Zawsze mogę tu liczyć na pomoc kompetentnych pracowników. Nie zdarzyło mi się nigdy na tej stacji, bym była niezadowolona z obsługi. Zdecydowanie najchętniej odwiedzana przez mnie stacja w Krakowie.
Olbrzymi sklep w którym niestety nie doczekałam się na gotowość pomocy żadnego z pracujących tam doradców. Nie znam sklepu nie nie orientuję się w asortymencie, dlatego też oczekiwałam pomocy... Niestety nie doczekałam się choćby próby nawiązania kontaktu. Wędrowałam po sklepie około 20 minut nie doczekawszy się pytania " w czym mogę pomóc", wyszłam bez zakupów...
Najlepsze lody, jakie zdarzyło mi się jeść - chociaż ogólnie nie jest to mój ulubiony deser. Dziewczyny z obsługi są miłe i sympatyczne, klienci je lubią i z tego co zauważyłam dobrze je znają :) Lody natomiast naprawdę warte są długiej kolejki, która zawsze się ustawia przed drzwiami...
Najlepsze lody, jakie zdarzyło mi się jeść - chociaż ogólnie nie jest to mój ulubiony deser. Dziewczyny z obsługi są miłe i sympatyczne, klienci je lubią i z tego co zauważyłam dobrze je znają :) Lody natomiast naprawdę warte są długiej kolejki, która zawsze się ustawia przed drzwiami...
Bardzo smaczne jedzenie, szybka i miła obsługa - trafiliśmy na kelnera z niesamowitym poczuciem humoru, aż miło było nawet rachunek zapłacić :) wystrój delikatnie nawiązujący do kultury gór, jednak nie zrezygnowano również ze stałych elementów towarzyszącym marce. Zdecydowanie polecam, sama w przyszłości na pewno ponownie się tam wybiorę.
Będąc w sklepie i rozglądając się za tym, co mnie interesował czułam się "jak na świeczniku". Nikt z obsługi nie podszedł i nie zaproponował pomocy, natomiast bacznie obserwowano każdy mój krok - jakbym była kolejnym potencjalnym złodziejem. Zdecydowanie nie czułam się dobrze w tym sklepie.
Zdecydowanie polecam wizytę w salonie. Obsługa na wysokim poziomie, bardzo sympatyczna i uczynna, gotowa udzielić porady zarówno co do zakupu, jak również np co do pielęgnacji biżuterii itp. Salon bardzo dobrze zaopatrzony, bez problemu znalazłam to, czego szukałam.
Sklep jak wiele innych, nie poraził mnie ani na plus, ani na minus. Zdecydowanie nie widać na sali obsługi pracowników, których można się poradzić... Na półkach panuje względny porządek, więc odnalezienie poszukiwanej pary butów czy torebki raczej nie sprawia trudności.
Niestety, spodziewałam się znacznie więcej po wizycie w tej restauracji... Ryba, którą zamówiłam była zupełnie bez smaku, Golonka, którą zamawiał mój towarzysz była w środku zimna... Przy tych cenach jakie proponuje restauracja obsługa i jedzenie niestety w żaden sposób nie jest adekwatna... Zdecydowanie jest w Zakopanem więcej lepszych i smaczniejszych restauracji...
Świetna restauracja w samym centrum Krupówek. Bardzo miła i fachowa obsługa, dania podane szybko i sprawnie, ceny bardzo przystępne. Atmosfera i wystrój sprawia, że odczuwa się klimat gór, a przecież o to właśnie chodzi. Zdecydowanie polecam!
Atmosfera panująca w sklepie jest bardzo miła i przyjemna. Sprzedawcy są pomocni - ale nic nie siłę, nie stoją nad klientem dopóki czegoś nie kupi... Asortyment uporządkowany, bardzo łatwo jest trafić na to, czego się aktualnie poszukuje. Zdecydowanie polecam.
Obsługa w salonie była w pełni zadowalająca. Sprzedawca, którego pytałam o interesujące mnie meble pokazał mi wiele propozycji i kompozycji, powiedział o materiale z którego meble są wykonane, pokazał funkcje i zastosowanie mebli. Zostałam również poinformowana o możliwościach przewozu, montażu itp., a wszystko to w formie bardzo uprzejmej i miłej rozmowy. Zdecydowanie polecam.
Niestety nie mogłam odnaleźć się w tym sklepie - pracownicy nie nosili identyfikatorów, przez co byli całkowicie niewidoczni pośród klientów. Osoba obsługująca mnie nie zwracała na mnie uwagi, ważniejsza była dla niej prywatna rozmowa z innym pracownikiem sklepu. Gdyby nie interesujący mnie asortyment nie odwiedziłabym ponownie tego sklepu.
Zakupy w tym przestronnym sklepie to czysta przyjemność. Mimo bardzo dużej powierzchni handlowej pracownicy byli widoczni na tyle, by w razie potrzeby nie trzeba ich było szukać po całym sklepie. Z drugiej strony nie odczułam, że każdy mój krok jest obserwowany. Czułam się bardzo dobrze jako klient
Niestety - jeszcze ani razu nie udało mi się spotkać w sklepie pracownika innego niż kasjer! Klient robiący zakupy w tym sklepie jest zdany tylko i wyłącznie na siebie! Nie można zupełnie liczyć na pomoc obsługi, bo długo trzeba by czekać, aż ktoś taki się pojawi. Towar źle wyeksponowany, w koszach panuje bałagan, a ilość produktów promocyjnych (z gazetki) zupełnie nie jest w stanie zaspokoić potrzeb konsumpcyjnych. Zdarza sie, że już w pierwszym dniu trwania promocji towaru brak!
Kawiarnia na pierwszy rzut oka niestety nie sprawia pozytywnego wrażenia. Panuje nieporządek, krzesła, fotele żyją własnym życiem, każde z nich jest innego rodzaju, koloru itp, dodatkowo niestety czasy świetności maja dawno za sobą (kuleją, kołyszą się, w wielu miejscach przetarte). Panuje nieznośny harmider, pracownicy krzątają się za kontuarem, ale ciężko doczekać się ich obsługi poza nim.Stolik musiałam sobie sama uprzątnąć, dopiero po dłużej chwili doczekałam się pracownika, który przetarł go ścierką. Na szczęście te duże braki rekompensuje niezmienny smak dobrej kawy.
Niestety, zbyt mała ilość personelu nie jest w stanie poradzić sobie z dość dużą liczbą odwiedzających sklep. Na wieszakach, regałach itp panuje nieporządek, ubrania często znajdują się w niewłaściwych częściach sklepu. Do kasy kolejki (często czynna jest bowiem tylko jedna kasa). Klient robiacy zakupy w tym sklepie jest niestety w dużej mierze zdany tylko na siebie.
Świetna jakość obsługi - zwłaszcza zaangażowanie kierowniczki punktu. Klient składający reklamację (po raz kolejny na ten sam model buta) nie został odesłany z niczym, ani tym bardziej potraktowany z góry. Pani zajęła się mną w sposób jakiego każdy klient mógłby sobie życzyć, nie dość, że nie wykazywała zdenerwowania na moje oburzenie, to jeszcze umożliwiła bezproblemową wymianę na inny model obuwia.
Zbyt mała ilość personelu, skupiona głównie na pracach porządkowych, poprawianiu ułożenia pudełek z obuwiem na regałach, a mniej na powitaniu klienta, doradzeniu mu. Mimo mojego widocznego (WG mnie) niezdecydowania nikt do mnie nie podszedł, sama musiałam poprosić o pomoc pracownika.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.