Opinie użytkownika (18)

Bardzo intuicyjna aplikacja.
Bardzo intuicyjna aplikacja.

Marek_342

12.08.2024

Booking.com

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_342

04.07.2017

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_342

04.07.2017
Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_342

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_342

04.07.2017

Koleje Śląskie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_342

04.07.2017

Koleje Dolnośląskie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Marek_342

04.07.2017

Arriva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_342

13.06.2017

Dr.Max

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_342

13.06.2017

ZiKO Apteka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_342

13.06.2017

DOZ.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_342

13.06.2017

Sizeer

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_342

13.06.2017

GO Sport

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_342

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_342

13.06.2017

50 style

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_342

13.06.2017

4F

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kiedy pojawiłem się...
Kiedy pojawiłem się w kawiarni było w niej dużo klientów. Obsługa skladała się z trzech dziewczyn. Wszystkie były ubrane w fartuszki koloru brązowego, czarne legginsy. Panie miały delikatny makijaż i posiadały identyfikatory. Podczas podchodzenia do kasy kasjerka przywitała mnie slowami: "dzień dobr" i uśmiechem. Spytała czym może służyć. Po przyjęciu zamówienia przekazała nam informację, że realizacja zamówienia zajmie około 15 minut. Zająłem miejsce przy stoliku. W kawiarni pomimo dużego ruchu było czysto. Stoliki były na bieżąco wycierane, podłoga była zamiatana. Po około 15 minutach pojawiła sie kelnerka z zamówieniem. Uśmiechnęła sie do mnie i postawiła przy mnie kawe i deser. Zapytała czy może mi coś jeszcze podać.

Marek_342

04.01.2014

GRYCAN

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (0)
Przed wejściem do...
Przed wejściem do sklepu panuje porządek. Po wejściu napotkałem kolejkę składającą się z około 10 osób. Obsługe stanowiła jedna pani, ktora dość sprawnie obslugiwała klientów. Pani w uprzejmy sposób traktowała każdego klienta. W sklepie panował porządek, chociaż jego wystrój nie był nowoczesny. Ceny artykułów były dobrze widoczne.

Marek_342

06.08.2012

Wioletta

Placówka

Zielona Góra, Podgórna

Nie zgadzam się (0)
Placówka banku znajduje...
Placówka banku znajduje się w centrum miasta na tzw. deptaku. Przed wejściem panuje porządek., Szyld jest dobrze widoczny. Po wejściu niemal natychmiast zainteresowała sie mna pracownica banku, która wstała z miejsca, powiedziała "dzień dobry" i zapraszającym gestem zaprosiła mnie do zajęcia miejsca. Przedstawiła się i spytała czym może mi służyć. Była ubrana w czarna spódnicę i białą bluzkę. Miała przypięty identyfikator z imieniem i nazwiskiem. na biurku nie znajdowały się żadne dokumenty innych klientów. Pracownica zaproponowała mi kawę. Przez cały czas prowadzenia ze mną rozmowy była skupiona tylko na mnie. Posługiwała sie ulotkami, na jej biurku nie panował porzadek.

Marek_342

06.08.2012

Credit Agricole

Placówka

Biała Podlaska, piłsudskiego

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi