Porsche

(3.17)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

W salonie super...
W salonie super ekspozycja. Wszystko na poziomie prestige. Ale jedno ale pracownicy poruszają się po salonie w prywatnych ubraniach co powoduje że niczym sie nie odróżniają.

Michał_2181

28.06.2019

Placówka

Katowice, przy A4

Nie zgadzam się (0)
Wybraliśmy się ze...
Wybraliśmy się ze znajomym do salonu jedynie nacieszyć oczy (jako klasyczni zawracacze głowy). Na miejscu nie kryliśmy się z tym, nie zgrywaliśmy wielce zainteresowanych zakupem. Megapozytywnie zaskoczył nas przedstawiciel który podjął rozmowę, poopowiadał o samochodach i nie robił żadnego problemu z faktu przybycia handlowych 'intruzów'. Widać było w jego oczach potężną pasję do marki. Zapytany o swoje podejście stwierdził że jeśli nie w tej chwili to kto wie czy w przyszłości nie będziemy potencjalnymi klientami. Potężne zaskoczenie i szacunek dla firmy za podejście do klientów.

szabelka

24.07.2012

Placówka

Katowice, przy A4

Nie zgadzam się (1)
Awaria samochodu. Przyczyna...
Awaria samochodu. Przyczyna nieznana. Dokonałam zgłoszenia w Porsche Assistance. Na pomoc czekałam 2,5 h. Po tym czasie pojawił się serwisant, który nie wiedział gdzie jest akumulator mojego samochodu! Po kolejnej godzinie stwierdził, że nie jest w stanie znaleźć akumulatora, samochód nadal nie odpalił. Trudno, żeby od patrzenia sam się naprawił, więc trzeba wezwać lawetę. Komunikat krótki i treściwy, gorzej z realizacją. Laweta z Zielonej Góry nie była odpowiednia, gdyż nie miała podnośnika HDS. Zamówiono lawetę z Grodziska Wlkp. Po trzech godzinach przyjechała, niestety, mimo zapewnień również bez podnośnika. Serwisant na własną odpowiedzialność wciągnął samochód z zablokowanymi kołami na lawetę i zawiózł do Poznania, do serwisu. W Poznaniu w serwisie nie było w nocy osoby upoważnionej do odbioru samochodu, więc został odstawiony na parking strzeżony. Następnego dnia pojazd cały dzień stał na parkingu, gdyż nikt z Porsche Assistance nie miał czasu się nim zająć. Do chwili obecnej samochód stoi w serwisie, gdyż nadal nie ma potrzebnych części do jego naprawy (ponad trzy tygodnie). Ocena -4, gdyż kupując nowy samochód z salonu nie zakładałam, że tak opieszały i niekompetentny będzie serwis Porsche. Brak bieżącego kontaktu z klientem. Brak zainteresowania ze strony serwisu. System obsługi nielogiczny, gdyż kilkukrotnie musiałam tłumaczyć od nowa całe zdarzenie.

zarejestrowany-uzytkownik

16.10.2008

Placówka

Nie zgadzam się (23)

Porsche

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Porsche?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W salonie super...
W salonie super ekspozycja. Wszystko na poziomie prestige. Ale jedno ale pracownicy poruszają się po salonie w prywatnych ubraniach co powoduje że niczym sie nie odróżniają.