Chciałam kupić sukienkę, ale gdy weszłam do sklepu okazało się, że nie ma mojego rozmiaru. Pracownik od razu do mnie podszedł z pytaniem, czy nie może mi w czymś pomóc. Na odpowiedź, że nie mogę znaleźć rozmiaru, zaproponował, że poszuka jeszcze na zapleczu. Gdy okazało się, że i tam go nie ma, zaproponował, że zadzwoni do innych sklepów i poszuka dla mnie odpowiedniego rozmiaru. Minusem w sklepie była mała przestrzeń. Ciężko było się poruszać między stojakami, ich nie dotykając. Pracownik nie miał również plakietki z imieniem i nazwiskiem oraz stroju odznaczającego go od zwykłego klienta. Gdyby sam nie podszedł, nie wiedziałabym, do kogo mam się zgłosić o pomoc, bo akurat przy kasie również nikogo nie było.
Ocenie podlega piekarnia Galeria Wypieków na Mokotowie w Warszawie. Ze względu na bardzo dobrą lokalizację ma bardzo dużo klientów, którzy przyciągani są zawsze świeżym pieczywem i niezwykle dużym wyborem. Minusem są bardzo długie kolejki, a do kasy czeka się nawet do 10 minut. Nie ma również odpowiedniej ilości miejsca do czekania i często trzeba czekać na zewnątrz. Bardzo wygodne jest rozmieszczenie pieczywa. Zanim dojdzie się do kasy, klient ma możliwość zapakowania do zawsze dostępnych przy wejściu torebek ciastek lub bułek, jakie chce kupić. Dzięki temu obsługa przy kasie ma mniej pracy i znacznie sprawniej wszystko działa. Obsługa jest bardzo miła i zawsze w dobrym humorze. Doradza i z chęcią odpowiada na każde pytanie.
Ocenie podlega prywatna lecznica Medicover w Warszawie na Bródnie. Lecznice polecił mi mój lekarz urolog, który zapewnił mnie, że w Medicoverze będę najkrócej czekała na wykonanie komputer tomografii na Kasę Chorych. Podeszłam do tego sceptycznie, ale okazało się, że na badanie czeka się niecały tydzień. Wyniki odbiera się dzień później w dowolnie wybranej przez siebie placówce na terenie całej Polski. Zakład oferuje również dodatkowe zdjęcia, są one już odpłatnie, ale cena nie jest wygórowana. Wyniki dostaje się w formie pisemnej, spakowane w praktycznej teczce razem z płytą CD. Na badanie jest się umawianym na konkretną godzinę. Nie ma żadnych opóźnień, a technik przed badaniem tłumaczy jak działa maszyna, co zostanie wykonane i jak długo trwa. W całej przychodni jest bardzo czysto, ubikacje na wysokim poziomie z papierem toaletowym oraz mydłem. Przed badaniem nie trzeba mieć również dowodu ubezpieczenia, wystarczy, że przedstawi się go w trakcie odebrania wyników.
Ocenie podlega Publiczny Zakład Opieki Medycznej w Warszawie na Szmulowiznie. Wygląd placówki należy ocenić na wysokim poziomie, gorzej jest z traktowaniem pacjenta przez lekarza. Dziesięć dni temu lekarka pomyliła się w wypisywaniu zwolnienia lekarskiego. Udałam się zatem z prośbą o poprawienie błędu. W rejestracji poinformowano mnie, że dana lekarka przyjmuje od godz. 12.30. Postanowiłam poczekać pół godziny. Lekarka nie przyszła jednak punktualnie. W pracy pojawiła się z 45 minutowym spóźnieniem i pracę rozpoczęła od zrobienia sobie herbaty. Zamiast od razu zacząć przyjmować pacjentów postanowiła najpierw przyjmować przedstawicieli handlowych. Trwało to kolejne pół godziny, a kolejka ciągle rosła. Lekarka do samego końca nie rozumiała oburzenia pacjentów. Poza zachowaniem lekarki, zakład spełnia wszelkie wymagania. Miejsc siedzących jest wystarczająca ilość, w łazience jest czysto oraz jest dostępny papier toaletowy i mydło. Jest również szatnia. Atutem jest bliskość apteki oraz dogodny dojazd.
Sklep zoologiczny z różnorodnym asortymentem, gdzie można znaleźć niemal wszystko. Dużym plusem jest dbałość pracowników o klienta. Niemal natychmiast pojawiają się przy klientach i służą poradą. Znają odpowiedzi na wszystkie pytania, a jeśli nie są czegoś pewni, to wiedzą gdzie ich szukać. W samym sklepie można znaleźć akcesoria, jedzenie i różne zwierzęta domowe. Istotna jest również lokalizacja, w dużym centrum handlowym, gdzie z łatwością można znaleźć miejsce parkingowe. Nieczęsto spotyka się sklepy zoologiczne, które nie odstraszają zapachem. W Kakadu jest przyjemnie i czysto. Jedyny minus, to ceny. Są zdecydowanie wyższe niż w mniejszych sklepach tego typu.
Ocenie podlega mały salon optyczny w Markach. Mimo swojego niewielkiego wyposażenia oferuje bardzo bogaty wybór oprawek do okularów po bardzo przystępnych cenach. Dodatkowo wyrobienie szkieł do samych oprawek nie zakupionych w tym miejscu również nie robi żadnego problemu. Wszelkie poprawki są wykonywane na miejscu i na poczekaniu, dzięki czemu nie trzeba rozstawać się ze swoimi okularami. Kompetentna obsługa doradzi i pomoże w wyborze odpowiednich do danej osoby oprawek. Zaproponuje również różnego rodzaju zniżki i podpowie jaka opcja będzie najtańsza.
Od dwóch lat jestem klientem PZU Życie. Mam wykupione ubezpieczenie na życie. Pod koniec września wylądowałam szpitalu, wyszłam 10 października i od razu pobyt w szpitalu zgłosiłam mailowo PZU. Na drugi dzień oddzwonił do mnie pracownik, by poprosić o przesłanie skanu karty informacyjnej ze szpitala. Po niecałej dobie znowu zgłosił się pracownik, by mnie powiadomić o wysokości wypłacanej kwoty. Dzień później pieniądze były już na koncie. Wszystko przebiegło w bardzo miłej atmosferze. Pracownik proponował również dodatkowe opcje, jak na przykład przesłanie mailem decyzji ubezpieczyciela o wysokości wypłaty. Wszystko było bardzo sprawnie i obsługa niezwykle miła. Plusem jest, że nie ma żadnych dodatkowych formalności.
Udałam się do Saturna, by kupić płytę indukcyjną. Byłam zdecydowana do kupna konkretnej firmy, ale nie wiedziałam, na który model się zdecydować. Podeszłam więc do sprzedawcy, pana Rafała, i poprosiłam go o pomoc. Sprzedawca od razu chętnie podszedł ze mną do sprzętu, pokazał różnice i doradził. Nie tylko wskazał na zalety, ale również wady produktów. Powiedział o wszystkich dodatkowych opcjach dla klientów Saturna - o przedłużonej gwarancji, możliwości zamówienia dostawy oraz montażu. Gdy zdecydowałam się już na konkretny produkt, sam załatwił podbicie karty gwarancyjnej, pokazał pod jakie numery należy zadzwonić w razie awarii sprzętu, pod jakim numerem mogę umówić się na montaż i zwrócił uwagę, o co mogą pytać (np. nr sklepu). Wizytę oceniam jako bardzo udaną i na pewno, dzięki temu sprzedawcy, będę przyjaciołom polecać Saturna.
Chcialam zalozyc konto w banku.Poszlo bardzo sprawnie. Obsluga barddzo mila, kompetentna i potrafiaca doradzic. Konsultant wymienil wszelkie korzysci z zallozenia takiego a nie innego konta, wskazal zalety i porownal z innymi ofertami. Wskazal rowniez dodatkowe mozliwosci jak lokaty, czy rachunek oszczednosciowy. Byl schludnie i ladnie ubrany, ale nie mial na sobie plakietki z imieniem i nazwiskiem. Obsluga byla na stojaco, ale trwalo to bardzo krotko i poszlo sprawnie.
Kupowalam pralke w sklepie Media Markt. Obsluga byla na bardzo wysokim poziomie. Nie musialam na nic czekac, zaproponowano mi dodatkowe opcje - przedluzenie gwwaracji, dowoz do domu, dodatkowe akcesoria. Sprzedawca schludnie ubrany, kulturalny oraz usmiechniety. Znal odpowiedzi na wszystkie zadane pytania. Obsluga bardzo szybka, w dniu zakupu mozna bylo rowniez odebrac sprzet.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.