w wolno stojącym budynku. W budynku tym mieści się wiele innych sklepików w tym tez z innej firmy przetwórstwa mięsnego. Przed wejściem panuje nieład- mnóstwo liści widać ,że nikt tego do początku jesieni nie odgarnął, dużo błota na schodach. Brudne szyby w drzwiach wejściowych. Ponieważ jedna lubię wyroby tej firmy weszłam do sklepu. II Rozpoczęcie wizyty Wchodząc do sklepu nie usłyszałam dzień dobry. Jedyna ekspedienta zajęta była rozmowa przez telefon i paleniem papierosa na granicy zaplecza i sklepu. Sam sklep czysty prawidłowa ekspozycja towaru. W okolicach krajarki do wędlin- duża różowa gumowa rękawica nie pierwszej świeżości, mydelniczka i paczka rajstop. Ogólnie podłoga w sklepie czysta. Ekspedientka w końcu skończyla rozmowę. Zainteresowała się klientami. Poprosiłam o chudą wędlinę dla dziecka. Zaproponowała jedną szynkę. Poprosiłam o trzy plasterki ekspedientka się dziwnie popatrzyła i ironicznie uśmiechnęła. Ale ukroiła. Zapakowała też zgodnie z życzeniem 6 parówek i pokroiła żółty ser. Wszystko od niechcenia rzuciła na „ladę”. Później miał pretensje o banknot jaki jej podałam- 50 zł-chciała żebym poszła gdzieś rozmienić bo nie ma drobnych. Ponieważ ja stwierdziłam ,że to jej sprawa jakie ma pieniądze w kasie była już bardzo zdenerwowana „Niech się pani cieszy ze nie musi pani pracować w tym szmabie”- słowa cytat z wypowiedzi skierowanej do mnie od ekspedientki. Nie łudziłam się ze na koniec usłyszę „Do widzenia” i się nie pomyliłam. III. Analiza Silne strony Słabe strony 1. Smaczne wędliny , zawsze świeże 2. Marka rozpoznawalna na rynku 4. Doświadczenie w działaniu 5. Elegancko urządzone lokale 6. Wiele lokali na terenie Polski 7. Firma jest polska 8. Nieprofesjonalna i niewykwalifikowana obsługa 9. Przystępne ceny 10.Zewnętrze sklepu brudne 11. paląca ekspedientka Szanse Zagrożenia 1. Zatrudnienie miłej i wykwalifikowanej obsługi 2. dbałość o zatrudnianie niepalącej obsługi 3. Zatrudnianie obsługi dbającej o porządek i kulturę IV. Wskazanie rozwiązania dla słabych stron jakości obsługi Najsłabszą stroną tego „ lokalu”jest kiepski poziom obsługi klientów. Należałoby więc po pierwsze raz jeszcze przeszkolić obsługę z zakresu psychologicznego podejścia do klienta. Po drugie należałoby bardziej zmotywować obsługę do dbania o wysoki poziom kultury oraz o świadczone usługi. Być może wystarczające byłyby premie w zależności od poziomu zadowolenia klientów .

zarejestrowany-uzytkownik

05.11.2009

Placówka

Łódź, Bartoka 77

Nie zgadzam się (25)
Sklep "Grot",jedyny mięsny...
Sklep "Grot",jedyny mięsny w okolicy,więc z lenistwa jestem zmuszona robić w nim zakupy,mam 27 lat i raczej jestem poważną osobą,ale często chodzę ubrana żę tak powiem "luzno"i jak to bywa w Polsce ludzie często oceniaja po pozorach..Jedną z takich "miłych"osób jest własnie Pani z Grota:)często obrażona ,nadąsana aż nie chce się robić zakupów.Nie potrafię konkretnie wskazć jakiś wad ona poprostu sprawia tak nie młe wrażenie że az odpych i często właśnie przez nią omijam ten sklep na kilometr

zarejestrowany-uzytkownik

25.08.2009

Placówka

Łódź, Sienkiewicza

Nie zgadzam się (16)

Grot

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Grot?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.