Po przyjściu do domu zorientowałam się, że kasjerka nie zdjęła z trampek zabezpieczenia antykradzieżowego. Postanowiłam nie bawić w domowe sposoby więc następnego dnia wybrałam się ponownie do tego sklepu. Logicznym jest, że odrazu po przekroczeniu bramek buty zaczęły pikać. Odrazu podszedł do mnie ochroniarz z nieprzyjemnym wzrokiem. Wytłumaczyłam mu, że buty zostały wczoraj kupione i przyszłam z paragonem aby zdjąć zabezpieczenie. W odpowiedzi usłyszałam szyderczo i nieżyczliwie wypowiedziane " zobaczymy". Odrazu po podejściu do kasy ochroniarz powiedział do kasjerki " Ta Pani TWIERDZI, że wczoraj kupiła tu buty". Kasjerka była zażenowana postawą nieuprzejmego ochroniarza, a po sprawdzeniu paragonu i zdjęciu zabezpieczenia odrazu mnie przeprosiła. Klienci obserwujący zajście mogli zinterpretować to jako kradzież, a mnie wziąść za złodziejkę. Dziś jak wchodzę do galerii to staram się nie wchodzić do tego sklepu mając na uwadze niemiłą sytuację.
Po niezadowoleniu z obsługi w grudziądzkim lokalu Telepizzy postanowiłam opisać całą sytuację w prywatniej wiadomości za pośrednictwem fanpagu firmy na portalu Facebook. Odpowiedź dostałam następnego dnia, w której przepraszano mnie i dziękowano za złożoną informację. Wiadomośc ta była kompetentna, rzetelna oraz zadowalająca. Zaproponowano nawet darmową pizzę w lokalu, co było miłym gestem.
Apetyt na pizze spowodował, że wraz z chłopakiem postanowiliśmy zamówić przez telefon pizze w grudziądzkiej Telepizzy. Wyybieramy numer, czekamy długo na połączenie aż w końcu odbiera roześmiana pracownica. Zdecydowaliśmy się na sałatkę grecką i pizzę " Teksański Kurczak". W odpowiedzi na pierwsze danie usłyszeliśmy " yyyyyyyyyyyyyyyyyy.....ale.yyyy....nie ma zielonych oliwek ani yyyyyy fety". Zaskoczeni tym faktem poprosiliśmy tylko o pizzę, w zamian słyszymy odpowiedź "ale ...yyyyy....nie ma kurczaka". Pod przymusem głodu zamówiliśmy w końcu Teksańskiego Kurczego bez kurczaka, a w zamian z boczkiem z dodatkowym serem. Po niedługim czasiem pracownik przywiózł pizzę. Wręczył chłopakowi z połową wylanego sosu pomidorowego. Przymknęłam na to oko, gdyż w końcu por az pierwszy posmakować "Najlepszą pizzę w mieście". Otwierając piękne, kartonowe pudełko moim oczom ukazał się przypominający kształtem pizzę płaski twór z kawałkami bekonu i serem, który ani w makrometrze się nie ciągnął. Całą sytuację opisałam w prywatniej wiadomości na fanpagu Telepizzy, którzy przeprosili i zaproponowali darmową pizzę. Niestety zaproszenia nie przyjęłam. Dziś nawet za dopłatą bym tam nie zjadła.
Jakiś czas temu mój chłopak założył własną działalność i chciał wybrać sobie telefon na abonament. Wybraliśmy się więc do salonu Plusa. Jedynym minusem było to, że musieliśmy poczekać chwilę aż któryś z pracowników usiądzie do biurka. Gdy w końcu tak się stało podeszliśmy do Pani, która przywitała nas z uśmiechem na twarzy. Chłopak przedstawił swoje oczekiwania, a pracownica dobrała odpowiedni abonament do jego potrzeb. Obsługa była wykwalifikowana i uprzejma. Ogólnie w salonie panował ład i porządek. Polecam ten salon.
Jest to sklep internetowy zajmujący się sprzedażą pędzli do makijażu. Jakiś czas temu postanowiłam zamówić parę z nich. Według mnie asortyment jest spory. Ceny trochę wyższe niż pędzli w drogeriach, ale uważam że warto poświęcić parę złotych więcej. Mamy wtedy pewność, że produkt będzie dobrej jakości i trwały. Wygląd strony bardzo mi się podoba, można bez problemu znaleźć interesujący nas pędzel. Po wpłaceniu na konto pieniędzy przesyłka przyszła w ciągu paru dni. Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Polecam jak najbardziej.
Parę miesięcy temu zamówiłam za punkty w klubie obserwatora bon o wartości 50 złotych, który przyszedł w 2 dni. Teraz, to jest 21 grudnia zamówiłam dwa bilety do kina, które do dnia dzisiejszego nie przyszły pod wskazany adres. Napisałam maila opisującego mój problem jednak nie doczekałam się odzewu. Mam nadzieję, że teraz wszystko się wyjaśni.
Mario, niestety nie otrzymaliśmy maila od Ciebie, dlatego też nie mogliśmy na niego odpowiedzieć. Bilety zostały już wysłane, a czas realizacji zamówienia jest zgodny z tym podanym w zasadach Klubu Super Obserwatora. Pozdrawiamy, zespół portalu.
Jest to mały...
Jest to mały sklep na osiedlu zajmujący się sprzedażą artykułów biurowych. Minusem jest to, że jest on strasznie mały. Wybór produktów też nie jest zadowalający. Jednak najważniejsze jest to, że ceny są niskie. Obsługa jest miła i pomoże w każdym przypadku. W lokalu jest czysto, bez żadnych zarzutów. Bardzo polecam ten sklep.
Jakiś czas temu źle wpisałam hasło przy logowaniu na moim koncie. Akurat musiałam wykonać ważny przelew więc zadzwoniłam na infolinię. Na szczęście działa ona całą dobę. Gdy odebrał miły Pan przedstawiłam mu swój problem. Pracownik wysłuchał, poprosił o moje dane i powiedział, że zaraz wyśle wiadomość z nowym hasłem. Faktycznie, po zakończeniu rozmowy od razu dostałam obiecaną wiadomość. Jestem klientką mBanku od dobrego roku i muszę powiedzieć, że jestem niezwykle zadowolona z jakości obsług.
Witam. Bardzo mi miło, że zechciała Pani podzielić się spostrzeżeniami na temat możliwości odzyskiwania haseł dostępu do Banku oraz opinią na temat jakości obsługi na mLinii.
Mając na uwadze czas i wygodę naszych Klientów mBank 8.06.2011r. udostępnił możliwość wysłania pakietu aktywacyjnego poprzez wiadomość sms. Dzięki temu bardzo skrócił się czas oczekiwania na odblokowanie dostępu do rachunków, a samą dyspozycję można zlecić w każdej chwili. Więcej informacji dotyczących pakietu aktywacyjnego sms można znaleźć na stronie http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,979,pakiet-aktywacyjny-teraz-takze-w-formie-sms-a.html
Ponadto niezwykle istotne jest dla nas to, że jest Pani zadowolona z jakości obsługi. Miło nam czytać opinie, które motywują nas do dalszego rozwoju i pracy. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Pani dyspozycji pod numerami telefonu 801 300 800 lub 42 6 300 800. Pozdrawiam Maria Piętka mBank
We wszystkich punktach...
We wszystkich punktach Millenium jest czysto. Najważniejsze, że na obsługę nie czeka się długo. Pracownicy są ubrani między innymi w białe koszule co dodaje profesjonalizmu. Na dodatek są oni zawsze mili i pomocni. Jestem młodą osobą, która studiuje. Ważne więc jest dla mnie to aby ograniczać wydatki na każdym kroku. W tym banku przeszkadzało mi to, że minimalnie w bankomatach można wybierać 50 złotych. W dodatku opłata za prowadzenie konta i ubezpieczenie karty była dla mnie zbyt wysoka. To zadecydowało, że pewnego dnia postanowiłam zlikwidować konto. Ku mojemu zdziwieniu pracownica obsługująca mnie była bardzo miła, a cała operacja trwała bardzo krótko.
Nie polecam nikomu tego sklepu. Przyznam, że obuwie mają porządne. Jednak ceny są zbyt wysokie, które wahają się między 600 a 1000 złotych. W dodatku sklep jest stary i w nim strasznie zimno. Obsługa nie interesowała się w ogóle klientami. Oprócz tego zauważyłam kurz na półkach i brudną podłogę od błota. W prawdzie padał wtedy deszcz, ale to było lekką przesadą.
Obsługa ubrana w uniformy przywitała mnie przy wejściu z uśmiechem na twarzy. Mimo, że byli inni klienci personel zajął się każdym z osobna. Ceny biżuterii są raczej wysokie, a wybór dosyć spory. Mi osobiście nie spodobał się asortyment. Ogólnie wszystko było czyste. Mimo wszystko polecam ten sklep, gdyż jakość obsługi jest na najwyższym poziomie.
Pizzeria ta usytuowana jest przy jednej z głównych ulic Bydgoszczy. Bardzo podoba mi się wystrój tego lokalu. Nawet wydaje się on ekskluzywny. Poza tym wszędzie jest czysto. Ceny w miarę niskie. W menu do wyboru jest ogromny wybór pizz. Obsługa bardzo miła i cierpliwa. Mimo sporej ilości klientów na jedzenie nie czeka się długo. Jest to idealne miejsce na randki. Bardzo polecam ten lokal.
Sklep ma bardzo dogodną lokalizację, bo jest usytuowany przy jednej z głównych ulic. Dostrzec go można bez problemu. Wybór produktów jest spory, wiadomo jak to w tej sieci drogerii. Ceny są w miarę niskie, a w okresie świątecznym jest masa promocji. Nie zauważyłam brudu. Wszystko było na swoim miejscu. Minusem jest powolna obsługa. Przy kasie czekałam dosyć długo, mimo że byłam trzecia w kolejce. Ponadto akurat w sklepie było sporo klientów i miedzy regałami trzeba było uważać by nie strącić koszykiem produkty. Ogólnie polecam ten sklep.
Jest to sklep mieszczący się przy starówce w Bydgoszczy. Wybór produktów jest spory, ale ceny raczej wysokie. Jednak jest to zrozumiałe ze względu na położenie tego sklepu. Obsługa jest bardzo miła oraz pomocna, ale obsługa przy kasie jest bardzo wolna. Nie podoba mi się wygląd sklepu. Jest on stary i przydałby mu się remont. Według mnie psuje on cały atut tego miejsca. Turysta widzi piękny rynek, a zaraz wchodzi do sklepu, w którym jest brzydko.
W sklepie nie było zbyt dużo klientów. Ekspedientka była bardzo miła i zależało jej na sprzedaży. Ceny trochę wyższe niż w innych sklepach obuwniczych, ale widać że jest to obuwie porządne. Wybór jest ogromny. Miałam ochotę zabrać wszystkie buty do domu, gdyż tak mi się spodobał ten sklep. Lokal był czysty. Bardzo polecam ten sklep.
Kolekcja ubrań bardziej w tym sklepie bardziej była skierowana do starszych kobiet niż do młodych. Wybór spory, ale ceny według mnie za wysokie jak na tą jakość. Pracownice rozmawiały między sobą zamiast zwrócić na mnie uwagę. Poczułam się natrętem. W lokalu było czysto, a odzież wisiała na swoim miejscu. Ogólnie nie spodobał mi się ten sklep.
W poszukiwaniu obuwia zimowego postanowiłam wejść do tego sklepu. W środku było dużo klientów, co sprawiło że było tłoczno między alejkami. Same buty nie zachwycały, miałam wrażenie że po miesiącu rozejdą się. Ceny niskie. Obsługi nie zauważyłam nawet, bo nikt do mnie nie podszedł z chęcią pomocy. Na dodatek czułam nieprzyjemny zapach obuwia. Ogólnie nie polecam tego sklepu.
Postanowiłam wejść do tego sklepu, gdyż zachęciła mnie promocja -30%. Przy wejściu powitała mnie bardzo miła Pani. Oprócz mnie nie było żadnych klientów. Lokal był posprzątany, a rzeczy poukładane. Mimo promocji ceny i tak według mnie były konkurencyjne w porównaniu z innymi sklepami dysponującymi marką Adidas. Wyboru butów nie było zbytnio dużego. Nie podobał mi się również brzydki zapach unoszący się w powietrzu.
Sklep znajduje się na ulicy Długiej, więc ma bardzo dobrą lokalizację. Bez problemu można go znaleźć. Pracownica bardzo miła . Ceny takie jak w innych kioskach. Gazetę można wybrać sobie jaką się tylko chce, jest spory asortyment. Ponadto wszystkie są ułożone odpowiednio, wyglądają estetycznie. Nie zauważyłam nieczystości. Szybka obsługa. Polecam jak najbardziej.
Przy zatrzymaniu się obok dystrybutora zauważyłam, że jest on bardzo brudny. Zresztą podobnie jak i reszta stacji, która nie robiła korzystnego wrażenia. Przy kasie obsługiwał mnie młody chłopak. Widać, że nie garnął się do pracy, wszystko robił bardzo powoli. Było to dla mnie uciążliwe, gdyż bardzo się spieszyłam. W końcu obsługa na stacji powinna być szybka i sprawna. Cena niższa niż na innych stacjach. Ogólnie nie polecam tej stacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.