Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Wiedza i kompetencje personelu - raczej oprócz kasy nie ma się kontaktu z personelem. Podczas codziennych zakupów personel wie gdzie rozmieszczony jest określony asortyment.
Zachowanie i wygląd personelu - wizualizacja strojów w których pracuje personel nie jest zachęcający i raczej pod obowiązującym strojem osoby zatrudnione posiadają skąpe, robocze ubrania która również raczej nie zachęca do kontaktu. Zachowanie personelu poza kasą jest raczej w miarę pozytywne, odpowiedz na pytanie klienta nie stanowi zła koniecznego.
Oferta, cena, asortyment - oferta dość bogata, ceny atrakcyjne i to nie tylko na produktach wyprodukowanych "dla biedronki".
Organizacja i czas obsługi - organizacja pozostawia wiele do rzeczenia, bardzo często napotyka się na kolejki przy kasach które są dość długie co daje bardzo negatywne odczucia. Sama obsługa kasjerki/ra również nie jest zachęcająca do następnych zakupów. Dzień dobry odpowiadają jedynie, ograniczają się do kasowania i wypowiadania kwoty z bardzo sfrustrowaną miną.
Wygląd i miejsce obsługi - supermarket sam w sobie jest relatywnie "czysty", wygląda dość schludnie, miejsce obsługi natomiast jest często zaniedbane począwszy od taśmy kasjerskiej po miejsce pracy kasjera.
Wiedza i kompetencje personelu - personel pracujący posiada niezbędna wiedzę o asortymencie znajdującym się w sklepie.
Zachowanie i wygląd personelu - pracownik stwarza bardzo miłe pozory, stara się być uprzejmy dla klientów, pomagać jeżeli tylko zostanie poproszony o pomoc. Wizualnie wygląda bardzo schludnie, poza oficjalną polówka służbową jego wygląd jest nienaganny.
Oferta, cena, asortyment - asortyment bardziej uboższy w porównaniu z innymi Żabkami na obszarze Poznania z racji bardzo małej przestrzeni użytkowej owego sklepu. Ceny wysokie jak w każdej Żabce, ofert specjalnych, promocji nie było w w/w dniu obserwacji. Odniosłem negatywne wrażenie jeśli chodzi o tą kategorie.
Organizacja czas pracy - ciężko wnikać w organizacje personelu, ponieważ do ich głównych obowiązków (moim zdaniem) należy obsługi i dotowarowywanie które opisałem wyżej. Czas obsługi jest dopasowany do potrzeb klienta i zależy od pytania.
Wygląd miejsca pracy - powierzchnia bardzo mała co daje negatywne wrażenie, kasa również skromnych rozmiarów co daje poczucie braku większości produktów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.