Przychodnia Publiczna w Warszawie

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Ocenie podlega Publiczny...
Ocenie podlega Publiczny Zakład Opieki Medycznej w Warszawie na Szmulowiznie. Wygląd placówki należy ocenić na wysokim poziomie, gorzej jest z traktowaniem pacjenta przez lekarza. Dziesięć dni temu lekarka pomyliła się w wypisywaniu zwolnienia lekarskiego. Udałam się zatem z prośbą o poprawienie błędu. W rejestracji poinformowano mnie, że dana lekarka przyjmuje od godz. 12.30. Postanowiłam poczekać pół godziny. Lekarka nie przyszła jednak punktualnie. W pracy pojawiła się z 45 minutowym spóźnieniem i pracę rozpoczęła od zrobienia sobie herbaty. Zamiast od razu zacząć przyjmować pacjentów postanowiła najpierw przyjmować przedstawicieli handlowych. Trwało to kolejne pół godziny, a kolejka ciągle rosła. Lekarka do samego końca nie rozumiała oburzenia pacjentów. Poza zachowaniem lekarki, zakład spełnia wszelkie wymagania. Miejsc siedzących jest wystarczająca ilość, w łazience jest czysto oraz jest dostępny papier toaletowy i mydło. Jest również szatnia. Atutem jest bliskość apteki oraz dogodny dojazd.

Marta_1470

03.11.2011

Placówka

Warszawa, Otwocka

Nie zgadzam się (5)

Przychodnia Publiczna w Warszawie

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Przychodnia Publiczna w Warszawie?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Ocenie podlega Publiczny...
Ocenie podlega Publiczny Zakład Opieki Medycznej w Warszawie na Szmulowiznie. Wygląd placówki należy ocenić na wysokim poziomie, gorzej jest z traktowaniem pacjenta przez lekarza. Dziesięć dni temu lekarka pomyliła się w wypisywaniu zwolnienia lekarskiego. Udałam się zatem z prośbą o poprawienie błędu. W rejestracji poinformowano mnie, że dana lekarka przyjmuje od godz. 12.30. Postanowiłam poczekać pół godziny. Lekarka nie przyszła jednak punktualnie. W pracy pojawiła się z 45 minutowym spóźnieniem i pracę rozpoczęła od zrobienia sobie herbaty. Zamiast od razu zacząć przyjmować pacjentów postanowiła najpierw przyjmować przedstawicieli handlowych. Trwało to kolejne pół godziny, a kolejka ciągle rosła. Lekarka do samego końca nie rozumiała oburzenia pacjentów. Poza zachowaniem lekarki, zakład spełnia wszelkie wymagania. Miejsc siedzących jest wystarczająca ilość, w łazience jest czysto oraz jest dostępny papier toaletowy i mydło. Jest również szatnia. Atutem jest bliskość apteki oraz dogodny dojazd.