Dobrze. Częste pomyłki w cenach. Kilka razy zapłacilem za produkt więcej niż było na etykiecie. Na szczęście różnica została zwrócona bez problemu. Gdybym jednak na miejscu tego nie zobaczył został bym oszukany.
Fatalnie. Przy zakupie pracownica poinformowała mnie o możliwości zwrotu towaru w ciągu miesiąca. Po trzech tygodniach próba zwrotu nie powiodła się. Okazało się że jest na to tylko 2 tygodnie. Zostałem z kartą podarunkowa. Świadczy to tylko o niewiedzy pracowników.
Fatalnie. Pracownicy zwlekają z odpowiedzią. Nie trzymają się ustawowego terminu. Wpłacone odszkodowanie mocno zaniżone. Odszkodowanie za szkodę na osobie w ogóle nie wypłacone pomimo tego że inny ubezpieczyciel (wykupiony prywatnie) uznał roszczenie.
Centrum Obsługi Klienta PZU odwiedziłem w celu zorientowania się w ofercie ubezpieczeniowej dotyczącej ubezpieczeń samochodu. Firma położona jest niedaleko jednej z głównych ulic miasta. Ładny budynek zachęca do wejścia i zapoznania się z ofertą. Hol jak i miejsce obsługi klienta jest zadbane i schludne. Nie musiałem długo czekać w kolejce gdyż po chwili rozglądania się po wewnątrz podszedł do mnie ubrany w ładny i schludny garnitur przedstawiciel z zapytaniem w czym może pomóc. Obsługa była fachowa lecz moim zdaniem nierzetelna. Przedstawiciel usilnie starał mi się wmówić, że oferta ubezpieczeniowa PZU jest najlepszą ofertą na rynku ubezpieczeń. Moja wiedza uzyskana u innych ubezpieczycieli wskazywała na to, iż PZU ma najdroższą i jedną z uboższych ofert. Przedstawiciel szczegółowo i rzeczowo odpowiadał na moje pytania dotyczące ubezpieczenia. Zrezygnowałem z zamiaru ubezpieczenia samochodu w PZU. Pomimo tego przedstawiciel firmy chciał namówić mnie na ubezpieczenia mieszkania lub podpisanie umowy z funduszem emerytalnym pomimo tego iż nie prosiłem o takie usługi. Uważam iż personel firmy jest dobrze wyszkolony i wie co oferuje. Jednakże obsługa nastawiona jest na pozyskanie jak największej liczby klientów bez względu na szczerość i stosowane metody.
Pomimo tego, iż jest to mój ulubiony sklep do zakupów mam pod jego kierunkiem wiele zarzutów. Pierwsza i najważniejsza sprawa to czystość w sklepie. Bardzo często zdarza się coś wylanego na podłodze. Widać, że wylało się dawno bo zasycha i klei się. Obsługa jest stosunkowo miła jednak jest tam zbyt mało kasjerów. Czasami tworzą się gigantyczne kolejki a rzadko kiedy otwarte są dwie kasy. Rzeczą, która może również drażnić klienta jest ochrona. Czasami pan z ochrony chodzi za klientami jakby wiedział, że ktoś ma na celu kradzież. Towar jest dość dobrze wyeksponowany. Nawet ktoś kto będzie tam pierwszy raz znajdzie to czego szuka.
Miła obsługa. Czasami trochę się ociąga jednak zawsze podchodzi z uśmiechem do klienta. Za każdym razem podczas płacenia pytany jestem czy posiadam kartę na punkty oraz czy potrzebuję fakturę. Dzięki temu nigdy nie zapomnę o powyższych aspektach. Pracownicy nie potrafili dziś odpowiedzieć na pytania związane z dostępnością nagród, które można wymienić za punkty.
Fachowa i rzetelna obsługa. Potrafią pomóc w zaprojektowaniu zabudowy wnętrz w naszym domu. Dobrze doradzają i potrafią podać rozwiązania, na które sami moglibyśmy nie wpaść. Szeroki wybór asortymentu. Obsługa bardzo miła i sympatyczna. Pomiar wykonywany jest u klienta w domu. Pan z firmy, podczas pomiaru, ma przy sobie próbki frontów dzięki czemu można idealnie dobrać kolor szafy do wnętrza, w której będzie stała. Czasami mogłoby to nie udać się w sklepie. Dość szybki czas oczekiwania na montaż (ok tygodnia). Montaż trwa dość szybko i bardzo sprawnie. Podczas montażu pracownicy cały czas po sobie sprzątają. Po zakończonej pracy sprzątają całe pomieszczenie i myją szafę.
Sklep bardzo czysty i schludny. Towar bardzo dobrze wyeksponowany. Każde meble z kolekcji tworzą we wnętrzu jakby osobny pokój dzięki czemu można lepiej wyobrazić sobie wygląd naszego pomieszczenia po zakupie mebli. Obsługa bardzo miła i sympatyczna. Po przywitaniu od razu pytają czy mogą w czymś pomóc nie narzucając się przy tym. Potrafią wyczerpująco odpowiedzieć na zadane pytania. Po uzyskaniu wstępnych informacji na temat naszych oczekiwań potrafią doradzić co można wybrać a czego raczej unikać. Nie próbują wcisnąć niczego na siłę. Jeżeli towaru nie ma na miejscu zamawiają go z magazynu. Podczas moich zakupów sprzedawca był w stanie zdobyć dla mnie rzecz, która była dostępna jedynie w sklepie internetowym. Obsługa cierpliwa i bardzo chętna do pomocy. Dowóz mebli o wyznaczonym czasie. Meble bardzo starannie zapakowane. W paczkach nic nie lata ani się nie rysuje. Dołączona czytelna i rzeczowa instrukcja składania.Nie brakuje żadnych części. Pomocna obsługa telefoniczna podczas trudności z montażem mebli.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.