Do t-mobile postanowiłam przenieść usługi, czyli telefon komórkowy. Wszystko przebiegało sprawnie do momentu dnia przeniesienia usług. Nie wiedzieć czemu umowa zamiast rozpoczynać się 01.09 rozpoczęła się 25.06 i od tamtego czasu naliczane były opłaty (o czym tez nie było żadnej informacji). Z infolinią rozmawiałam kilkukrotnie za każdym razem uzyskując inne informacje.. Trudno nie odnieść wrażenia, że osoby po drugiej stronie były po prostu niekompetentne, a ich odpowiedzi były wymyślane na poczekaniu. Osobiście- odradzam.
Świetne jedzenie w przystępnej cenie. Produkty świeże, jedzenie robione na bieżąco, za najlepszą reklamę można uznać ilość osób, które czekają w kolejce po jedzenie. Jedna z lepszych restauracji tego typu, jeden minus za brak możliwości płatności kartą.
Najlepsze lody jakie jadłam, zdecydowanie najlepsze w Trójmieście. Mimo, że czasami kolejki sięgają kilkunastu metrów za lokal to warto odczekać dłuższą chwilę aby rozkoszować się smakiem. Pracownice bardzo sprawnie obsługują klientów, chociaż można mieć małe zastrzeżenia co do wielkości lokalu - trudno minąć się z osobami stojącymi w kolejce.
Do drogerii Douglas trafiłam z konkretnym zamiarem zakupu kosmetyków marki MAC. Mimo, że pracownic było kilka na całym sklepie przez kilka minut (myślę, że ok 6-7 minut) nikt do mnie nie podszedł i nie zaproponował pomocy w dobraniu odcienia podkładu. Jak już udało się dobrać konkretny produkt przy kasie dopiero dowiedziałam się, że nie ma produktu w większej pojemności (mimo, że na stoisku była cenówka) i większe opakowanie jest sprzedawane tylko w wyłącznej dystrybucji marki MAC.Moim zdaniem lepsza obsługa jest w popularnych "sieciówkach" niż w bądź co bądź drogerii aspirującej do "wyższych sfer".
Wszystkie standardy zachowane, obsługa miła aczkolwiek chwilami mimo, że na zmianie było kilka osób to obsługiwała tylko jedna co powodowało wydłużenie się kolejki. Ogólne wrażenie nie odbiega od przyjętych na rynku, szybko, sprawnie i z uśmiechem
ERGO Hestia to firma długo obecna na Polskim rynku. Ubezpieczam się u nich od kilku lat, mając świadomość, że można znaleźć tańsze firmy. Do tej pory wszystko przebiegało bezproblemowo natomiast musiałam zadzwonić na infolinie. Na plus zapowiedź głosowa p. Stuhra natomiast później było niestety gorzej. Na połączenie czekałam kilkanaście minut, a samo załatwienie sprawy było kilkukrotnie krótsze. W porównaniu do innych infolinii niestety nie mogę wystawić dobrej opinii, w dzisiejszych czasach kiedy każda minuta jest bardzo cenna, strata czasu w oczekiwaniu na połączenie jest słabym doświadczeniem.
Główną zaletą są godziny otwarcia, a dokładniej dostępność 24h/7dni w tygodniu. Często w kryzysowych sytuacjach zdarzało mi się jechać nawet z odległej części miasta. Natomiast przebywając w sklepie mam wrażenie bałaganu, pewnie dlatego, że to co w normalnym sklepie odbywa się po zamknięciu, tutaj mamy przed oczami. Niejednokrotnie widziałem stosy pustych opakowań, przez które nie dało się przejść. Chwilami panuje spory nieporządek. Jednak asortyment z reguły nie budzi większych zastrzeżeń.
Bardzo przyjemna atmosfera, produkty zawsze świeże oraz bardzo smaczne. Na duży plus ilość miejsca, jaka jest w środku, ze względu na dwa piętra. Świeża kawa wraz z pysznymi wypiekami pozwalają chociaż na chwilę odpocząć od codziennych obowiązków. Panie obsługują sprawnie i z uśmiechem na twarzy, także przy stolikach jest porządek. Zdecydowanie polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.