Opinia użytkownika: Mateusz_135
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Wiedza i kompetencje personelu - raczej oprócz kasy nie ma się kontaktu z personelem. Podczas codziennych zakupów personel wie gdzie rozmieszczony jest określony asortyment. Zachowanie i wygląd personelu - wizualizacja strojów w których pracuje personel nie jest zachęcający i raczej pod obowiązującym strojem osoby zatrudnione posiadają skąpe, robocze ubrania która również raczej nie zachęca do kontaktu. Zachowanie personelu poza kasą jest raczej w miarę pozytywne, odpowiedz na pytanie klienta nie stanowi zła koniecznego. Oferta, cena, asortyment - oferta dość bogata, ceny atrakcyjne i to nie tylko na produktach wyprodukowanych "dla biedronki". Organizacja i czas obsługi - organizacja pozostawia wiele do rzeczenia, bardzo często napotyka się na kolejki przy kasach które są dość długie co daje bardzo negatywne odczucia. Sama obsługa kasjerki/ra również nie jest zachęcająca do następnych zakupów. Dzień dobry odpowiadają jedynie, ograniczają się do kasowania i wypowiadania kwoty z bardzo sfrustrowaną miną. Wygląd i miejsce obsługi - supermarket sam w sobie jest relatywnie "czysty", wygląda dość schludnie, miejsce obsługi natomiast jest często zaniedbane począwszy od taśmy kasjerskiej po miejsce pracy kasjera.