Opinia użytkownika: Mateusz_135
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Wiedza i kompetencje personelu - personel pracujący posiada niezbędna wiedzę o asortymencie znajdującym się w sklepie. Zachowanie i wygląd personelu - pracownik stwarza bardzo miłe pozory, stara się być uprzejmy dla klientów, pomagać jeżeli tylko zostanie poproszony o pomoc. Wizualnie wygląda bardzo schludnie, poza oficjalną polówka służbową jego wygląd jest nienaganny. Oferta, cena, asortyment - asortyment bardziej uboższy w porównaniu z innymi Żabkami na obszarze Poznania z racji bardzo małej przestrzeni użytkowej owego sklepu. Ceny wysokie jak w każdej Żabce, ofert specjalnych, promocji nie było w w/w dniu obserwacji. Odniosłem negatywne wrażenie jeśli chodzi o tą kategorie. Organizacja czas pracy - ciężko wnikać w organizacje personelu, ponieważ do ich głównych obowiązków (moim zdaniem) należy obsługi i dotowarowywanie które opisałem wyżej. Czas obsługi jest dopasowany do potrzeb klienta i zależy od pytania. Wygląd miejsca pracy - powierzchnia bardzo mała co daje negatywne wrażenie, kasa również skromnych rozmiarów co daje poczucie braku większości produktów.