Opinia użytkownika: Monika_469
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Pierwszym nie miłym i utrudniającym zakupy w tym sklepie był bałagan na parkingu przed sklepem, utrudnienie przejazdu do miejsc dla osób niepełnosprawnych po przez pozastawiane pasy ruchu przez samochody klientów powodowały zakorkowanie poruszających się samochodów na parkingu. Podjęłam próbę reakcji w punkcie obsługi klienta przedstawiając jak wygląda sytuacja na parkingu i prosząc o jakaś reakcje ze strony osób odpowiedzialnych za takie sprawy. Zostałam potraktowana jak wróg publiczny nr1. Pani oznajmiła mi w punkcie informacji, że nic w tej sytuacji nie zrobi, bo nie ściągnie klientów ze środka sklepu twierdząc, że i tak na pewno nie przyjdą przestawić aut. Na co moja reakcja była szybka Zapytałam Kto zatem jest odpowiedzialny za porządek na parkingu przed sklepem skoro na parkingu powinny obowiązywać przepisy kodeksu ruchu drogowego pani nie umiała mi udzielić informacji. Chcąc dowiedzieć się tego zadzwoniłam na Policję gdzie dowiedziałam się, że za bałagan na parkingu jest odpowiedzialny Market do którego należy parking. Zwróciłam na to szczególną uwagę , gdyż zbliża się okres przedświąteczny i jeżeli nikt nad takimi sprawami nie panuje teraz to później będzie jeszcze gorzej i nie chodzi tu osoby w pełni zdrowe lecz osoby niepełnosprawne, które mają takie same prawa jak inni klienci, a wciąż na każdym kroku spotykają się z trudnościami.Bo innym klientom nie chce się zrobić 2-3 kroków więcej i zastawiają przejazdy, a brak reakcji ze strony pracowników tego sklepu potwierdza przyzwolenie na takie zachowanie i bałagan.