Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Kiedy pojawiłem się w kawiarni było w niej dużo klientów. Obsługa skladała się z trzech dziewczyn. Wszystkie były ubrane w fartuszki koloru brązowego, czarne legginsy. Panie miały delikatny makijaż i posiadały identyfikatory. Podczas podchodzenia do kasy kasjerka przywitała mnie slowami: "dzień dobr" i uśmiechem. Spytała czym może służyć. Po przyjęciu zamówienia przekazała nam informację, że realizacja zamówienia zajmie około 15 minut. Zająłem miejsce przy stoliku. W kawiarni pomimo dużego ruchu było czysto. Stoliki były na bieżąco wycierane, podłoga była zamiatana. Po około 15 minutach pojawiła sie kelnerka z zamówieniem. Uśmiechnęła sie do mnie i postawiła przy mnie kawe i deser. Zapytała czy może mi coś jeszcze podać.
Przed wejściem do sklepu panuje porządek. Po wejściu napotkałem kolejkę składającą się z około 10 osób. Obsługe stanowiła jedna pani, ktora dość sprawnie obslugiwała klientów. Pani w uprzejmy sposób traktowała każdego klienta. W sklepie panował porządek, chociaż jego wystrój nie był nowoczesny. Ceny artykułów były dobrze widoczne.
Placówka banku znajduje się w centrum miasta na tzw. deptaku. Przed wejściem panuje porządek., Szyld jest dobrze widoczny. Po wejściu niemal natychmiast zainteresowała sie mna pracownica banku, która wstała z miejsca, powiedziała "dzień dobry" i zapraszającym gestem zaprosiła mnie do zajęcia miejsca. Przedstawiła się i spytała czym może mi służyć. Była ubrana w czarna spódnicę i białą bluzkę. Miała przypięty identyfikator z imieniem i nazwiskiem. na biurku nie znajdowały się żadne dokumenty innych klientów. Pracownica zaproponowała mi kawę. Przez cały czas prowadzenia ze mną rozmowy była skupiona tylko na mnie. Posługiwała sie ulotkami, na jej biurku nie panował porzadek.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.