Super. Organizacja obsługi była bezkompliktowa. Personel pomagał w razie potrzeby i kontakt z nim był komunikatywny. Jakość produktów uważam, że jest bardzo dobra. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Organizacja obsługi była kompetentna i szybka, pracownicy komunikatywni i chętnie rozwiązywali problemy. Produkty są dobrej jakości. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Stacja paliw Lotos jest miła obsługa, dużo miejsca i wygodny parkin. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Na stacji paliw Orlen najczęściej tankuje, jest tam miła obsługa, która pomaga przy tankowaniu. Nie ma problemu przy drukowaniu faktor i czas obsługi jest szybki.Paliwo jest tam zazwyczaj najtańsze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Obsługa zazwyczaj idzie szybko, chyba, że akurat jest dużo ludzi i wszystkie kasy czynne to spowalnia obsługe. Kontakt z pracownikami jest zrozumiały i czytelny. Nie ma nieporozumień w wymowie. Zazwyczaj zamówienie jest realizowane szybko a produkty są smaczne. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Organizacja obsługi jest dość szybka, jednak pracownicy z Ukrainy nie rozumieją często co się zamawia i nie można się z nimi w łatwy i szybki sposób porozumieć. Produkty są smaczn ei podane estetycznie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus:
Dobrze. Na stacji paliw Intermarche w Jarocinie obsługuje się samemu tankowanie, po czym podjeżdża się do budki i płaci za paliwo. Jest to niekomfortowe. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Podczas tankowania swojego samochodu potrzebowałam fakturę za paliwo i ekspedientka nie potrafiła na początku jej wydrukować. Zajęło to trochę czasu. Uważam, że powinni osobą starszym, które nie umieją obsługiwać sie w 100% komputerami zrobić kurs komputerowy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Jestem zadowolona z ostatniej podróży tymi liniami kolejowymi. Pociąg się nie spóźnił co zazwyczaj ma miejsce w innych liniach kolejowych. Podróż ubiegła w ciszy i spokoju, Jechałam nowym typem pociągu. Personel był uprzejmy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Witam ;) Jestem bardzo zadowolona z usług lokalnej biedronki. Zawsze wchodząć do sklepu jest otwarta więcej niż jedna kasa. Towaru na półkach nigdy nie brak. W razie potrzeby ekspedientki udzielają informacji o produktach ortaz pomagają znaleźć produkty, które się przeoczyło samemu. Promocje są czytelnie wywieszone. Miła obsługa i i szybkie kasowanie przez ekspedietki jest miłym zaskoczeniem. Serdecznie polecam Biedronkę przy ulicy Ogrodowej 8 w Pleszewie! :)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.