Miałem awarie swojej służbowej skody. Najbliższym serwisem był ten na ul. Armii Krajowej we Wrocławiu. Serwis wygląda jakby czas sie zatrzymał w nim 20 lat temu. Dookoła szaro, smutno i dość brudno. O godzinie 16.30 był opustaszały a pracownicy jakby pracowali w nim za kare.
Pan z serwisu, który mnie obsługiwał był dość miły,ale oszukał mnie prosto w twarz.
Po przeglądzie auta serwis wydał opinię,ze zepsuta została turbina i koszt naprawy to 6150zł - oniemiałem!!! Przypadkowo nastepnego dnia odwiedziłem inny serwis i tam koszt naprawy usterki wyniusł 150zł. - Jestem naprawde w wielkim szoku na jak wielką kwotę chciano mnie naciągnąć w opisywanym serwisie!!!! Z pewnością nikomu nie polecam i napewno będę omijał w/w miejsce!
Kilka miesięcy temu zapisałem się do klubu sportowego "Redeco" na ul. Rogowskiej. Zdecydowałem się na ten klub ze względu na pozytywne opinie zasłyszane od znajomych i z internetu.
Niestety jestem bardzo rozczarowany. Począwszy od braku miejsc na parkingu i ogólnym bałaganie - po godz. 16.
Recepcja w Redeco to bufet. Pracuje tam zazwyczaj jedna osoba, która nie radzi sobie z obsługą klientów siłowni, fitness i basenu. Zawsze jest kolejka i tracimy na tym ok.15 minut. Za wydane pieniądze spodziewałem się też lepszych warunków na siłowni o higienie nie wspominając.!!
Często a nawet zawsze w Redeco jest BRUDNO !!! począwszy od szatni w której jest bardzo mało miejsca! W łazienkach, wc i saunie czasem strach jest się załatwić czy wykąpać!!! Tłumany kurzu latają w szatniach a pod prysznicami nie wspomnę. Dopiero od kilku dni na siłowni zamontowano dozowniki z chusteczkami do dezynfekcji. Nadal brak takowych w saunie, gdzie spoceni ludzie używają trzech leżaków.
Obsługa w większości miła i sympatyczna - oczywiście są wyjątki. Niestety mało trenerzy mało pomocni i zazwyczaj zajęci pogaduszkami ze znajomymi. Często można się udusić, gdyż klimatyzacja włączana jest wg własnego uznania instruktorów.
Jestem zawiedziony!!
Od roku korzystam z usług PROMEDISu. Ze wzgledu na częste podróże mój organizm czasem "szaleje" i wtedy udaję się do Promedisu. Przez ten czas nigdy się nie zawiodłem na usługach świadczonych przez w/w placówke. Korzystam z oddziału na ul. Rękodzielniczej oraz Oławskiej. Personel zawsze jest przyjaźnie nastawiony do pacjenta, pielęgniarki miłe i pomocne. Często doradzają, służą pomocą. Lekarze profesjonalnie podchodzą do pacjentów. Robią dokładny wywiad a przy okazji tworzą atmosfere zatroskania o los pacjenta. W obu placówkach zawsze panuje czystość. Recepcjonistki schludnie ubrane i kompetentne. W placówkach nie panuje tłok, wizyty odbywają się na umówione godziny, więc wszystko odbywa się płynnie.
Znalazłem tylko dwa małe minusy. Na ulicy Rękodzielniczej częste problemy z zaparkowaniem auta. Trzeba wykazać się cierpliwością przy telefonicznym umawianiu wizyty - zwłaszcza w oddziale na ul. Oławskiej - (nie odbieranie telefonu).
Ogólnie bardzo przyjazne miejsca - polecam.
W ramach dokształcania moja firma wygenerowała dla mnie budżet na dodatkowe lekcje jezyka obcego. Znalazłem w internecie oferte Empiku. Bardzo czytelna oferta internetowa, zachęcająca do skorzystania z usługi. telefonicznie umówiłem się na spotkanie informacyjne w szkole. Rozmówczyni bardzo kompetentna, uzyskałem wszystkie podstawowe informacje. Jeden minus za zbytnie naciski na spotkanie.
Tego samego dnia pojechałem do szkoły na spotkanie. Panował spory tłok a panie w "recepcji" sprawiały wrażenie,że sobie nie radzą (obsługiwały uczniów, zainteresowanych i robiły telefoniczna prospekcje). Po kilkunastu minutach dostałem do rozwiązania test i ankiete. Kolejne minuty oczekiwania...spotkanie i rozmowa w 4 oczy. Bardzo otwarte podejście do klienta, wysłuchanie potrzeb, dostosowanie do nich kursu.Otrzymałem sopro materiałów informacyjnych - elastycznosc godzin kursu ( kurs indywidualny, umawiany telefonicznie).
Dzis dwa dni po spotkaniu mialem juz telefon z przypomnieniem i z pytaniem o moja decyzję.
Jestem stałym klientem w/w perfumerii.
Jak zwykle miło i sympatycznie. Wystarczy podejśc pod półkę a obsługa juz jest przy Tobie i służy pomocą.Jest to ważne zwłaszcza,że jestem mężczyzną i nie znam sie na kosmetykach tak jak kobiety i potrzebuję porady co do wyboru.
Zawsze uśmiech na twarzach w razie gdy jedna Pani nie potrafi doradzić, zaraz idzie po koleżankę po pomoc.
Ze sklepu zwsze wychodzę z kilkoma drobnymi prezentami i moze ich wcale nie używam to jest to miłe!!!
Panie pamiętają stałych klientów i szczególnie nas faworyzują:))) bardzo fajna sprawa.
Jestem stałym klientem firmy BATA i z perspektywy lat,śmiało mogę stwierdzić iz poziom usług w salonach spada w zastraszającym tępie!!Do tego dochodzi spadek jakosć ich produktów!
Ostatnio zakupiłem tam buty, które to po przejśćiu z domu do auta z auta do biura i z powrotem nie nadawały sie juz do dalszego użytku.Odeszła podeszwa!!!
Pojechałem do salonu z reklamacją a tam jakieś dziecko, zatrudnoine jako sprzedawca (wizytówka firmy).Dziewczynka robiła prywatne śledztwo co do historii butów i przyczyn ich usterki.Czułem się jak przestępca!!Dodatkowo obsługa nie jest juz tak jak kiedyś zainteresowana klientem.Brak doradztwa.
Ubezpieczałem mieszkanie.Obsługa bardzo miła i sympatyczna. Pane kokieteryjnie podchodzące do klienta:)
Jednak sam musiałem wyciągać informacje o ofercie firmy i jej pochodzeniu, opis.
Wczesniej przygotowałem sie co do oferty na rynku i miałem porównanie, Panie tylko potwierdzały moje informacje nie dodając nic nowego od siebie.Chcialem ubezpieczenie na sume 170tys.zł jednak Pani bez wyjaśnien i przeliczeń oznajmiła ze lepiej zrobić na 200tysiecy bo składka jest niewile wyższa - bez pokazania tej róznicy!!!
Mam wrazenie,że mógłbym sam wypełnić ten wniosek i przeliczyć wszystko, bez pomocy mało fachowej obsługi.
Ze względu na zawód jaki wykonuję,często odwiedzam salony fryzjerskie.Jestem stałym klientem kilku z nich we Wrocławiu. Ostatnio odwiedziłem JLD i jak zwykle jestem zadowolony z obsługi i wykonanej usługi.
Pomimo braku wolnych miejsc Pani postarała sie i "upchała" mnie do strzyżenia i modelowania. Fryzjerka dokładnie wypytała o moje preferencje, pokazała katalog fryzur męskich, sugerowała,doradzała.Przed i po strzyżeniu bardzo miłe mycie głowy z masażem. Z salonu wyszedłem bez włosków na twarzy, które czesto sa zostawiane w innych salonach.Mogłem prosto z fotela iśc na spotkanie i nie mieć uczucia,ze wszyscy widzą,że wyszedłem własnie od fryzjera - to ważne!
Było to tłusty czwartek i w salonie można było zjeść darmowego paczka - sympatyczne:)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.