Opinie użytkownika (20)

Dobrze. Ceny ubezpieczeń...
Dobrze. Ceny ubezpieczeń jedne z najwyższych na rynku.

Mateusz_185

12.12.2016

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Częste pomyłki...
Dobrze. Częste pomyłki w cenach. Kilka razy zapłacilem za produkt więcej niż było na etykiecie. Na szczęście różnica została zwrócona bez problemu. Gdybym jednak na miejscu tego nie zobaczył został bym oszukany.

Mateusz_185

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Przy zakupie...
Fatalnie. Przy zakupie pracownica poinformowała mnie o możliwości zwrotu towaru w ciągu miesiąca. Po trzech tygodniach próba zwrotu nie powiodła się. Okazało się że jest na to tylko 2 tygodnie. Zostałem z kartą podarunkowa. Świadczy to tylko o niewiedzy pracowników.

Mateusz_185

12.12.2016

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Mateusz_185

09.12.2016

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Mateusz_185

09.12.2016

PSB Mrówka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Mateusz_185

09.12.2016

TAURON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Mateusz_185

09.12.2016

Bricomarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Mateusz_185

09.12.2016

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Naprawa dwóch...
Rewelacyjnie. Naprawa dwóch telefonów w serwisie w Mławie przebiegły ekspresowo.

Mateusz_185

09.12.2016

LG Electronics

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Mateusz_185

08.12.2016

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Mateusz_185

08.12.2016

Komputronik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Mateusz_185

08.12.2016

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Pracownicy zwlekają...
Fatalnie. Pracownicy zwlekają z odpowiedzią. Nie trzymają się ustawowego terminu. Wpłacone odszkodowanie mocno zaniżone. Odszkodowanie za szkodę na osobie w ogóle nie wypłacone pomimo tego że inny ubezpieczyciel (wykupiony prywatnie) uznał roszczenie.

Mateusz_185

08.12.2016

Proama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Mateusz_185

08.12.2016

ERGO Hestia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena.

Mateusz_185

27.06.2013

Biedronka

Placówka

Mława, Grzebskiego 21

Nie zgadzam się (0)
Centrum Obsługi Klienta...
Centrum Obsługi Klienta PZU odwiedziłem w celu zorientowania się w ofercie ubezpieczeniowej dotyczącej ubezpieczeń samochodu. Firma położona jest niedaleko jednej z głównych ulic miasta. Ładny budynek zachęca do wejścia i zapoznania się z ofertą. Hol jak i miejsce obsługi klienta jest zadbane i schludne. Nie musiałem długo czekać w kolejce gdyż po chwili rozglądania się po wewnątrz podszedł do mnie ubrany w ładny i schludny garnitur przedstawiciel z zapytaniem w czym może pomóc. Obsługa była fachowa lecz moim zdaniem nierzetelna. Przedstawiciel usilnie starał mi się wmówić, że oferta ubezpieczeniowa PZU jest najlepszą ofertą na rynku ubezpieczeń. Moja wiedza uzyskana u innych ubezpieczycieli wskazywała na to, iż PZU ma najdroższą i jedną z uboższych ofert. Przedstawiciel szczegółowo i rzeczowo odpowiadał na moje pytania dotyczące ubezpieczenia. Zrezygnowałem z zamiaru ubezpieczenia samochodu w PZU. Pomimo tego przedstawiciel firmy chciał namówić mnie na ubezpieczenia mieszkania lub podpisanie umowy z funduszem emerytalnym pomimo tego iż nie prosiłem o takie usługi. Uważam iż personel firmy jest dobrze wyszkolony i wie co oferuje. Jednakże obsługa nastawiona jest na pozyskanie jak największej liczby klientów bez względu na szczerość i stosowane metody.

Mateusz_185

31.08.2009

PZU

Placówka

Bolesławiec, Karola Miarki 28

Nie zgadzam się (17)
Pomimo tego, iż...
Pomimo tego, iż jest to mój ulubiony sklep do zakupów mam pod jego kierunkiem wiele zarzutów. Pierwsza i najważniejsza sprawa to czystość w sklepie. Bardzo często zdarza się coś wylanego na podłodze. Widać, że wylało się dawno bo zasycha i klei się. Obsługa jest stosunkowo miła jednak jest tam zbyt mało kasjerów. Czasami tworzą się gigantyczne kolejki a rzadko kiedy otwarte są dwie kasy. Rzeczą, która może również drażnić klienta jest ochrona. Czasami pan z ochrony chodzi za klientami jakby wiedział, że ktoś ma na celu kradzież. Towar jest dość dobrze wyeksponowany. Nawet ktoś kto będzie tam pierwszy raz znajdzie to czego szuka.

Mateusz_185

04.08.2009

Biedronka

Placówka

Mława, Grzebskiego 21

Nie zgadzam się (22)
Miła obsługa. Czasami...
Miła obsługa. Czasami trochę się ociąga jednak zawsze podchodzi z uśmiechem do klienta. Za każdym razem podczas płacenia pytany jestem czy posiadam kartę na punkty oraz czy potrzebuję fakturę. Dzięki temu nigdy nie zapomnę o powyższych aspektach. Pracownicy nie potrafili dziś odpowiedzieć na pytania związane z dostępnością nagród, które można wymienić za punkty.

Mateusz_185

04.08.2009

BP

Placówka

Bolesławiec, Wesoła 23A

Nie zgadzam się (26)
Fachowa i rzetelna...
Fachowa i rzetelna obsługa. Potrafią pomóc w zaprojektowaniu zabudowy wnętrz w naszym domu. Dobrze doradzają i potrafią podać rozwiązania, na które sami moglibyśmy nie wpaść. Szeroki wybór asortymentu. Obsługa bardzo miła i sympatyczna. Pomiar wykonywany jest u klienta w domu. Pan z firmy, podczas pomiaru, ma przy sobie próbki frontów dzięki czemu można idealnie dobrać kolor szafy do wnętrza, w której będzie stała. Czasami mogłoby to nie udać się w sklepie. Dość szybki czas oczekiwania na montaż (ok tygodnia). Montaż trwa dość szybko i bardzo sprawnie. Podczas montażu pracownicy cały czas po sobie sprzątają. Po zakończonej pracy sprzątają całe pomieszczenie i myją szafę.

Mateusz_185

04.08.2009

Komandor

Placówka

Bolesławiec, Chopina 13

Nie zgadzam się (26)
Sklep bardzo czysty...
Sklep bardzo czysty i schludny. Towar bardzo dobrze wyeksponowany. Każde meble z kolekcji tworzą we wnętrzu jakby osobny pokój dzięki czemu można lepiej wyobrazić sobie wygląd naszego pomieszczenia po zakupie mebli. Obsługa bardzo miła i sympatyczna. Po przywitaniu od razu pytają czy mogą w czymś pomóc nie narzucając się przy tym. Potrafią wyczerpująco odpowiedzieć na zadane pytania. Po uzyskaniu wstępnych informacji na temat naszych oczekiwań potrafią doradzić co można wybrać a czego raczej unikać. Nie próbują wcisnąć niczego na siłę. Jeżeli towaru nie ma na miejscu zamawiają go z magazynu. Podczas moich zakupów sprzedawca był w stanie zdobyć dla mnie rzecz, która była dostępna jedynie w sklepie internetowym. Obsługa cierpliwa i bardzo chętna do pomocy. Dowóz mebli o wyznaczonym czasie. Meble bardzo starannie zapakowane. W paczkach nic nie lata ani się nie rysuje. Dołączona czytelna i rzeczowa instrukcja składania.Nie brakuje żadnych części. Pomocna obsługa telefoniczna podczas trudności z montażem mebli.

Mateusz_185

04.08.2009

VOX Meble

Placówka

Bolesławiec, Komuny Paryskiej 13

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi