Tragiczna obsługa. Zaproszony przez infolinię oglądałem auto w sobotę. W poniedziałek po 2 kolejnych telefonach z infolinii umawiam się na wizytę w oddziale w Katowicach by wpłacić zaliczę na auto. Pani twierdzi że auto będzie dla mnie zarezerwowane i tylko podjechać. Zmieniam plany w pracy i stawiam się we wtorek po 10 rano w recepcji gdzie dowiaduję się że auto jest sprzedane. Manager nie czuje się odpowiedzialny za firmę, za mój stracony czas poświęcony na dojazd. Pogratulować obsługi
W salonie super ekspozycja. Wszystko na poziomie prestige. Ale jedno ale pracownicy poruszają się po salonie w prywatnych ubraniach co powoduje że niczym sie nie odróżniają.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Troszke brakuje mi w układzie wewnątrz stacji Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Stacja o najlepszym standardzie w Polsce. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.