Opinie użytkownika (16)

Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Michalina_127

12.12.2016

Yves Rocher

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Michalina_127

12.12.2016

INTERSPORT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie.
Fatalnie.

Michalina_127

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie.
Fatalnie.

Michalina_127

09.12.2016

Praktiker

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Michalina_127

09.12.2016

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo.
Słabo.

Michalina_127

09.12.2016

TAURON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Michalina_127

09.12.2016

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Michalina_127

09.12.2016

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle.
Źle.

Michalina_127

09.12.2016

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie.
Fatalnie.

Michalina_127

08.12.2016

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Michalina_127

08.12.2016

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michalina_127

28.10.2016

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michalina_127

28.10.2016

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michalina_127

28.10.2016

zalando.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michalina_127

28.10.2016

eobuwie.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu wielobranżowego już na wejściu zostałam przywitana przez pracownika sklepu. Podczas dokonywania zakupów miałam problem z odnalezieniem potrzebnego mi produktu. Niestety pracownik będący na sali sklepowej nie pomógł mi w odnalezieniu szukanego przeze mnie artykułu, tłumacząc, że być może na tą chwilę artykuł ten został wyprzedany. Zapytałam również o sweter z oferty promocyjnej. Udzielono mi konkretnej odpowiedzi. Pracownik podał mi jego cenę , możliwe wersje kolorystyczne jak również wskazał przymierzalnię. Czystość sali sklepowej jak również przymierzalni budziła we mnie spore wątpliwości. Podłoga i lustra dość brudne. Całość wizyty przebiegła bardzo sprawnie i pomyślnie. Przy kasie zaproponowano mi również zakup produktu przykasowego. Zostałam obsłużona bardzo uprzejmie. Pracownik z uśmiechem na ustach zaproponował mi zapakowanie w płatną reklamówkę i zaprosił ponownie.

Michalina_127

08.10.2016

AS

Placówka

Rybnik, Raciborska 16

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi