Opinie użytkownika (8)

Cztery gwiazdki tylko...
Cztery gwiazdki tylko i wyłącznie dlatego ze na 4 konsultantów z którymi rozmawaialm w sprawie moich problemów i próby rozwiązania , niestety jeden konsultant moze mial zły dzień, a moze po prostu pracuje za karę, ale nie próbował byc człowiekiem w rozmowie tylko z tonem oznajmiajacym stawiającym sie na pozycji wyższej, ze nic sie nie da bo tak jest i koniec, spowodował że mam pewne wątpliwości co do doboru kadry pracującej na obsłudze klienta. Chociaż pozostałe osoby zasługują na nagrody. Obsluga przebiegala na najwyższym poziomie, jeden Pan i Dwie Panie potrafiły prowadzić rozmowę analizując moje informację i potrzeby , proponując rozwiązania.

Monika_469

07.09.2021

PLUS

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do sklepu,...
Wchodząc do sklepu, pierwsze co idzie zauważyć przy chęci zakupu konkretnej rzeczy, to bark dobrego opisu rzucającego się w oczy gdzie co się znajduje.Przechodząc miedzy regałami w poszukiwaniu konkretnej rzeczy podszedł do mnie sprzedawca po około 5 minutach i zapytał czy może mi w czymś pomóc?. Po przedstawieniu czego poszukuje, sprzedawca bezbłędnie zaprowadził mnie w miejsce , gdzie stała witryna z wystawionymi modelami sprzętu. Zapytał w jakiej kwestii będzie używany sprzęt, przedstawił kilka modeli szczegółowo opisując parametry każdego z nich oraz to który model będzie się sprawował w jakich warunkach. Wybrany przeze mnie model okazał się niestety ostatnią sztuką , która znajdowała się na wystawie. Poprosiłam o ten towar, Sprzedawca wypisał mi polecenie sprzedaży, poprosił o podejście do kasy( wskazując miejsce gdzie się znajduje) i z dowodem zakupu po odbiór zakupionego towaru. Po podejściu do kasy okazało się , że przy stanowisku kasy nie ma żadnego kasjera. Natomiast obok stał jeden sprzedawca oparty o ścianę, drugi podszedł coś zabrał i poszedł dalej. Po dłuższej chwili do kasy podeszła Pani kasjerka, która okazało się siedziała również obok kasy w punkcie ratalnym udzielając informacji klientom. Można domniemywać, że Pani pełni 2 funkcje na raz, dwojąc się żeby jak najszybciej obsłużyć wszystkich klientów, aby byli zadowoleni, w efekcie obsługa klienta przy kasie była nie do końca zadowalająca. Po odejściu od kasy odebrałam swój zakup od sprzedawcy który mnie obsługiwał na sali sprzedaży, Pan był uśmiechnięty i na pożegnanie pogratulował mi wyboru i życzył żeby sprzęt służył jak najlepiej. Kilka uwag co do sklepu : sprzęt jest mało wyeksponowany, alejki między regałami są wąskie, ponieważ dwóch klientów oglądających towar na tej samej wysokości tylko po rożnych stronach alejki prawie wchodzi na siebie plecami, nie mówiąc o tym że w tym momencie nie ma już możliwości żeby inna osoba przeszła miedzy tymi osobami nie przeszkadzając im w oglądaniu towaru. Pracownicy na salonie sprzedaży są widoczni, wyróżnia ich żółty firmowy t-shirt.

Monika_469

28.04.2011

Media Expert

Placówka

Kalisz, Poznańska 121

Nie zgadzam się (7)
Dość często robię...
Dość często robię zakupy w tym sklepie. I za każdym razem jest ta sama sytuacja za mało Pań w kasach na takie ilości klientów jakie są, a kasy do 10 artykułów obsługują również klientów z pełnymi koszykami. Pytając ekspedientkę dlaczego się tak dzieje, kasjerka powiedziała, że nie będzie zwracać uwagi na to z jakimi zakupami przychodzi klient, Wiec pytanie po co taka kasa kiedy i tak jest tu na opak. Co do wystroju jest bardzo ciasno wszystkiego jest na upychane wszędzie gdzie się da , ludzie muszą się przeciskać między sobą i towarem.

Monika_469

01.12.2010

Carrefour

Placówka

Kalisz, Poznańska 121

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do Ikei...
Wchodząc do Ikei chciałam skorzystać z Ubikacji, mimo ciągnącej się kolejki za drzwi Toalety, był w nich utrzymany nienaganny porządek co jest ogromnym Plusem. Wchodząc na salę sprzedaży bardzo dobrze były wyeksponowane towary w promocyjnych cenach, co powodowało, że miałam ochotę nie jeden z tych produktów zakupić. Obsługa przy kasie była bardzo miła i całkiem sprawnie obsługiwali klientów, których było sporo. Moje wrażenia z wizyty w Ikei są bardzo Pozytywne.

Monika_469

01.12.2010

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (6)
Na wejściu do...
Na wejściu do sklepu w głównej alejce stała obsługa sklepu mówiąc każdemu wchodzącemu klientowi "Dzień Dobry". Co spowodowało, że poczułam się miło wchodząc. Podeszłam do półek zaczęłam oglądać obuwie. Po chwili jedna pani z obsługi widząc, że stoję dłuższą chwilę w jednym miejscu podeszła i z uśmiechem na twarzy zapytała czy może w czymś pomóc. Odpowiedziałam , że na chwilę obecną dziękuje ponieważ tylko oglądam, Pani z obsługi powiedziała, że gdybym jednak czegoś potrzebowała, będzie obok i wskazała ruchem ręki miejsce gdzie można ją znaleźć w celu pomocy. Wybrałam jedną parę butów, przymierzyłam i podeszłam do kasy. Pani w kasie pochwaliła mój wybór, zaproponowała odpowiednie preparaty do impregnacji obuwia i zaznaczyła, że zabezpieczenie tego typu obuwia jest obowiązkowe przed użytkowaniem w deszczową pogodę ponieważ materiał gdy już nasiąknie nie będzie miał możliwości zabezpieczenia przed wilgocią. Wskazówki jakie uzyskałam przy kasie uważam za bardzo przydatne.

Monika_469

19.11.2010

DEICHMANN

Placówka

Kalisz, al. Wojska Polskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Pierwszym nie miłym...
Pierwszym nie miłym i utrudniającym zakupy w tym sklepie był bałagan na parkingu przed sklepem, utrudnienie przejazdu do miejsc dla osób niepełnosprawnych po przez pozastawiane pasy ruchu przez samochody klientów powodowały zakorkowanie poruszających się samochodów na parkingu. Podjęłam próbę reakcji w punkcie obsługi klienta przedstawiając jak wygląda sytuacja na parkingu i prosząc o jakaś reakcje ze strony osób odpowiedzialnych za takie sprawy. Zostałam potraktowana jak wróg publiczny nr1. Pani oznajmiła mi w punkcie informacji, że nic w tej sytuacji nie zrobi, bo nie ściągnie klientów ze środka sklepu twierdząc, że i tak na pewno nie przyjdą przestawić aut. Na co moja reakcja była szybka Zapytałam Kto zatem jest odpowiedzialny za porządek na parkingu przed sklepem skoro na parkingu powinny obowiązywać przepisy kodeksu ruchu drogowego pani nie umiała mi udzielić informacji. Chcąc dowiedzieć się tego zadzwoniłam na Policję gdzie dowiedziałam się, że za bałagan na parkingu jest odpowiedzialny Market do którego należy parking. Zwróciłam na to szczególną uwagę , gdyż zbliża się okres przedświąteczny i jeżeli nikt nad takimi sprawami nie panuje teraz to później będzie jeszcze gorzej i nie chodzi tu osoby w pełni zdrowe lecz osoby niepełnosprawne, które mają takie same prawa jak inni klienci, a wciąż na każdym kroku spotykają się z trudnościami.Bo innym klientom nie chce się zrobić 2-3 kroków więcej i zastawiają przejazdy, a brak reakcji ze strony pracowników tego sklepu potwierdza przyzwolenie na takie zachowanie i bałagan.

Monika_469

19.11.2010

Kaufland

Placówka

Łodzia, Zgierska 104A

Nie zgadzam się (1)
Na sali sprzedaży...
Na sali sprzedaży ciężko było zauważyć obsługę sklepu. Ruch był duży w damskiej części, niestety większość ubrań na wieszakach w strefie przeceny dawała wiele do życzenia , poza tym przecena była porozrzucana po całym sklepie do tego mało widoczna. Po podejściu do kasy stałam w kolejce około 7-8 osób będąc przedostatnia gdzie tylko jedna ekspedientka obsługiwała kasę.... gdyby nie pani która wypożyczała odzież co jest zastanawiające, ktoś ją pożycza i zwraca, a ja mam ją później kupić.. ale ekspedientka nie wiedziała jak to działa wiec dzwoniła 2 razy telefonem po kogoś kto jest w tej sprawie kompetentny. Po dłuższej chwili zjawiła się taka osoba,a wraz z nią osoba ucząca się w tym dniu, która została przydzielona od razu po pojawieniu się przy boksie kasowym pani obsługującej stanowisko kasowe pod opiekę ( jakby ta pani miała mało spraw w tej chwili na głowie i wcale nie miała powiększającej się kolejki klientów przy kasie). Panie które obsługiwały osobę wypożyczającą odzież, po zakończeniu obsługi po prostu odeszły od boksu kasowego pozostawiając tam panią, która usilnie walczyła z powiększającą się kolejka wraz z panią która oswajała się z pracą i miejscem pracy. Miłą i pozytywną rzeczą było to, że pani przy kasie nie próbowała mi niczego więcej poza moimi zakupami wcisnąć oraz to że na stanowisku kasowym panował nienaganny porządek .

Monika_469

20.05.2010

H&M

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (18)
Po wejściu na...
Po wejściu na sale sprzedażową nie zauważyłam zainteresowania mną jako potencjalnym klientem chodziłam między półkami rozglądałam się jedynie w dziale telefonów komórkowych udzielono mi informacji o produkcie i wykazano jakiekolwiek zainteresowanie.

Monika_469

19.07.2009

Media Markt

Placówka

Kalisz, Aleja Wojska Polskiego 9

Nie zgadzam się (19)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi