Bardzo dobrze. Szybki kontakt. Bezproblemowy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękuję za zgłoszoną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi i oferty mBanku. Zachęcam do skorzystania z naszych produktów i do kontaktu z nami w placówkach mBanku lub poprzez mLinię pod numerem telefonu: 801 300 800. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Dobrze. Ceny do...
Dobrze. Ceny do jakości trochę zawyżone. Jednakże obsługa miła i profesjonalna. Pani kulturalnie podeszła i zapytała czy może pomóc lub doradzić. Sklep czysty i schludny. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Brak danych rozmiarów butów, choć na komputerze obsługi wyświetlają się na dostępne. Podłoga delikatnie zaśmiecona. Zbyt mała ilość obsługi na duży sklep, w sklepie były tylko 3 pracownice z czego dwie były kasjerkami, a trzecia nie dawała sobie rady z pytaniami klientów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
OK. Obsługa mało profesjonalna. Dużo błędów merytorycznych przy doborze żarówek. Za dużo produktów na półkach i podłodze, przez co ciężko było się poruszać. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Źle. Produkty wysokiej jakości, jednakże obsługa niemiła i pełna wyrzutów, bez żadnych kompetencji. Nie chcieli wydać paragonu za zakupy, brak większości cen na półkach. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Dobrze. Duże kolejki do kasy, jednakże obsługa bardzo starała się skracać czas oczekiwania. Czysto i schludnie. Ceny trochę za wysokie w porównaniu do jakości. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Czysto i schludnie. Czas obsługi błyskawiczny. Otwarte 2 kasy na 2 klientów. Jakość dobra. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Stacja samoobsługowa, więc ciężko określić jakość obsługi. Jakość asortymentów bardzo dobra. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Obsługa bardzo miła i bardzo kompetentna. Podała informacje o alergenach oraz wartości kalorycznej potraw. Produkt gorący, świeży i dobry. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Czas obsługi długi, ale powodem najprawdopodobniej jest duża ilość osób w lokalu. Pracownicy widać znużeni pracą bez energii, uśmiechający się na siłę. Produkt jakościowo średni. Burger był chłodny, sałata nie świeża, mięso przypalone smak sosu miał to wszystko przykryć. Lody bardzo dobre. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Dobra jakość przy niskiej cenie. Jedynie miejsce obsługi nie wygląda zbyt profesjonalnie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Miło i kulturalnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Obsługa miła i profesjonalna. Produkty drogie, ale jakościowo znośne. Na stacji odwiedzanej brakowało płynu hamulcowego DT-4 Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.