Opinie użytkownika (13)

Bardzo dobrze. Szybki...
Bardzo dobrze. Szybki kontakt. Bezproblemowy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mateusz_1224

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
11.04.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za zgłoszoną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi i oferty mBanku. Zachęcam do skorzystania z naszych produktów i do kontaktu z nami w placówkach mBanku lub poprzez mLinię pod numerem telefonu: 801 300 800. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Dobrze. Ceny do...
Dobrze. Ceny do jakości trochę zawyżone. Jednakże obsługa miła i profesjonalna. Pani kulturalnie podeszła i zapytała czy może pomóc lub doradzić. Sklep czysty i schludny. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mateusz_1224

25.07.2017

wojas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Brak danych...
Dobrze. Brak danych rozmiarów butów, choć na komputerze obsługi wyświetlają się na dostępne. Podłoga delikatnie zaśmiecona. Zbyt mała ilość obsługi na duży sklep, w sklepie były tylko 3 pracownice z czego dwie były kasjerkami, a trzecia nie dawała sobie rady z pytaniami klientów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Mateusz_1224

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Obsługa mało...
OK. Obsługa mało profesjonalna. Dużo błędów merytorycznych przy doborze żarówek. Za dużo produktów na półkach i podłodze, przez co ciężko było się poruszać. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mateusz_1224

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Produkty wysokiej...
Źle. Produkty wysokiej jakości, jednakże obsługa niemiła i pełna wyrzutów, bez żadnych kompetencji. Nie chcieli wydać paragonu za zakupy, brak większości cen na półkach. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Mateusz_1224

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Duże kolejki...
Dobrze. Duże kolejki do kasy, jednakże obsługa bardzo starała się skracać czas oczekiwania. Czysto i schludnie. Ceny trochę za wysokie w porównaniu do jakości. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mateusz_1224

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Czysto...
Bardzo dobrze. Czysto i schludnie. Czas obsługi błyskawiczny. Otwarte 2 kasy na 2 klientów. Jakość dobra. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mateusz_1224

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Stacja samoobsługowa,...
Rewelacyjnie. Stacja samoobsługowa, więc ciężko określić jakość obsługi. Jakość asortymentów bardzo dobra. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mateusz_1224

18.07.2017

Stacje paliw Tesco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa bardzo...
Rewelacyjnie. Obsługa bardzo miła i bardzo kompetentna. Podała informacje o alergenach oraz wartości kalorycznej potraw. Produkt gorący, świeży i dobry. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mateusz_1224

18.07.2017

Burger King

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Czas obsługi...
OK. Czas obsługi długi, ale powodem najprawdopodobniej jest duża ilość osób w lokalu. Pracownicy widać znużeni pracą bez energii, uśmiechający się na siłę. Produkt jakościowo średni. Burger był chłodny, sałata nie świeża, mięso przypalone smak sosu miał to wszystko przykryć. Lody bardzo dobre. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mateusz_1224

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Dobra jakość...
Rewelacyjnie. Dobra jakość przy niskiej cenie. Jedynie miejsce obsługi nie wygląda zbyt profesjonalnie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mateusz_1224

18.07.2017

Stacje paliw E.Leclerc

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Miło i...
Rewelacyjnie. Miło i kulturalnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mateusz_1224

18.07.2017

Stacje paliw Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa miła i profesjonalna. Produkty drogie, ale jakościowo znośne. Na stacji odwiedzanej brakowało płynu hamulcowego DT-4 Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Mateusz_1224

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi